مرکز خرید نخودچی در انواع مختلف

مرکز خرید نخودچی عمده با نام شناخته شده و معتبر رادین همواره با فرآوری و تولید و عرضه بدون واسطه انواع نخودچی و سایر محصولات خشکبار بیشترین فعالیت خود را بر روی امور صادارتی و فروش عمده متمرکز نموده است.

 

 

مرکز خرید نخودچی عمده

مرکز خرید نخودچی عمده

نخودچی به دلیل خواص بی نظیرش، جایگاه ویژه ای در طب سنتی دارد. زیرا درباره ی هیچ چیز به اندازه ی نخودچی در طب سنتی تاکید نشده است. از قدیم نخودچی را یک غذای مقوی و مغذی برای بیماران می دانستند و این نشان از فواید و اهمیت آن از قدیم تا به امروز دارد . گرچه امروزه با توجه به داروهای شیمیایی کمتر سراغ حبوباتی مثل نخودچی برای بهبود و تقویت بیماران می رویم ولی باز هم نمی توان از خواص نخود غافل شد.

 

مرکز خرید نخودچی در انواع مختلف

مرکز خرید نخودچی در انواع مختلف

نخودچی دارای انواع متنوعی می باشد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم:

  • نخودچی نمکی: این نوع نخودچی یکی از پرطرفدارترین نخودچی ها محسوب می شود که با نمک آغشته شده است.
  • نخودچی شیرین: این نخودچی نیز در آجیل ها دیده می شود و طرفداران خاص خود را دارد. نخودچی شیرین با دانه های شکر آغشته شده است.
  • نخودچی خام: این نخودچی بدون هیچ گونه افزودنی در اختیار خریداران قرار می گیرد و ممکن است با پوست یا بدون آن باشد.
  • نخودچی دو آتیشه: نخودچی دو آتیشه نیز به علت طعم ویژه ای که دارد بسیار پرطرفدار است.

نخودچی چیست

نخودچی چیست

نخودچی کشمش در دسته آجیل ها قرار می گیرد. نخودچی در حقیقت همان نخود های مزه دار شده می باشند. برای تهیه این نوع خوراکی نخود های تازه را مورد استفاده قرار می دهند. به عبارت دیگر تهیه نخودچی طی مراحل تحت عنوان آب پز کردن نخود ها، آبکش کردن آن ها، پوست گیری، پخت و مزه دار کردن نخود ها در مجموعه رادین با بهداشتی ترین مواد اولیه و دستگاه های مجهز انجام می شود

 

مرجع خرید نخودچی

مرجع خرید نخودچی 

انواع نخودچی از مواد مغذی قدیمی بوده که از قدیم الایام در خانه همه جای داشته است. همانطور که گفتیم تهیه نخودچی به این صورت است که در ابتدا نخودهای یک سایز، سالم و مناسب را جدا کرده و درون آب جوش می ریزند تا پخته شود. پس از آبکش کردن پوست آن را جدا می کنند و با استفاده از تجهیزات خاصی آن را با نمک، شکر یا سایر مواد تفت می دهند.

 

کاربرد نخودچی

کاربرد نخودچی

نخودچی هم در نخودچی و کشمش و هم در آجیل‌های مخلوط به خصوص آجیل مشکل گشا استفاده می‌شود. نخود تازه نیز درانواع آبگوشت‌ها استفاده می‌شود. نخودچی کشمش از نخود تازه پس از یک فرآوری ساده به دست می‌آید. به این صورت که درابتدا آن را آب‌پز می‌کنند. سپس پوست آن را جدا کرده و با نمک، شکر یا فلفل تفت می‌دهند. بنابراین خواص نخودچی و نخود یکسان است و تفاوتی با هم ندارند.

 

خواص نخودچی

خواص نخودچی

نخودچی کشمش خواص زیادی دارند که ممکن است برخی از مردم از آن اطلاع نداشته باشند. از خواص نخودچی کشمش می توان به درمان بسیاری از بیماری ها و همچنین بهبود بسیاری از مشکلات اشره کرد. مانند تنظیم کلسترول بدن، کنترل وزن، درمان کم خونی، تنظیم فشار خون و درمان فشار خون بالا و تقویت سیستم ایمنی بدن که بسیار با اهمیت است. از دیگر خواص نخودچی کشمش رفع گرسنگی، تامین کننده آهن بدن، درمان مشکلات قلبی عروقی، تامین کلسیم بدن، پیشگیری از سرطان و …. را می توان نام برد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما