خرید عمده نخودچی

خشکبار رادین به عنوان مرکز خرید عمده نخودچی آمادگی خود را جهت صادرات و تولید انبوه انواع نخودچی خام، دوآتیشه، شور و شیرین اعلام می دارد. برای خرید عمده محصول با کارشناسان فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

 

خرید عمده نخودچی

خرید عمده نخودچی

کشور ایران و خصوصا منطقه شمالغرب آن در صنعت کشاورزی به رشد و پیشرفت چشمگیری دست یافته است و یکی از صنعت هایی که در آن حوزه توانسته است در بازار های جهانی نامی ماندگار را از آن خود نماید، صنعت تولید نخودچی در شهر ممقان می باشد. ممقان به شهر تولید و تامین نخودچی مشهور می باشد که دارای چند دهه سابقه تولید می باشد و تاکنون در زمینه صادرات انواع این محصول توانسته است موفق ظاهر شود.

صادرات نخودچی ممقان

صادرات نخودچی ممقان

گروه بازرگانی رادین که تحت عنوان مرکز خرید عمده نخودچی مشغول به فعالیت می باشد، علاوه بر نخودچی نسبت به صادرات سایر اقلام خشکبار نیز اقدام می نمایند و محصولاتی از قبیل قیسی، انواع آلوها و آلوچه های خشک را در برنامه صادرات خود گنجانده است و سالانه بیش از 60% محصولات تولیدی خود را به کشور هایی از قبیل عراق، روسیه، ارمنستان و دبی و کانادا و سایر کشور های اروپایی و آسیایی ارسال می نماید. تولید نخودچی در ایران دارای پتانسیل بسیار زیادی می باشد که می توان درصد بالایی از آن را در بازار صادراتی ارائه کرد تا چرخ اقتصاد کشور پیشرفت چشمگیری داشته باشد.

 

قیمت نخودچی امروز

قیمت نخودچی امروز

قیمت نخودچی امروز تحت تاثیر عواملی از جمله کیفیت و مرغوبیت نخودچی (که سایز و طعم نخودچی در پارامتر کیفیت دخیل هستند) می باشد. البته لازم به توضیح می باشد قیمت نخودچی ممقان در صادرات و تولید انبوه نسبت به تناژ درخواستی متقاضیان خرید و تجار فعال در این عرصه ممکن است با تخفیفاتی روبه رو باشد. قیمت نخودچی نیز در طعم های مختلف نیز تحت تاثیر مواد افزودنی که موجب طعم دهی خاص این محصول شود متفاوت می باشد. مثلا در نخودچی دوآتیشه علاوه بر تفت دادن نخودچی کمی هم نمک به این محصول اضافه می شود.

قیمت نخودچی شور

قیمت نخودچی شور

خرید نخودچی شور، به صورت فله ای یا به صورت مخلوط همراه با سایر اقلام آجیل به عنوان یک میان وعده و تنقلات مفید می تواند گزینه جذابی برای افرادی باشد که به سلامت خود و خانواده اهمیت می دهند و می توانند به عنوان تغذیه مدرسه فرزند خود نیز از آن استفاده نمایند. فرآوری بهداشتی نخودچی در تعیین قیمت نخودچی شور دخالت دارد و تمامی مراحل تولید با رعایت اصول بهداشتی و با نظارت دقیق مسئولین کنترل کیفی انجام می گیرد.

 

قیمت نخودچی عمده

قیمت نخودچی عمده

این نکته بر همگان اثبات شده است که در خرید عمده قیمت تمام شده محصول نسبت به خرید جزئی آن مقرون به صرفه تر می باشد. حال اینکه با صادرات و تامین انبوه این محصول قیمت آن نیز تحت تاثیر عواملی چون نرخ ارز بین المللی می باشد. در تعیین قیمت نخودچی عمده با نوساناتی رو به رو هستیم ولی مدیران ارشد این مجموعه همواره سعی بر این موضوع دارند تا انواع توان های مالی را پشتیبانی نمایند.

 

قیمت آرد نخودچی دو آتیشه

قیمت آرد نخودچی دو آتیشه

قیمت آرد نخودچی دو آتیشه نیز همانند سایر فرآورده های نخودچی با تفاوت هایی همراه است و این تفاوت ممکن است در میزان صافی و یکدست بودن آرد نخودچی تاثیر داشته باشد. آرد نخودچی معمولا از نخود دونیمه (لپه نخود) تهیه می شود و از نخود خام و بی نمک به دست می آید. قیمت آرد نخودچی با توجه به تقاضای بازار های داخلی و خارجی اکثرا در رنج های متعادل و ارزانی مشخص می شود. آرد نخودچی رادین را بدون موادی که در میزان یکدست بودن آن تاثیر می گذارد را از مجموعه ما تهیه کنید.

 

فواید آرد نخودچی

فواید آرد نخودچی

به دلیل خواص زیاد آرد نخودچی ممقان تبریز در طب سنتی هم مصرف فراوانی از این محصول انجام می گیرد. همچنین در موارد استفاده مدرن هم از این محصول برای ماسک صورت جهت شادابی و طراوت پوست از این محصول بهره گرفته می شود.

 

خواص درمانی نخودچی

خواص درمانی نخودچی

نخودچی برای سلامتی افرادی که از دیابت رنج می‌برند توصیه می‌شود چراکه نخود دارای نشاسته مقاومی به نام آمیلوز است که هضم کربوهیدرات ها را به تاخیر می اندازد که به حفظ سطح قند و انسولین کمک می کند و برای بیماران دیابتی عالی است.قند خون را تنظیم می کند. نخود یک ماده غذایی پروتئین دار است که قند خون را متعادل می کند. وقتی قند خون تنظیم شود، گرسنگی و خستگی از بین می رود. می توانید نخود را در ظرف نگهداری قرار دهید و در طول سفر یا بیرون از منزل آن را با خود حمل کنید.زمانی که احساس سرگیجه و خستگی می کنید می توانید با مصرف نخود قند خون را متعادل کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما