خرید و فروش نخودچی ممقان+قیمت شگفت انگیز

شهر های مختلف ایران دارای یک سوغاتی مشخصی میباشند که ممقان به نخودچی های خوشمزه و مقوی اش معروف است. باسایت لب لبی که متعلق به شرکت رادین خشکبار میباشد و در زمینه فروش عمده نخودچی فعالیت تخصصی دارد همراه باشید تا خرید و فروش نخودچی ممقان + قیمت شگفت انگیز  را با یکدیگر بررسی کنیم.

قیمت نخودچی

قیمت نخودچی ممقان

قیمت نخودچی که در این مجموعه به فروش میرسد در مقایسه با کیفیتی که دارد بسیار ارزان است. نخودچی یک آجیل کاملا ارزان و مقرون به صرفه می باشد. این کیفیت بالا و قیمت های ارزان مجموعه رادین میباشد که بسیاری از مشتریان را نسبت به خرید فله ای این محصولات راغب می کند. قیمت نخودچی به صورت اینترنتی در این سایت در اختیار شما قرار می گیرد تنها کافی است جهت ثبت سفارش از طریق  شماره های درج شده با ما در تماس باشید. نخودچی به چند صورت به فروش میرسد:

 

  • نخودچی دوآتیشه: به نخودچی ها یک چاشنی مخصوص اضافه میشود که این کار نخودچی هارا بسیار خوشمزه میکند.

قیمت نخودچی

نخودچی جزو آجیل های خوش طعم و ترد می باشد. نخودچی  همه پسند و با سلیقه بسیاری از افراد سازگاری دارد.

 

  • نخودچی با روکش شکلاتی: همانطور که از نامش پیداست نخودچی را به شکلات آغشته میکنند. از آنجاکه همه عاشق شکلات هستند، این نخودچی را به یک میان وعده سالم و خشمزه برای بچه ها و بزرگ سالان تبدیل کرده است.

قیمت نخودچی

  • نخودچی شور :نخودچی شور یکی از قدیمی ترین مدل سرو کردن نخودچی میباشدکه نخودچی فقط با نمک مزه دار میشود.

قیمت نخودچی

  • نخودچی خام: نخودچی خام همان نخودچی میباشد که از کودکی همه عاشق خوردن آن با کشمش هستیم نخودچی خام به دلیل کم کالری بودنش نسبت سایر نخودچی های مزه دار شده مناسب افرادی نیز میباشد که دارای اضافه وزن هستند.

قیمت نخودچی

قیمت نخودچی عمده

قیمت نخودچی عمده ارزان و متعادل میباشد. نخودچی جزو پر طرفدارترین میان وعده ها محسوب میشود. مصرف نخودچی، برای بهبود عملکرد بدن بسیار مفید است. یکی از دلایل ارزان بودن این محصول تولید نخودچی به میزان فراوان در کشورمان است که این نیز باعث رشد اقتصادی و نام آوری کشورمان در این زمینه شده است.

قیمت نخودچی

شما میتوانید از شرکت های مختلف نخودچی را به صورت عمده تهیه کنید اما رادین خشکبار این محصول را با نازل ترین قیمت برای شما عزیزان عرضه میکند.

قیمت نخودچی امروز

همانطور که در بالا اشاره کردیم نخودچی یکی از آجیل های ارزان قیمت به حساب می آید. قیمت نخودچی را شما میتوانید با شماره درج شده تماس بگیرید و از قیمت روز نخودچی باخبر شوید. شما میتوانید بهترین نخودچی را با ارزان ترین قیمت از رادین خشکبار تهیه کنید.

قیمت نخودچی

خرید نخودچی درجه یک

نخودچی یکی از محبوب ترین آجیل های ایرانی به حساب می آید. خرید نخودچی در ایران بسیار آسان میباشد زیرا یکی از مراکز تولید نخودچی در جهان ایران میباشد.

قیمت نخودچی عمده

ایران یکی از بزرگ ترین کشور های تولید کننده نخودچی میباشد که ممقان سهم بزرگی از این تولید را به عهده دارد.

قیمت شیرینی نخودچی

قیمت شیرینی نخودچی نیز به دلیل ارزان بودن مواد اولیه قیمت بسیار مناسب تری نسبت به سایر شیرینی ها دارد.

نخودچی همانطور که در بالا اشاره شد یکی از محبوب ترین شیرینی های سنتی ایرانی محسوب میشود. که در اکثر مناسبت ها انتخاب هموطنان گرامی میباشد.

شیرینی نخودچی

نکته مهمی که باید به آن توجه کرد این است که به دلیل پایین بودن قیمت مواد اولیه شیرینی نخودچی شما میتوانید با تولید این محصول سود خوبی را داشته باشید.

پخش نخودچی به صورت عمده

پخش عمده نخودچی به صورت عمده به سراسر ایران از مجموعه رادین امکان پذیر می باشد که موفق به تولید انواع نخودچی و پخش گسترده آن است.

قیمت نخودچی

این مجموعه امروزه محصولات خود را صادر کرده و به کشور های خارجی ارسال میکند که تاجران خارجی از کیفیت محصولات این مجموعه بسیار راضی می باشند. در هر کجای کشور که هستید تنها با یک تماس میتوانید اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت و سفارش خود را ثبت کنید.

صادرات نخودچی

ایران یکی از کشورهایی میباشد که بیشترین میزان صادرات نخودچی را دارد. میزان بیشتر این صادرات به کشور هایی مثل پاکستان، عراق، سوریه، افغانستان می باشد. در سال های اخیر صادرات نخودچی و کشمش به سایر کشور ها به صورت چشمگیری افزایش یافته.

نخودچی بسته بندی شده

شرکت رادین خشکبار همواره آیتم های دیگری همچون:قیسی،انواع آلوچه خشک،کشمش و… در بازار های داخلی پخش و به کشورهای دیگر صادر میکند.

فروش انواع نخودچی

فروش انواع نخودچی در رادین خشکبار صورت میگرد. همانطور که در بالا اشاره کردیم رادین خشکبار دارای انواع نخودچی از جمله شور، دوآتیشه، خام و روکشدار میباشد.

قیمت نخودچی

شرکت بازرگانی رادین با تولید نخودچی اعلاء و با رعایت نکات بهداشتی و رعایت استاندارد ها توانایی تولید این امر را دارد تا با استفاده از علم روز و تلاش و پشتکار محصولاتی بهداشتی و درجه یک به مشتریان خود ارائه دهند. شما میتوانید با توجه به ذائقه خود نخودچی را سفارش دهید و از طعم و عطر نخودچی های خود لذت ببرید.

کالری نخودچی

امروزه به دلیل پیشرفت مجامع علمی بیشتر افراد از گیاهان و میوه جات برای کاهش وزن استفاده میکنند. کالری نخودچی بسیار پایین بوده و یک میان وعده سالم و لاغر کننده برای افرادی که دارای اضافه وزن هستند محسوب میشود. نخودچی به دلیل دارا بودن مقادیر بسیار بالایی از فیبر پس خوردن آن تا مدت زمان طولانی حس سیری میدهد و از پرخوری جلوگیری میکند.

قیمت نخودچی

در هر ۱۰۰ گرم از نخودچی ۳۵۵ کالری وجود دارد. یکی از دلایلی که این آجیل مدت زمان زیادی را سیر نگه میدارد به دلیل فیبر موجود در نخودچی است که عملکرد صفرا را نیز بهبود میبخشد و به همین دلیل هضم غذا را آسان تر می کند. ترکیب نخودچی و کشمش،سرشار از فیبر و پروتئین است.

نخودچی و کشمش

نخود و کشمش هردو خاصیت های گوناگونی دارند که وقتی ترکیب میشوند تبدیل به یک میان وعده مغذی میشود که میتوان با خوردن آن ساعت ها سیر ماند و مواد مورد نیاز را به بدن رساند.

 نخودچی کشمش

از خواص نخودچی کشمش می توان کمک به درمان بسیاری از بیماری ها اشاره کرد. مانند تنظیم کلسترول بدن،کنترل وزن، درمان کم خونی،تنظیم فشار خون (البته اگر فشار خون بالایی از نخودچی بدون نمک استفاده کنید.) و درمان فشار خون بالا دارد. از دیگر خواص نخودچی دارای آهن میباشد،کمک به بهبود عملکرد قلب،دارای کلسیم بالا، پیشگیری از سرطان و …. را می توان اشاره کرد.

طرز تهیه نخودچی:

  • آب پز کردن: ابتدا برای تولید نخودچی، نخود های تازه را آب پز میکنیم.
  • آب کش کردن: در این مرحله نخودچی های آب پز را آب کش میکنیم.
  • پوست گیری: پس از آب کش شدن پوست نخودچی ها کنده میشود.

قیمت نخودچی

  • پخت: بعد از اتمام پوست گیری به نخودچی ها حرارت لازم برای از دست دادن رطوبت و پخته شدن داده میشود.

 

  • مزه دار کردن: در این مرحله چاشنی های لازم به نخودچی اضافه میشود

نخودچی چه خاصیتی دارد؟

قیمت نخودچی

  1. عملکرد روده را بهبود می بخشد
  2. قند خون را تنظیم می کند
  3. نخودچی برای سلامتی قلب مفید است
  4. برای تقویت عضلات در ورزش مفید است
  5. استخوان ها را تقویت می کند
  6.  از برخی انواع سرطان جلوگیری می‌کند
  7.  به کاهش وزن کمک می کند

 

آرد نخودچی:

آرد نخودچی همان نخودچی آسیاب شده است. آرد نخودچی در پخت شیرینی و تولید ماسک و… کاربرد دارد.

آرد نخودچی

نخودچی ، یکی از چندین مواد تشکیل دهنده آجیل ایرانی می باشد که به دلیل خوش طعمی و قیمت مناسبش در آجیل ها مخلوط میکنند. با توجه به این که در این چند سال اخیر قیمت همه اقلام افزایش یافته اما نخودچی نوسانات زیادی نسبت به آجیل های دیگر نداشته.

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما