کارخانه تولید آرد نخودچی در ایران

کارخانه تولید آرد نخودچی رادین آمادگی خود را جهت تامین انواع نخودچی و آرد آن اعلام می دارد. تولید آرد نخودچی به دلیل خواص بی نظیرش، جایگاه ویژه ای در طب سنتی دارد. زیرا درباره ی هیچ چیز به اندازه ی آرد نخودچی در طب سنتی تاکید نشده است. برای خرید آرد نخودچی خام و دوآتیشه سریعا با ما در ارتباط باشید.

 

فروش آرد نخودچی

فروش آرد نخودچی

تولید کننده آرد نخودچی با نام شناخته شده رادین با تمام پشتکار خود به فعالیت حرفه ای خود ادامه می دهد. همانطور که واضح است رنگ آرد نخودچی اصولا سفید مایل به طلایی هست، همراه با عطر و بوی عالی می باشد. یکی از مزایای ویژه ای که آرد نخود چی نسبت به آرد های دیگر دارد این است، که این آرد هنگام فرآوری تصفیه نمی شود، و فیبر و ویتامین های خود را از دست نمی دهد. این محصول به خاطر دارا بودن مواد مغذی همچون ویتامین ب 9 که به ساخت گلبول های قرمز و سفید کمک می کند، برای بدن بسیار مفید است.

 

کارخانه تولید آرد نخودچی

کارخانه تولید آرد نخودچی

بهره گیری از پیشرفته ترین دستگاه ها در تولید آرد نخودچی در راس امور تولید مجموعه رادین قرار دارد. لازم است بیان نماییم که آرد نخودچی با نامهای دیگری چون آرد گاربانزو نیز شناخته می شود که به دور از هر گونه گلوتن بوده و می تواند بدن شما را از سلامتی ویژه بهره مند سازد و همواره با مزایای خود تمامی امراض را نیز از شما دور نماید که بدین روی ما برآن شده ایم تا با عرضه نمونه های بی نظیر و ثمر بخش پاسخ مناسبی به احتیاجات شما داده باشیم. یکی از موادهای غذایی که مجموعه ما با بهره گیری از استانداردهای لازم و همچنین پروتکلهای بهداشتی تهیه و وارد بازار نموده است، آرد نخودچی رادین است که مزایای قابل ذکری را دارا می باشد.

قیمت آرد نخودچی در بازار

قیمت آرد نخودچی در بازار

برای آگاهی از قیمت آرد نخودچی در بازار کافیست با استعلام قیمت از کارشناسان مجموعه رادین از آخرین تغییرات و نوسانات موجود در مورد آرد نخودچی مطلع شوید. قیمت آرد نخودچی تحت تاثیر مرغوبیت نخودها و میزان ناخالصی در این محصول می باشد. آرد نخودچی معمولا از نخودچی لپه (نصف نخود کامل) به دست می آید. در تولید آرد نخودچی از فرآوری بهداشتی و سیستم تولید مکانیزه بهره گرفته شده است.

 

 

 

قیمت آرد نخودچی درجه یک

قیمت آرد نخودچی درجه یک

قیمت آرد نخودچی تحت تاثیر مرغوبیت و صاف و خالص بودن نخودچی می باشد. در واقع آرد نخودچی و آرد سوخاری برای مصارف آشپزی و تهیه انواع دسر و کیکها کاربرد داشته و تمامی افراد علاقمند به این هنر می توانند نمونه های با کیفیتی از آن را استفاده نمایند و طعم ویژه ای را به آنها ببخشند. یکی دیگر از موارد استفاده آرد نخودچی بهره گیری از آن در تهیه غذاهایی نظیر: کتلت، شامی، گوشت چرخ کرده، خوراک فرنی و غیره می باشد که همواره کاربرد متنوع خود را به همراه آورده است.

 

کاربرد آرد نخودچی

کاربرد آرد نخودچی

با توجه به ارزش غذایی حبوبات هر کدام دارای ارزش غذایی بخصوصی هستند که خواص آرد نخودچی برای پوست و چاقی بسیار حائز اهمیت می باشد، این محصول نوعی آرد است، همانگونه که از نامش پیداست این محصول از نخودچی پوست گرفته بدست می آید بدین صورت که نخودچی را پوست گرفته سپس به دو روش کوبیدن یا آسیاب کردن به آرد تبدیل می نمایند.

 

خواص آرد نخودچی

خواص آرد نخودچی

خواص آرد نخودچی رادین این است که می تواند برای سلامتی پوست و مو بسیار مفید و ثمر بخش باشد و شما را از داشتن رشته های کلاژنی کاملاً صاف و به دور از هر گونه موخوره ای برخوردار نماید. شما می توانید آرد نخودچی را با مقادیری از آب ترکیب نموده و به عنوان یک ماسک مناسب جهت پاکسازی صورت استفاده نمایید تا شاهد صورت و وجهی روشن باشید. در واقع آرد نخودچی می تواند با دارا بودن ویژگیهای درمانی خود تمام التهابات پوستی را از بین برده و موهای سر شما را از شوره مصون دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما