مرکز فروش و تولید سویا آجیلی طعم دار در ایران

شرکت بازرگانی رادین به عنوان مرکز فروش و تولید سویا آجیلی توانایی این امر را دارد تا به عنوان یک مجموعه فعال در زمینه فروش و تولید محصولات نخودچی و سویا آجیلی نامی برتر در رسته تولید کنندکان هم صنف خود به ثبت رساند.

سویا آجیلی چیست؟

سویا آجیلی چیست؟

آجیل سویا یا سویا بوداده از حرارت دادن لوبیای خام سویا حاصل می شود. این کار پس از چندین ساعت خیساندن سویا در آب و قرار دادن در دستگاه دو آتیشه مخصوص انجام می شود.یکی از بهترین محصولات سویا، آجیل سویا است که دارای خواص تغذیه ای بی شماری می باشد.همچنین در بین خشکبار و آجیل های مختلف این محصول دارای قیمتی مناسب تر می باشد.به همین دلیل یکی از سالم ترین مشتقات سویا و محصولات گیاهی سویا آجیلی است.

 

مرکز فروش و تولید سویا آجیلی طعم دار در ایران

مرکز فروش و تولید سویا آجیلی طعم دار در ایران

طعم دار کردن سویا آجیلی یکی از مراحل تولید آن است. این مرحله یکی از مهم ترین مراحلی است که باعث میشود تفاوت طعم محصول با سایر محصولات تولیدی متفاوت باشد.معمولا سویا بوداده نمکی محبوب ترین طعم این محصول است. همچنین این مجموعه سویا آجیلی را به سفارش مشتری در طعم های مختلفی که شامل موارد زیر می باشد تولید و عرضه می نماید.
• طعم شور و نمکی
• طعم فلفلی
• طعم کچاب
• طعم لیمویی
• طعم گلپر

 

فروش و تولید سویا آجیلی درجه یک

فروش و تولید سویا آجیلی درجه یک
طعم مختصر لوبیایی محصولات سویا از جمله مواردی است که ممکن است بعضاً در مصرف آن محدودیت‌هایی ایجاد کند که با افزودن ادویه می‌توان این مشکل را حل نمود. از سوی دیگر، آهن موجود در سویا به خوبی آهن گوشت قابل جذب نیست. برخی عوامل مهارکننده جذب آهن مثل اسید فیتیک در سویا به چشم می‌خورد. با این وجود، چون میزان آهن موجود در آن بالا است، جذب پایین‌تر آهن سویا نمره منفی برای آن محسوب نمی‌شود و می‌تواند تأمین‌کننده بخشی از آهن مورد نیاز بدن باشد.

 

مرکز تولید سویا آجیلی به صورت خام

مرکز تولید سویا آجیلی به صورت خام

شرکت بازرگانی رادین به عنوان مرکز تامین کننده سویا خام توانایی این امر را دارد تا با تشکیل یک تیم نرم افزاری قوی که متشکل از کانالهای اجتماعی مجازی و وبسایت اینترنتی می باشد این امکان را برای متقاضیان خرید فراهم نموده است تا با دریافت مشاوره با مدیریت فروش این مجموعه از طریق راه های ارتباطی ذکر شده سفارش خود را به ثبت رسانده و در اسرع وقت محصول خود را با تناژ درخواستی تحویل بگیرند.

 

دانه سویا از کجا بخرم

دانه سویا از کجا بخرم
شرکت بازرگانی رادین به عنوان مرکز تولید کننده دانه سویا با طعم های مختلف و به صورت کاملا بهداشتی آماده ارائه خدمات فروش و تولید انواع محصولات آجیل و خشکبار و میوه خشک می باشد. لازم به توضیح می باشد که این شرکت توانایی این امر را دارد تا با توجه به سفارش مشتریان طرف قرارداد محصول درخواستی آنان را طبق سفارش آنان تولید و نهایتا به فروش برساند.

نحوه فروش سویا آجیلی و بسته بندی آن

نحوه فروش سویا آجیلی و بسته بندی آن
مرحله اول برای خرید و سفارش سویا آجیلی ارتباط با واحد فروش مجموعه است.پس از اعلام قیمت محصول و مورد تایید بودن میتوانید سفارش خود را ثبت و نهایی نمایید.همچنین میتوانید سویا آجیلی را در حجم های مختلف و طعم های مختلف سفارش دهید تا برای شما بصورت تازه تولید نماییم. آجیل سویا پس از بودادن و تولید درون کیسه های پلاستیکی و سپس در کارتن های مقوایی بسته بندی و آماده تحویل به مشتری می گردد.

خواص سویا آجیلی

خواص سویا آجیلی
سویا منبع چربی های سالم و غیر اشباع از جمله اسید لینولئیک و اسید لینولنیک می باشد که باعث کاهش چربی و کلسترول بالای خون و همچنین فشار خون بالا شده و از ابتلا به بیماری های قلبی و آترواسکلروز جلوگیری می کند. لوبیا سویا میزان قابل توجهی کلسیم، منیزیم، مس، سلنیوم و روی بوده که برای سلامتی استخوان ها مفید بوده و از ابتلا به پوکی استخوان جلوگیری می کند.

آجیل سویا و مواد معدنی مورد نیاز بدن

آجیل سویا و مواد معدنی مورد نیاز بدن

سویا همچنین جهت جذب مواد معدنی در بدن خوب نیست. مطالعات مختلفی نشان می‌دهند که سویا از جذب برخی مواد معدنی مهم مانند روی، پتاسیم و کلسیم، ممانعت بعمل آورده و در نتیجه، فرد ممکن است از کمبود مواد معدنی و ویتامین رنج برده و دچار بیماری‌های مربوط به آن شود.افراد مبتلا به نارسایی کلیه، دیابت، کم کاری تیروئید، سرطان مثانه، و غیره، باید از مصرف سویا در رژیم غذایی خود اجتناب کنند، به این دلیل که می‌تواند علائم مربوط به این عارضه را بدتر سازد.

 

سویا آجیلی چیست؟

سویا آجیلی چیست؟

به دانه های سویا بو داده گفته می شود، این دانه ها به عنوان یک تنقلات خوشمزه، در فروشگاه ها فروخته می شوند. دانه های سویا بوداده شده، به صورت شور یا بدون نمک در دسترس هستند. آجیل سویا به طور طبیعی سرشار از چربی های اشباع و غیر اشباع است، بنابراین، می تواند یک وعده غذای بسیار سالم و پر کالری باشد،

مزایای سویا اجیلی

مزایای سویا اجیلی

متخصصان تغذیه، مصرف آجیل سویا را به افراد دیابتی به دلیل آن که میزان انسولین خون آنها را تنظیم کرده و تحت کنترل نگه می دارد، توصیه می‌کنند. نتایج تحقیقات نشان داده است، فیبر موجود در دانه‌های سویا، تاثیر مثبتی بر کاهش سطح گلوکز خون دارد، همچنین تحقیقی که روی بیماران چاق دیابتی صورت گرفت نشان داد که فیبر موجود در این دانه، باعث ایجاد احساس سیری می‌شود که برای بیماران دیابتی که با مشکل اضافه وزن مواجه هستند؛ بسیار مهم و مفید است.

 

فواید سویا آجیلی

فواید سویا آجیلی

تعجب آور است اما سویا آجیلی با نرم کردن سلول های قرمز خون و تحریک خون رسانی به گوش به شنوایی بهتر کمک می کند.باعث کاهش اشتها می شود و به لاغری کمک می کند اما اگر در مصرفش زیاده روی شود باعث چاقی می شود.به دلیل دارا بودن کلسیم و ویتامین D که موجب جذب بهتر کلسیم می شوند روند ابتلا به پوکی استخوان را در افراد مسن به شدت کاهش می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما