صادرات نخودچی ممقان

از زمانی که تولید کننده نام آشنا و با تجربه ای  همچون رادین فعالیت خود را در زمینه صادرات نخودچی ممقان به کشور های مختلف دنیا آغاز کرد می توان شاهد رونق گرفتن کسب و کار ،پیشرفت اقتصاد کشور و  وارد گشتن ارز بین المللی به صورت چشم گیری در کشور بود .

 

تولید نخودچی ممقان

تولید نخودچی ممقان

نخودچی یکی از اساسی ترین محصولات خشکباری می باشد که هم در داخل کشور و هم در کشور های همسایه توسط اکثر خانواده ها خریداری می شود .لزوم استفاده از نخودچی زمانی احساس می شود که با فواید بی نظیر آن برای سلامتی آشنا گردیم . مجموعه تولید کننده رادین با تولید نخودچی ممقان مطابق با استاندارد های جهانی و تلاش شبانه روزی خود توانسته است نیاز بالای مشتریان را نسبت به نخودچی ممقان تامین نماید .تمام مراحل تولید نخودچی ممقان در این مجموعه به قدری دقیق و برنامه ریزی شده سپری می شود که در نهایت می توان شاهد محصولی با سطح کیفی بالا بود .

 

صادرات نخودچی ممقان

 صادرات نخودچی ممقان

صادرات یک محصول به اندازه فروش داخلی آسان نیست و نیاز مند طرح ریزی ها و اقداماتی اصولی می باشد به همین دلیل اکثر مراکز تولیدی که در زمینه فروش نیز فعالیت دارند نمی توانند فعالیت صادراتی را نیز به پیش برند .مجموعه تولید کننده رادین طی چند سال فعالیت خود در این زمینه امروزه جزو شناخته شده ترین مراکزی می باشد که حجم بالایی از نخودچی ممقان تولید روز را به صادرات اختصاص می دهد .

 

 

 

قیمت نخودچی خام

قیمت نخودچی خام

صادرات نخودچی ممقان به کشورهای مختلف دنیا انجام میگیرد .در تولید نخودچی ممقان در انواع مختلف با مراحل تولید متفاوتی روبه رو هستیم اما نخودچی خام در جمع انواع نخودچی ها از طبیعی ترین طعم برخوردار است و این سبب محبوبیت بالای این محصول گشته است .قیمت نخودچی خام در مجموعه رادین به شکل چشم گیری پایین تر می باشد تمام مشتریان دائمی مجموعه رادین که امروزه تنها رادین را برای معاملات خود بر می گزینند طبق جستجو ها و تحقیقاتی که انجام داده اند به اطمینان کاملی در این موضوع رسیده اند .

 

نخودچی چه خاصیتی دارد ؟

نخودچی چه خاصیتی دارد ؟

یکی از محصولات خشکبار که  بسیار پر فایده برای بدن است نخودچی می باشد .این پر فایده بودن نخودچی سبب شده است که امروزه این محصول به  بخش جدایی ناپذیری در هرم غذایی ایرانیان تبدیل گردد . از فواید نخودچی می توان به کمک به افزایش سلامتی پوست و مو و استخوان ها اشاره کرد همچنین برای کودکان و نوجوانان وخانم های باردار و شیرده که باید نسبت به محصولاتی که برای تغذیه استفاده می کنند  توجه نمایند مصرف نخودچی به شکل ویژه ای توصیه می گردد .

 

 

 

 

 

 

 

نخودچی و کشمش

 نخودچی و کشمش

از زمان های گذشته نخودچی و کشمش جایگاه خاصی میان خانواده های ایرانی داشت و از آن زمان بزرگان خانواده نسبت به خرید حجم معینی از نخودچی و کشمش اقدام می نمودند تا فرزندان خود را از مواد سالم و مغذی بهره مند گردانند .امروزه تولید کننده بزرگی همچون رادین به فروش عمده نخودچی و کشمش می پردازد و امکان خرید این محصول را برای تمام مشتریان خود تسهیل نموده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما