مرکز خرید عمده نخودچی + نخودچی صادراتی و صنعتی

مرکز خرید عمده نخودچی ممقان با نام شناخته شده رادین با دارا بودن مدیریت قوی و توجه داشتن به رونق کسب و کار های مرتبط با آجیل و خشکبار ، سالانه درصد زیادی از محصولات خود را به کشور های آسیایی و اروپایی صادر می کند.

تولید کننده نخودچی

تولید کننده نخودچی

خشکبار رادین به عنوان یکی از مراکز و عاملین فروش و تولید انواع نخودچی در شهر تبریز به فعالیت حرفه ای و تخصصی خود که بخش عمده آن به تولید و صادرات نخودجی اختصاص یافته است با پشتکار و توان بسیار ادامه می دهد و در مسیر خود ثابت قدم است. نخودچی  یکی از خوراکی های بسیار محبوب می باشد که اغلب از آن به عنوان آجیل یاد می شود. به عبارت دیگر این نوع ماده غذایی را با سایر مواد غذایی مانند پسته، فندق، بادام و …. مخلوط می کنند و از آن ها به عنوان آجیل استفاده می کنند. در اینجا قصد داریم به بیان خواص نخودچی  بپردازیم و همچنین نحوه تولید آن ها و … را بیان خواهیم کرد.

 

 

خرید عمده نخودچی

خرید عمده نخودچی

اکثریت تاجران و فعالان اقتصادی در زمینه خشکبار برای اینکه سود بسیاری از فروش نخودچی را بدست آورند این محصول را در تناژ های بالا خریداری می نمایند که پیشنهاد ما به شما آغاز همکاری با مجموعه تولید کننده و فروش عمده رادین می باشد. نخودچی در دسته آجیل ها قرار می گیرد. نخودچی در حقیقت همان نخود های مزه دار شده می باشند. برای تهیه این نوع خوراکی نخود های تازه را مورد استفاده قرار می دهند. به عبارت دیگر تهیه نخودچی طی مراحل زیر تحت عنوان آب پز کردن نخود ها، آبکش کردن آن ها، پوست گیری، پخت و مزه دار کردن نخود ها انجام می شود.تجربه خرید عمده نخودچی را از مجموعه رادین بدست آورید

فروش نخودچی با خواص درمانی فراوان

فروش نخودچی با خواص درمانی فراوان

نخودچی کشمش خواص زیادی دارند که ممکن است برخی از مردم از آن اطلاع نداشته باشند. از خواص نخودچی کشمش می توان به درمان بسیاری از بیماری ها و همچنین بهبود بسیاری از مشکلات اشره کرد. مانند تنظیم کلسترول بدن، کنترل وزن، درمان کم خونی، تنظیم فشار خون و درمان فشار خون بالا و تقویت سیستم ایمنی بدن که بسیار با اهمیت است. از دیگر خواص نخودچی کشمش رفع گرسنگی، تامین کننده آهن بدن، درمان مشکلات قلبی عروقی، تامین کلسیم بدن، پیشگیری از سرطان و …. را می توان نام برد.

 

تفاوت نخود و نخودچی

تفاوت نخود و نخودچی

در این است که نخود پس از یک فرآوری ساده تبدیل به نخودچی می باشد و در انواع آجیل مورد استفاده قرار می گیرد. نخود به طور معمول در غذاهایی مثل آبگوشت به کار می رود اما از نخودچی در آجیل مورد استفاده قرار می گیرد. پس می توان انتظار داشت که خواص نخود و نخودچی با هم تفاوتی نداشته باشد.

 

مراحل تهیه نخودچی

 مراحل تهیه نخودچی

آب پز کردن

اولین مرحله در تهیه نخودچی، آب پز کردن نخود های تازه می باشد. در این مرحله ابتدا نخود ها با استفاده از مقداری آب، آب پز می شوند. آب پز شدن نخود ها دلیل بر پخته شدن آن ها نمی باشد، بلکه برای نرم تر شدن آن ها انجام می شود.

آب کش کردن

در مرحله دوم باید برای آبکش کردن نخود ها اقدام کرد.

پوست گیری

در مرحله سوم باید برای پوست گیری نخود های آب کش شده اقدام کرد. در این مرحله پوست نخود های آبکش شده جدا می شوند.

پخت

بعد از پوست گیری نوبت به پخت نخود ها می رسد. در این مرحله به نخود ها حرارت داده می شود تا خشک شوند و نم آن ها بر طرف شود.

مزه دار کردن

در مرحله پنجم به مزه دار کردن نخود ها پرداخته می شود. در این مرحله به نخود ها مقداری نمک، شکر و …. اضافه می شود تا نخود ها مزه دار شوند. توجه کنید که به نخود ها ماده مورد نظر اضافه می شود و آن ها را تفت می دهند تا به خوبی ترد شوند.

 

 

 

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما