خرید نخودچی عمده برای صادرات

در فرایند خرید نخودچی عمده و سایر اقلام تولید گشته در مجموعه رادین همواره حجم‌ بالایی از محصول توسط خریدار گرامی انتخاب می گردد . چون رادین در زمینه فروش عمده نخودچی فعالیت دارد . این مجموعه محصولات خود را همراه با تخفیفات ویژه و با قیمت های مناسب به فروش می رساند .

 

کارخانه تولید نخودچی

   کارخانه تولید نخودچی

تولید انواع نخودچی و سایر محصولات خشکبار و آجیل در کشور ایران در زمره ی اموری قرار دارد که جهت تامین نیاز اکثر مشتریان داخلی و خارجی بسیار حائز اهمیت به حساب می آید . هر کدام از محصولات جایگاه خاصی برای مصرف کنندگان دارند و از میزان خرید و فروش بالایی برخوردارند . شرکت بازرگانی رادین تمام سفارشات  مشتریان داخلی و خارجی را در سریع ترین زمان ممکن و با شیوه ای مدرن و بروز تولید نموده و نسبت به فروش داخلی و صادرات آنها با شیوه های حمل و نقلی نوین اقدام می نماید .

 

خرید نخودچی عمده برای صادرات

خرید نخودچی عمده

یکی از قابل توجه ترین موضوعات در محصولات مجموعه بازرگانی رادین قیمت های مناسب و ارزان آنها می باشد . موضوعی که در شرایط امروز در کمتر مجموعه معتبر کشور مشاهده می شود . نخودچی درجه یک و اعلا  در مجموعه رادین با قیمتی باور نکردنی به فروش می رسد . دلیل درج نشدن قیمت دقیق انواع نخودچی در سایت مجموعه نوسانات دائمی قیمت ها می باشد که به جای آن  شیوه ای آسان تر و معتبر تر برای استعلام قیمت ها در نظر گرفته شده است.

 

 

قیمت نخودچی نمکی

   قیمت نخودچی نمکی

بسیاری از عوامل هر چند کم اما تاثیر چشم گیری بر قیمت نهایی محصولات دارند و امروزه این عوامل بیش از پیش قیمت محصولات را دچار تغییرات می نمایند . مواد اولیه ای که با قیمتی نوسانی و در برخی مواقع با قیمتی نجومی خریداری می شوند قیمت نهایی نخودچی نمکی را افزایش می دهند . توجه داشته باشید که مجموعه بازرگانی رادین در تبریز با قیمت های پایین خود موجب ثبات نسبی قیمت نخودچی در بازار گشته است .

 

 

نخودچی طعم دار

نخودچی طعم دار

نخودچی، یکی از مغذی‌ترین خوراکی های ما ایرانیان است که در کارخانه پس از آب‌ پز کردن نخودهای تازه و ریز آن‌ها را آبکش کرده و پوست آن را جدا می‌کنند و سپس با نمک یا بدون نمک تفت داده تا تبدیل به نخودچی محبوب ما می شوند . برای تهیه مرغوب ترین و خوشمزه ترین نخودچی می توان به مجموعه بازرگانی رادین مراجعه نمود و خرید خود را با بهترین شرایط خریداری نمایید . محصولات رادین علاوه برکیفیت بالا و طعم عالی دارای بسته بندی های زیبا و‌ متنوع بوده و به صورت بهداشتی ارائه می شوند .

 

خواص نخودچی شور

خواص نخودچی شور

نخودچی تمام املاح و مواد مغذی موجود در نخود تازه را در خود جای داده است. در طب سنتی پزشکان پی برده اند که می توان با مصرف روزانه نخودچی هم از ابتلا به برخی بیماری ها جلوگیری کرد و هم در صورت ابتلا به راحتی آنها را درمان نمود. نخودچی نوعی تنقلات است که در خانواده آجیل ها دیده و شناخته می شود و همواره می توان آن را به صورت تنها و یا به همراه کشمش سبز مصرف نمود و خواص آن را دو چندان کرد . برای تهیه نخودچی با بسته بندی های مخصوص به مجموعه رادین مراجعه کنید.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما