خرید و فروش خرمای عمده در تهران | با ارزان ترین قیمت

فروش خرمای عمده در تهران با قیمت ارزان و کیفیت بالا، مرجع خرید انواع خرمای تر و خشک تولید شده با رعایت اصول بهداشتی و استاندارد های جهانی.

فروش خرمای عمده با نازلترین قیمت

خرما یک میوه بسیار محبوب در خاورمینه است که از گذشته طرفداران بسیاری زیادی دارد. مراکز فروش زیادی در زمینه خرما فعالیت دارند، که برخی از آنها به صورت اینترنتی نیز فروش دارند. مراکز خرید و فروش اینترنتی خرما، از مزیت های بسیاری برخوردار است مانند قیمت مناسب و خرید بدون واسطه اشاره کرد.

فروش خرمای عمده با نازلترین قیمت

شرکت رادین خشکبار، همه محصولات خود را بدون واسطه و با بهترین کیفیت عرضه میکند. به همین دلیل انواع خرما با نازلترین قیمت برای مشتریان فراهم میشود.

قیمت خرمای عمده اعلاء

قیمت خرما به عواملی همچون نوع خرما، که اگر خرمای صادراتی باشد قیمت بیشتری نسبت به خرمای های دیگر دارد. از دیگر عوامل های تاثیر گذار بر روی قیمت خرما میزان صادرات خرما، مقدار تولید سالانه خرما در کشور، نوسانات ارزی ، نزدیک شدن به ایام های خاص (مانند:ماه رمضان) میباشد.

قیمت خرمای عمده اعلاء

برای اطلاع از قیمت های عمده این شرکت با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمائید.

تولید کننده خرما با بهترین قیمت

خرما میوه درخت نخل میباشد که در مناطق گرم سیری رشد میکند. در ایران نیز بیشترین تولید خرما به دلیل شرایط آب و هوایی در جنوب کشورمان میشود. شهر هایی که در تولید خرما حرف اول را میزنند عبارت اند از: هرمزگان، خوزستان، پشکوه و فارس

تولید کننده خرما با بهترین قیمت

حال این مجموعه با تولید انواع خرما در جنوب کشور توانسته محصولات باکیفیت و ارزان قیمت همانطور که در بالا اشاره شد بدون واسطه برای مشتریان خود ارائه دهد.

خرید عمده خرمای ارزان

یکسری از اقدامات می‌ تواند درباره خرید عمده خرمای ارزان و فروش خرمای عمده در تهران به شما کمک کند که بتوانید بهترین خرما را تهیه کنید. خرمایی را انتخاب کنید که خوش فروش باشد و بتواند نیاز شما و مشتریانتان را از نظر طعمی برطرف کند. در زمان خرید به مسائلی که مستقیماً به بهداشتی بودن این محصول مربوط می باشد را مورد آزمایش قرار دهید.

خرید عمده خرمای ارزان

این مجموعه با رعایت مسائل بهداشتی و ارائه بهترین کیفیت و کمترین قیمت میتوانید خرید عمده خود را از سایت های خشکبار رادین انجام دهید.

صادرات خرمای ایرانی

صادرات خرمای ایرانی

کشور هایی مثل عربستان، عراق ، امارات و ایران بشترین تولید خرما در جهان را دارند، همانطور که در بالا اشاره شد خرما در مناطق گرم سیری رشد میکند و به بار می آید. خرما یک محصول پرطرفدار میباشد و صادرات خرما یکی از شغل های محبوب بازرگانان میباشد. ایران جزو برترین تولیدکنندگان خرما در جهان میباشد و سالانه بیشتر از یک میلیون تن خرمای صادراتی تولید می کند.

انواع خرمای صادراتی ایران

انواع خرمای صادراتی ایران

ایران دارای انواع مختلفی از خرما میباشد و چند نمونه از آن ها جزو برترین خرماهای صادراتی میباشند که میتوان به خرمای پیارم، مجول، مضافتی و زاهدی اشاره کرد که در ایران نیز طرفداران بسیاری دارند. که در ادامه با آن ها بیشتر آشنا میشویم.

خرمای پیارم صادراتی

خرمای پیارم یک نوع خرما نیمه خشک میباشد که با پوست قهوه ای ، بافت نرم و طعمی مطبوع دارد. خرمای پیارم اغلب به دلیل اندازه، طعم و مقدار حداقل قند، بهترین نوع خرما محسوب می شوند و به همین دلیل برای افرادی که دیابت دارند توصیه میشود.

خرمای پیارم صادراتی

خرمای پیارم فقط در استان هرمزگان کشت می شود. شرایط آب و هوایی و خاک منحصر به فرد این منطقه، شرایط رشد این نوع خرما را فراهم میکند.

خرمای مجول ایران

هرچند خرمای مجول بومی منطقه عراق و ایران می‌باشد اما امروزه در اسپانیا و شمال آفریقا تا مکزیک و ایالات متحده پرورش می‌یابد. اما بخش عمده ای از این خرما در خاورمیانه تولید میشود و به سراسر جهان صادر می‌شود. این خرما به دلیل نیمه خشک یا خشک بودن ماندگاری بسیار بالاتری نسبت به خرما های تر دارد.

خرمای مجول ایران

از آنجا که خرما مجول بسیار پرطرفدار میباشد، پادشاه خرماها نام گرفته است و به گرانترین خرمای جهان نیز شناخته می‌شود.

خرمای رطب مضافتی

خرمای مضافتی  یکی از خوشمزه ترین و دلنشین ترین نوع خرما در دنیا دانست. این خرما در اصل به صورت رطب در سرد خانه ها دپو میشود و بهتر است از آن را به عنوان رطب مضافتی یاد کرد. ایده آل ترین رنگ این خرمای خوشمزه مشکی میباشد و جزو خرما های تر محسوب میشود.

خرمای رطب مضافتی

این خرما نیز خرمای بومی ایران میباشد که بیشتر در شهرستان بم و روستاهای اطراف آن ،جیرفت، نرماشیر, بروات کاشت میشود.

خرمای زاهدی درجه یک

خرمای زاهدی جزو خرماهای خشک در دنیا محسوب میشود. خرمای زاهدی در مناطق جنوب غربی کشور مانند استان های کرمانشاه ، خوزستان ، بوشهر ، استان هرمزگان جنوب استان فارس کشت میشود .

خرمای زاهدی درجه یک

خرمای زاهدی نسبت به سایر خرما های صادراتی قیمت مناسبی دارد و به دلیل شیرینی طبیعی و قند کم برای افراد دیابتی نیز میتوانند از آن استفاده کنند.

راهنمای خرید عمده خرما

هنگام خرید و فروش خرمای عمده در تهران، باید از راهنمایی‌های مهمی برای خرید و فروش آن استفاده کنیم. اولینقدم مهم، شناخت انواع خرما و ویژگی‌های آن‌ها است. بر اساس نوع، اندازه، طعم، و خواص خوراکی، قیمت خرماها باهم تفاوت دارند، بنابراین شناخت دقیق خرماها می‌تواند به شما کمک کند تا انتخاب درستی برای خرید یا فروش داشته باشید.

راهنمای خرید عمده خرما

همچنین، در خرید و فروش خرماها، کیفیت و تازگی محصول اهمیت بسیار بالایی دارد. مشتریان شما انتظار دارند که خرماهایی از کیفیت عالی و تازه را دریافت کنند. بنابراین، در انتخاب تامین‌کنندتان اطمینان داشته باشید و در کیفیت و تاریخ محصول دقت کنید.

قیمت خرمای صادراتی

قیمت خرمای صادراتی

همانطور که در بالا اشاره شد ایران جزو بزرگترین صادرکنندگان خرما در جهان میباشد. در استانهای جنوبی کشور پهناور ایران از جمله سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، خوزستان، بوشهر و فارس دارای نخل های خرمای زیادی هستند. خرمای صادراتی ایران در کشورهایی نظیر روسیه، کانادا، استرالیا، انگلستان و نیوزلند به دلیل ویژگی های منحصر به فرد مانند محتوای قند زیاد و حاوی سلولز پایین و طعم دلچسب بسیار پر طرفدار است.

برای اطلاع از شرایط فروش خرمای عمده در تهران و قیمت آن با شماره های درج شده در تماس حاصل فرمائید.

خرید اینترنتی خرمای عمده

خرید اینترنتی خرمای عمده

مراکز بسیاری خرما را به صورت اینترنتی به فروش میرسانند اما این مجموعه سعی دارد تا برای خریداران داخلی و خارجی خرمای درجه یک را با قیمت مناسب تامین سازد.فروش عمده انواع خرما در این مجموعه به صورت اینترنتی امکان پذیر بوده و امکان صادرات به خارج از کشور با کمترین هزینه نیز صورت میگیرد. در نظر داشته باشید، افرادی که قصد خرید به صورت حضوری این محصول را دارند میتوانند با مشاورین ما در ارتباط باشند.

خاصیت های مهم خرما

خرما دارای مقادیر غذایی بالا و خواص بسیاری است. این میوه حاوی ویتامین‌های A، C و E است که به عنوان آنتی‌اکسیدان‌ها عمل می‌کنند و در محافظت از سلول‌ها در برابر آسیب‌های اکسیداتیو نقش دارند. همچنین، خرما حاوی مقادیر قابل توجهی از فیبر است که می‌تواند در بهبود گوارش و کنترل قند خون موثر باشد.

خاصیت های مهم خرما

علاوه بر این، خرما دارای مقادیر قابل توجهی از مواد معدنی مانند پتاسیم، مگنز، مس و منیزیم است که برای حفظ سلامت قلب، عملکرد عضلات و حفظ سیستم اعصاب اساسی هستند. همچنین، خرما دارای مقادیر مناسبی از اسیدهای چرب اشباع نشده و پروتئین است. خرما برای لاغری نیز بسیار مفید میباشد.

مشخصات خرما

خرما انواع مختلفی دارد که هر کدام از آن‌ ها بر حسب ویژگی‌ های منحصر به فردشان عرضه می‌ شوند. به طور مثال خرمای استعمران جز خرماهایی است که امروزه برای موارد گوناگونی مانند میان وعده به فروش می رسد. در این باره برخی از این خرماها شرایط های ویژه ای در عرصه فروش دارند.

مشخصات خرما

برای مثال خرمای پیارم ، که امروزه از طریق بازارهای عمده روانه بازارهای تجاری و بین المللی شده است و جز برترین کالای های صادراتی ایران محسوب میشود.

کالری خرماب تر و خشک

کالری خرماب تر و خشک

خرما به دلیل اینکه در شهرهای گرم و خشک کشور کاشته می‌شود و درصد بسیار کمی از خرما را آب تشکیل می‌دهد به همین خاطر است که بافت خرما گوشتی می‌باشد. با مقایسه و بررسی ساختار خرما تر با خرما خشک می‌توان گفت درصد زیادی از خرمای تازه را آب تشکیل می‌دهد. در نتیجه سایر مواد مغذی موجود در یک کیلو رطب درصد کمتری از وزن آن را نسبت به خرمای خشک تشکیل می‌دهد. بنابراین یک کیلو خرمای خشک و کاملا رسیده دارای مواد مغذی بیشتری نسبت به یک کیلو خرمای تازه است. همچنین میزان انرژی خرما خشک نیز بیشتر است پس در خوردن خرما زیاده روی نباید کرد. در ادامه متن انواع خرما و کالری هرکدام را برایتان نوشته ایم.

خرما مضافتی: 277-280 کیلوکالری در 100 گرم

خرما پیارم: 272 کیلوکالری در 100 گرم

خرما کبکاب: 282 کیلوکالری در 100 گرم

خرما زاهدی: 279 کیلوکالری در 100 گرم

علاوه بر مصرف خرما به صورت تازه و یا خشک می‌توانید از رطب و یا شیره خرما استفاده کنید. در برخی مناطق گرمسیر وابسته به ذائقه غذایی افراد از خرما می‌توان به عنوان یک طعم دهنده طبیعی در انواع غذاها و دسرها استفاده کرد.

 

 

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما