خرید آرد نخودچی دو آتیشه

پرداختن به خرید آرد نخودچی و نخودچی در انواع طعم های مختلف و اغلب به صورت دوآتیشه و نمکی یکی از عمده ترین فعالیت های گروه بازرگانی آجیل و خشکبار رادین می باشد.

 

خرید آرد نخودچی

خرید آرد نخودچی

آرد نخود تقریبا در هر خانه‌ای پیدا می‌شود. آرد نخود که از آسیاب کردن نخود خام یا برشته شده به دست می‌آید، خواص فراوانی برای سلامتی دارد و می‌تواند به روش‌های مختلف سلامتی بدن، پوست و مو را افزایش دهد. معمولا از آرد نخود برای لایه‌برداری پوست استفاده می‌شود. آرد نخود غنی از کربوهیدرات، پروتئین و فیبر است و هیچ گلوتنی ندارد.

خرید آرد نخودچی دو آتیشه

خرید آرد نخودچی دو آتیشه

آرد نخودچی خام و دوآتیشه دارای خواص یکسان هستند اما در بعضی از آنها به دلیل فرآیند اضافه دارای ظاهری متفاوت می باشد. مثلا آرد نخودچی دو آتیشه دارای رنگ تیره تری میباشد.آرد نخودچی از نخودچی پوست گرفته و بی‌نمک تهیه و در طبقه‌بندی تغذیه‌ای، جزو حبوبات محسوب و بیشترین مصرف این آرد در صنعت شیرینی‌پزی و برخی غذاها مانند: شامی، کتلت، کوفته و …می باشد. تفاوت عمده آن با سایر آردها از نظر مواد مغذی، نوع و اندازه نشاسته است.

قیمت نخودچی صادراتی

قیمت نخودچی صادراتی

صادرات نخودچی و آرد نخودچی یکی از فعالیت های عمده گروه تولیدی و بازرگانی رادین می باشد این محصولات متقاضیان و طرفداران بسیاری از نقاط مختلف دنیا دارد و قیمت آرد نخودچی و نخودچی صادارتی همواره در سطوح و عیارهای قیمتی متوسط و ارزانی تعیین می شود.

 

خرید انلاین ارد نخودچی

خرید انلاین ارد نخودچی

خرید آنلاین آرد نخودچی از رادین برای اشخاصی که قصد دارند در وقت و هزینه خود صرفه جویی نمایند پیشنهاد می شود این مجموعه تولیدی همواره با فراهم نمودن بستر مجازی تحت وب همواره خریدی مقرون به صرفه را برای شما رقم خواهد زد. محصولات این مجموعه به دلیل این که عمل فرآیند تصفیه روی آن صورت نمی‌گیرد، میزان فیبر که نوعی فیبر محلول در آب و برای حفظ سلامت مفید است، تغییر نمی‌کند و مواد مغذی موجود در آن حفظ می‌شود.

اهمیت استفاده از آرد نخودچی

اهمیت استفاده از آرد نخودچی

در ترکیبات این آرد تهیه شده از نخودچی، موادی همچون پروتئین و فیبر به وفور یافت می شود. وجود این مواد معدنی باعث شده تا مصرف این آرد به گزینه ایده آلی تبدیل شود.در وضعیت کنونی بسیاری از افراد از مشکلات معده و روده رنج می برند؛ به همین منظور این افراد نمی توانند از برخی مواد غذایی استفاده نمایند.اما آرد تهیه شده از نخود چی از این قاعده مستثنی بوده و مورد مناسبی برای این گونه افراد خواهد بود. به طور کلی همه‌ی افراد می توانند خوراکی های تهیه شده از آرد نخودچی را بدون هیچ مشکلی استفاده نمایند.

 

خواص آرد نخودچی

خواص آرد نخودچی

آرد نخودچی از نخودچی پوست گرفته شده و بی نمک تهیه می شود.نخودچی را آسیاب کرده و با الک بسیار ریز برای نرم و صاف شدن الک می کنند و این آرد در شیرینی پزی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.آرد نخود در بسیاری از کشورها برای پخت و پز استفاده می شود و این آرد فواید زیادی علاوه برای سلامتی بدن برای پوست و مو نیز بسیار توصیه می شود

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما