مرکز خرید نخودچی صادراتی

گروه بازرگانی آجیل و خشکبار رادین به عنوان مرکز خرید نخودچی صادراتی تمامی تلاش و تمرکز خود را صرفا جهت صادرات و فروش عمده نخودچی و سایر اقلام آجیل و خشکبار هدفمند نموده است.

نخودچی چیست؟

نخودچی چیست؟

به طور کلی نخود یکی از حبوباتی است که در طب سنتی، بر مصرف آن تاکید فراوانی شده است.در مقاله های قبلی درباره ی خواص نخودچی و انواع نخود به طور مختصر بحث کردیم. در این پست قصد داریم خواص نخود را با جزئیات بیشتری شرح داده و فواید آن را به طور مفصل بررسی کنیم. البته قبل شروع هر بحثی لازم به ذکر است که نخودچی درواقع همان نخود است که بعد از آنکه آنرا جوشیدند و پوستش جدا شد، آن را با نمک یا بدون نمک تف می دهند و داخل آجیل می ریزند.

 

مرکز خرید نخودچی صادراتی

مرکز خرید نخودچی صادراتی

گروه بازرگانی رادین مرکز و مرجع اصلی تولید نخودچی صادراتی می باشد. نخودچی به دلیل دارا بودن فیبر زیاد می تواند گزینه مصرفی بسیار خوبی برای افراد چاق باشد اما باید دقت شود مصرف زیاد نخودچی باعث چاقی در افراد می شود. خوردن نخودچی و کشمش در کنار هم می تواند باعث افزایش وزن شود، کشمش دارای گلوکز، فروکتوز و قند می باشد که مصرف آن در کنار نخودچی به افراد دیابتی توصیه نمی شود.با مصرف منظم نخود در رژیم غذایی می توانید یک خواب آرام و خوب در شب داشته باشید. نخود سرشار از منابع اسید آمینه، تریپتوفان و سرتونین، نقش مهمی درتنظیم خلق و خو و خواب دارد. طبق تحقیقات مصرف تریپتوفان در شب، باعث آرامش فرد می‌شود.

مرکز صادرات نخودچی

مرکز صادرات نخودچی 

خوشبختانه طی چند سال اخیر صادرات نخودچی و کشمش سبز ایران به کشور های مختلف به مقدار قابل توجهی افزایش و درآمد بسیار زیادی برای کشورمان داشته است، تولید نخودچی در ایران دارای پتانسیل بسیار زیادی می باشد که می توان درصد بالایی از آن را در بازار صادراتی ارائه کرد تا چرخ اقتصاد کشور پیشرفت چشمگیری داشته باشد.

مرکز خرید نخودچی جهت مصارف درمانی

مرکز خرید نخودچی جهت مصارف درمانی

نخود به دلیل فیبر بالایی که دارد سبب کاهس قند خون در دیابت نوع یک و همچنین نوع دو می شود. از آنجایی که شاخص گلیسمی نخود پایین است، برای جلوگیری و تنظیم سطح قند خون مفید است. از طرفی فیبر و پروتئین نخود به جریان خون در لوله گوارشی کمک می‌کند. همچنین از هضم خیلی سریع یا خیلی آرام غذا جلوگیری می‌کند. این سرعت سالم، قند غذا را آزاد کرده و تاثیر گوارش غذا بر سطح قند خون ما را تثبیت می‌کند. از این رو نخود به بیماران دیابتی و افراد مقاوم در برابر انسولین توصیه می‌شود.

موارد مصرف نخودچی

موارد مصرف نخودچی

در پایان لازم به ذکر است که با توجه به اهمیت خواص نخودچی، بهتر است که آن را در رژیم غذایی روزانه ی خود قرار داده و از فواید بی نظیر آن بهره مند شویم. یکی از ترکیبات دوست داشتنی که نخود هم در آن جای دارد، آجیل مشکل گشا است. برای تهیه ی انواع نخودچی و همچنین نخودکشمش با کیفیت می توایند با مسئولین فروش مجموعه بازرگانی رادین در ارتباط باشید.

مزایای استفاده از نخودچی

مزایای استفاده از نخودچی

  • تقویت سیستم ایمنی
  • دیابت
  • کاهش وزن
  • پیشگیری از بیماری های قلبی
  • کاهش قند خون
  • تقویت انرژی
  • درمان یبوست
  • سلامت دستگاه گوارش
  • و…

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما