قیمت فروش عمده نخودچی ممقان

فروش نخودچی عمده در شمالغرب ایران و شهرستان ممقان همه ساله با حجم انبوه و کثیری به بازارهای داخلی و مناطق مختلف جغرافیایی  در سراسر دنیا انجام می پذیرد. گروه بازرگانی رادین همواره در تولید تمامی محصولات خشکبار خصوصا نخودچی جزو پیشتازان فعال در امر فروش عمده و صادرات محسوب می شود.

 

فروش نخودچی ممقان

 فروش نخودچی ممقان

نخودچی (Peas) یکی از تنقلاتی است که از دیرباز تاکنون اهمیت و خواص خود را حفظ کرده است. استفاده از نخودچی در طب سنتی در جهت درمان امراض مختلف، کاملاً تأییدشده است. نخودچی درگذشته جزوی از آجیل شب عید به شمار می‌آمد اما امروزه توصیه می‌شود از این نوع حبوبات در میان وعده‌ها نیز به‌صورت مستقیم استفاده شود. چراکه خواص نخودچی آن‌قدر شگفت‌انگیز و کاربردی است که نمی‌توان آن را محدود به آجیل کرد.

قیمت عمده نخودچی ممقان

قیمت عمده نخودچی ممقان

شهرستان ممقان یکی از منابع و مراکز  تولید نخودچی در ایران به شمار می رود. در مرکز فروش عمده و تولید کننده رادین با استفاده از تجهیزات پیشرفته کارخانه ای پس از فرآوری این محصول به دلیل کثرت و افزایش تولید این محصول قیمت تمام شده این محصول نسبتا در رنج های متعادل و ارزانی به بازار های داخلی و خارج عرضه می شوند. قمیت گذاری این محصول با توجه به مرغوبیت نخودها و اندازه و طعم عالی آنها انجام می شود.

 

 

 

قیمت نخودچی خام

قیمت نخودچی خام

نخودچی خام بدون هیچ ماده افزودنی و طعم دهنده ای فرآوری و تولید می شود این نوع نخودچی نه شور و نه شیرین است. خوراکی های دارای طبع گرم و خشک، غالبا برای فصل تابستان مفید هستند. به علاوه اینگونه خوراکی ها برای افراد سرد مزاج بسیار مفید و ضروری هستند و خوردن نخودچی به این افراد پیشنهاد می طعم آجیلی و بافت دانه ای آنها به خوبی با بسیاری از غذاها و مواد تشکیل دهنده دیگر جفت می شود. نخودچی برای سلامتی به عنوان منبعی غنی از ویتامین‌ها، مواد معدنی و فیبر، فواید سلامتی مختلفی مانند کمک به مدیریت وزن، بهبود هضم و کاهش خطر ابتلا به بیماری دارد.شود.

 

قیمت نخودچی شور

قیمت نخودچی شور

نخودچی که از آجیل‌های مورد علاقه مردم است با فواید و طعمی که دارد به یک میان وعده افسانه ای تبدیل شده است . نخودچی برشته با طعم محبوبی که دارد در دورهمی‌ها، برای سرگرمی ها و میان وعده های رژیمی شهرت خود را در سراسر جهان گسترش داده است.کسانی که با نخود لاغر می شوند توانسته اند در رژیم غذایی خود این وعده مفید را گنجانده باشند و تجربه لاغری و کاهش وزن را به دیگران منتقل کنندو

 

قیمت انواع نخودچی

قیمت انواع نخودچی

نخودچی در انواع مختلف شور و شیرین و ساده و دوآتیشه تقسیم بندی می شود و قیمت آنها با توجه به میزان تولید و مرغوبیت نخودها و همچنین اضافه کردن طعم دهنده ها تعیین می شود. کارشناسان و مدیران گروه بازرگانی رادین سعی دارند تا علاوه بر لحاظ نمودن بهترین کیفیت مقرون به صرفه ترین قیمت ها را بر روی محصولاته تولیدی خود اعمال نمایند. البته لازم به توضیح می باشد که کیفیت یک محصول رابطه مستقیم با قیمت آن دارد و هرچه کیفیت بالاتر باشد قیمت تمام شده ی محصول نیز به مراتب بالاتر خواهد بود.

 

 

تفاوت نخود و نخودچی 

 

نخودچی خواص بی نظیری دارد و همین خواص و فواید موجب افزایش فروش عمده نخودچی شده است. به همین سبب دارای جایگاه ویژه ای در طب سنتی است. نخود و نخودچی علارغم  شباهت های ظاهری باهم متفاوت اند. تفاوت نخود و نخودچی در این است که نخود پس از یک فرآوری ساده تبدیل به نخودچی می شود و در انواع آجیل مورد استفاده قرار می گیرد. اما نخود عموما در غذاهایی مثل آبگوشت به کار می رود.

 

 

فواید نخودچی

فواید نخودچی

با توجه به اهمیت خواص نخودچی، بهتر است که آن را در رژیم غذایی روزانه ی خود قرار داده و از فواید بی نظیر آن بهره مند شویم. یکی از ترکیبات دوست داشتنی که نخود هم در آن جای دارد، آجیل مشکل گشا است. استفاده از این ماده مغذی سبب تقویت قوه جسمانی و ذهنی می گردد. برای تهیه ی انواع نخودچی و همچنین نخودکشمش با کیفیت می توانید با مجموعه تولید کننده نخودچی رادین در ارتباط باشید.فیبر موجود در نخودچی نیز سبب بهبود حرکات روده شده و لذا عملکرد دستگاه گوارش را تقویت میکند. از طرف دیگر فیبر باعث دفع برخی از ترکیبات و مواد سمی بدن شده و همین امر قند و اسیدهای چرب موجود در خون را کاهش می دهد.

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما