صادرات نخودچی ایران

صادرات نخودچی ایران توسط برند های شناخته شده ایرانی طی چند سال اخیر افزایش چشم گیری داشته است .امروزه یکی از برند های معتبر و شناخته شده در زمینه خشکبار مجموعه بازرگانی رادین می باشد که خود هم به تولید و هم عرضه مستقیم و صادرات انواع محصولات خشکبار می پردازد .

 

قیمت نخودچی خام

قیمت نخودچی خام

افزایش دست واسطه گران میان معاملات در بازار موجب گشته است که قیمت نخودچی خام اندکی افزایش داشته باشد و نتیجه این امر موجب رونق صادرات نخودچی ایران شده است . در صورتی که همان محصول اگر به صورت عمده و مستقیم از تولید کننده خریداری شود می تواند قیمتی ارزان تر و مقرون به صرفه تر داشته باشد به همین دلیل اغلب بازاریان بر اساس تجربه ای که دارند در ابتدا پیش از خرید قیمت نخودچی خام چندین تولید کننده و مجموعه را با هم مقایسه می نمایند و سپس با انتخاب مرکزی معتبر و شناخته شده نسبت به خرید عمده نخودچی خام با قیمتی مناسب اقدام می نمایند.

 

صادرات نخودچی ایران

صادرات نخودچی ایران

ما این جا هستیم تا شما را با یکی از تولید کنندگان محصولات خشکبار در کشور آشنا کنیم . مجموعه بازرگانی رادین ،تولید کننده ای که علاوه بر درخشش خود در زمینه تولید و بسته بندی محصولات خشکبار در عرصه صادرات نیز پیشرفت هایی داشته است .جهت اطلاع از شرایط دقیق صادرات نخودچی در مجموعه رادین می توانید  با شماره تماس های درج شده در سایت ارتباط حاصل نمایید مشاوران فروش مجموعه رادین با ارائه بهترین راهنمایی ها همواره تمام مشتریان داخلی و خارجی را برای یک خرید مقرون به صرفه هدایت می نمایند .

 

 

فروش نخودچی صادراتی

فروش نخودچی صادراتی

هدف اصلی مجموعه بازرگانی رادین از فروش نخودچی و سایر محصولات خشکبار به صورت عمده تنها جلب رضایت خاطر مشتریان می باشد تا میزان بهره مندی مشتریان از یک محصول با کیفیت و درجه یک بالا باشد .البته مجموعه بازرگانی رادین با این چنین فعالیتی توانسته است توجه رقیبان بسیاری را در بازار جلب نماید و موجب شود که تمام رقیبان نسبت به بهبود کیفیت تولیدات خود توجه ویژه ای نشان دهند و با قیمت گذاری های ارزان قدرت خرید تمام افراد را افزایش دهند .

 

نخودچی بو داده

نخودچی بو داده

نخودچی بو داده ای که در کارخانجات بزرگ تولید می گردد از لحاظ سطح کیفی و بهداشتی در حد بالایی قرار دارد . در واقع امروزه می توان از نخودچی بو داده مرغوب و درجه یک تولید کننده رادین نهایت بهره را برد .نخودچی بو داده ای که توسط این مجموعه عرضه می گردد کیفیتی کاملا تضمین شده دارد و از لحاظ طعم و رنگ محبوب مصرف کنندگان می باشد مجموعه رادین در زمان تحویل سفارشات نسبت به نگهداری از محصولات خشکبار از جمله نخودچی بو داده توجه ویژه ای نشان می دهد تا محصولات با سطح کیفی بالایی به دست خریداران برسد .

 

 

فواید نخودچی کشمش

فواید نخودچی کشمش

نخودچی کشمش در اکثر خانواده های ایرانی به عنوان تنقلات سالم مورد استفاده قرار می گیرد .فواید بی نظیر این محصولات طبیعی  ارگانیک موجب شده است که بیش از پیش نسبت به مصرف این محصول توجه شود .برای بهبود وضعیت گوارشی می توان هر دوی این محصولات را مورد استفاده قرار داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما