بزرگترین مرکز فروش نخودچی

مرکز فروش نخودچی با نام شناخته شده و معتبر رادین در امر فروش عمده و صادرات و تولید انبوه نخودچی نامی ماندگار به ثبت رسانیده است.

فروش نخودچی

فروش نخودچی

نخودچی یکی از انواع میان وعده و خشکبار در ایران است که بسیاری از اوقات با نمک، ترشی جات، ادویه های مختلف و … مورد استفاده قرار می گیرند و از دسته بهترین و محبوب ترین خشکبار ها شناخته می شود. نخود های سفید معمولا از طریق روش های مختلف به نخودچی های خوشمزه و دوست داشتنی تبدیل می شوند.

 

مرکز فروش نخودچی

مرکز فروش نخودچی

نخودچی موجود در آجیل ها که این روزها کمتر مورد استقبال قرار میگیرد خاصیت های فراوانی دارد، همانطور که اطلاع دارید نخودچی فرآورده حاصل نخود خام می باشد که در خاصیت نیز با هم یکسان هستند و می توان گفتید نخودچی همان خواص نخود را دارد. با این حال قصد داریم در این مطلب به معرفی انواع فواید نخودچی بپردازیم و شما عزیزان را با فواید نخودچی آشنا نماییم.

 

مرکز فروش نخودچی مرغوب

مرکز فروش نخودچی مرغوب

نخودچی مانند سایر حبوبات، غذای بسیار سالمی است. متاسفانه مصرف این ماده غذایی در بین مردم بسیار کمتر از حد مطلوب است. برای سلامتی و محیط زیست توصیه می‌شود که مردم سبزیجات بیشتر و گوشت کمتری مصرف کنند. متأسفانه شایعات زیادی در مورد خوردن حبوبات وجود دارند که حواس مصرف کنندگان را پرت می‌کند. این امکان را دارید تا حبوبات را هر روز مصرف کنید زیر آنها بسیار مغذی و سالم هستند. شما می‌توانید از خواص نخودچی برای داشتن یک زندگی سالم بهره بسیار ببرید.

 

مرکز فروش نخودچی جهت تهیه آرد نخودچی

مرکز فروش نخودچی جهت تهیه آرد نخودچی

آرد نخودچی را می توان در انواع غذاهای هندی و ایرانی همچون: فلافل، هوموس و… استفاده نمود.در تهیه شیرینی جات قابل استفاده می باشد و یک نوع شیرینی خوشمزه به نام نخود چی را می توان با این آرد درست کرد.افرادی که به گندم آلرژی دارند می توانند از این آرد استفاده کنند و انواع نان ها را با آن آماده سازند.بهترین ماسک های مناسب پوست را می توان با این آرد تهیه و مورد استفاده قرار داد.

 

نخودچی چیست؟

نخودچی چیست؟

نخودچی نوعی آجیل است که در ایران، ترکیه و سوریه رایج می باشد. این آجیل خوشمزه از نخود تازه بدست می آید. نخود دانه خوراکی از گیاهی یکساله است. نخود را آب پز کرده و سپس پوست آن را جدا می کنند. در مرحله آخر نخودها را در دیگ های بزرگ همراه با نمک، شکر ادویه جات یا ترشی تفت می دهند.

نخود و کشمش برای لاغری

نخود و کشمش برای لاغری

کشمش از جمله مواد غذایی است که معمولا همراه با نخودچی مصرف می‌شود. قند و کالری کشمش نسبت به انگور بیشتر است. ورزشکاران و بدنسازن می‌توانند بخشی از انرژی مورد نیاز بدن خود را از طریق خوردن کشمش تامین کنند. همچنین کشمش دارای سلنیوم و فسفر است که جذب پروتئین و سایر مواد مغذی در بدن را افزایش می‌دهد. جالب است بدانید که نخودچی و کشمش رادین با توجه به میزان و نحوه مصرف آن می‌تواند باعث کاهش یا افزایش وزن شود!

 

 

خواص نخودچی

خواص نخودچی

  • برخی از خواص نخودچی عبارتند از:
  • کنترل دیابت
  • پیشگیری از پوکی استخوان
  • سلامت قلب
  • پیشگیری از سرطان
  • کاهش کلسترول
  • پیشگیری از یبوست

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما