خرید نخودچی عمده به همراه آرد نخودچی

برای خرید نخودچی عمده مناسب برای مصارف صادراتی و ارسال به تمامی نقاط دنیا در اسرع وقت به مجموعه رادین ملحق شوید. این قوت قلب را داشته باشید که برای خرید محصولی با کیفیت کمترین هزینه را می پردازید.

نخودچی چیست؟

نخودچی چیست؟

نخودچی حبوباتی است که مقدار زیادی پروتئین دارد و می‌تواند بخشی از برنامه غذایی شما باشد. نخودچی همان نخود است که در آب پخته می‌شود تا پوستش جدا ‌شود. از این ماده غذایی اغلب در آجیل و تهیه شیرینی استفاده می‌شود. نخودچی خیلی محبوب نیست اما باید بدانید که مزایای زیادی برای سلامتی دارد.

خرید نخودچی عمده به همراه آرد نخودچی

خرید نخودچی به همراه آرد نخودچی

آرد نخودچی امروزه به وفور در ساخت انواع ماسک های پوست و مو مورد استفاده قرار می گیرد. با اینکه مطالعات چندانی از نظر علمی در رابطه با اثرات آرد نخودچی روی پوست انجام نگرفته است، با این وجود، بسیاری از افراد نتایج مثبتی را پس از استفاده از آن به عنوان یک داروی موضعی و بدون عوارض جانبی گزارش کرده اند، شما نیز در صورتی که حساسیت پوستی به مواد خاصی نداشته باشید قطعا شاهد اثرات مثبت آن روی پوست و موی خود خواهید بود.

خرید نخودچی با خواص فراوان

خرید نخودچی با خواص فراوان

نخودچی از فیبرها، ویتامین B9، هیدرات کربن، آهن، فسفر، منیزیم، ویتامین B، پتاسیم، زینک(روی)، پروتئین، ویتامین B6، کلسیم و اسیدهای چرب اشباع نشده ی پُلی تشکیل شده است. البته باید بدانید که نخودچی از وجود ترکیبات مغذی دیگری مانند ویتامین E، آب، ویتامین B3، سدیم، ویتامین B2، سلنیوم، اسیدهای چرب اشباع نشده ی مونو، ویتامین C، یُد، اسیدهای چرب اشباع شده و ویتامین A نیز بی بهره نیست.

 

خرید عمده نخودچی

خرید عمده نخودچی

گروه تولیدی و بازرگانی آجیل و خشکبار رادین تمامی تلاش و توان خود را در ارائه یک محصول منحصر به فرد متمرکز نموده است خرید عمده نخودچی با قیمت هایی کاملا مقرون به صرفه و ارزان  برای تمامی تجار و بازرگانانی ک قصد دارند در عرصه تجارت و کسب و کار خود به موفقیت دست یابند پیشنهاد می شود

خرید عمده نخودچی

خرید عمده نخودچی

نخودچی مانند سایر حبوبات، غذای بسیار سالمی است. متاسفانه مصرف این ماده غذایی در بین مردم بسیار کمتر از حد مطلوب است. برای سلامتی و محیط زیست توصیه می‌شود که مردم سبزیجات بیشتر و گوشت کمتری مصرف کنند. متأسفانه شایعات زیادی در مورد خوردن حبوبات وجود دارند که حواس مصرف کنندگان را پرت می‌کند. این امکان را دارید تا حبوبات را هر روز مصرف کنید زیر آنها بسیار مغذی و سالم هستند. شما می‌توانید از خواص نخودچی برای داشتن یک زندگی سالم بهره بسیار ببرید.

خواص نخودچی

خواص نخودچی

میزان کالری نخودچی تا حدودی بالاتر از میانگین حبوبات (۳۵۵ کیلو کالری) است، اگرچه تا حدودی کمتر از سایر غذاهای گیاهی (سویا با ۴۱۶ کیلو کالری) است. از آمار که بگذریم، می‌توان گفت که حبوبات به طور کلی دارای ارزش کالری بالایی هستند که این می‌تواند به عنوان یک منبع غذایی برای افرادی که فعالیت بدنی سنگینی انجام می‌دهند.

تفاوت نخود و نخودچی:

تفاوت نخود و نخودچی:

لازم به ذکر است که نخودچی هم که در آجیل های مخلوط خصوصا آجیل مشکل گشا استفاده می شود، از نخود تازه به دست می آید و فرآوری آن بدین صورت است که ابتدا نخود ها را آب پز کرده، پوستشان را جدا می کنند و سپس آن را با نمک و در برخی موارد با شکر تفت می دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما