مرکز فروش سویا آجیلی در دنیا

ورود شما کاربر و خریدار گرامی را به مرکز فروش سویا آجیلی با خواص بی نظیر و طعمی ماندگار را گرامی می داریم و این اطمینان به شما داده می شود تا با یک بار خرید مشتری دائمی این مرکز تجاری خواهید شد.

دانه سویا آجیلی چیست؟

دانه سویا آجیلی چیست؟

دانه سویا آجیلی، یکی از تنقلات پرارزشی است که گرچه به اندازه پسته و بادام محبوب نیست، اما برخی خانواده‌ها از آن همچون مغزهای آجیلی در شب‌نشینی‌ها استفاده می‌کنند یا به عنوان یک میان وعده مفید در اختیار فرزندان خود قرار می‌دهند. دانه سویا آجیلی به دلیل قیمت مناسب و ارزش غذایی بالا، امروزه طرفداران بیشتری پیدا کرده است و به تازگی در مزه‌های مختلف نمکی، ترش، فلفلی، معطر و آجیل سویا با روکش شکلات و ماست به بازار عرضه می‌شود. برای آشنایی بیشتر با فواید سویا آجیلی با ما همراه باشید.

 

مرکز فروش سویا آجیلی در دنیا

مرکز فروش سویا آجیلی

مرکز تولید و فروش آنلاین سویا آجیلی همین وبسات اینترنتی می باشد.هنگامی که دانه های سویای خیسانده شده در نتیجهٔ حرارت ترد و قهوه ای شوند آجیل سویا حاصل می شود.آجیل سویا از لحاظ بافت و طعم شبیه به بادام‌ زمینی است و در طعم‌های مختلفی همچون نمکی و فلفلی وجود دارد.البته بعضی از تولیدکنندگان نیز سعی می‌کنند مشتری بیشتری را جذب کنند و به همین دلیل به آجیل سویا تنوع بیشتری بخشیده‌اند.

قطب فروش سویا آجیلی

قطب فروش سویا آجیلی 

اگر به دنبال مرکز فروش آجیل سویا و فرآورده های مفید آن هستید باید به شما بابت انتحاب چنین مرکز فروش با سابقه مفید و درخشان چندین ساله خود ، خوش آمد گویی نمود.یکی از مهم‌ترین فواید سویا آجیلی تاثیر این ماده بر کاهش فشار خون است. تحقیقات نشان داده است مصرف روزانه آجیل سویا بدون نمک تاثیر به سزایی در تنظیم فشار خون دارد.

 

فروش سویا آجیلی به صورت عمده

فروش سویا آجیلی به صورت عمده

در این قسمت لازم است این نکته را یادآور شویم که بنیان و اساس کار این شرکت بازرگانی عمده فروشی می باشد. بهتر است بدانید که دانه‌های سویا آجیلی به واسطه میزان بالای چربی موجود در آن‌ها، در برابر رطوبت و اکسیژن بسیار حساس هستند، به‌طوری که جذب اکسیژن در مدت کوتاهی، می‌تواند منجر به تندی یا فساد آنها شود، بنابراین توصیه می‌شود همواره آن را تازه تهیه کرده و در جای خشک و خنک نگهداری کنید.

 

 

فروش سویا آجیلی با قیمت مناسب

فروش سویا آجیلی با قیمت مناسب

شرکت بازرگانی رادین به عنوان مرکز تولید و فروش انواع سویا آجیلی این توانمندی را دارد تا محصولات تولیدی خود را که امروزه با تقاضای خرید بسیاری روبه رو می باشد را با قیمتهایی کاملا مقرون به صرفه و ارزان روانه بازار عمده فروشان نماید و این توانمندی را دارد تا با اعمال استانداردها ی بهداشتی بر کیفیت تولید این محصول افزوده و میزان فروش خوبی را به خود اختصاص دهد.

 

روش تهیه آجیل سویا

روش تهیه آجیل سویا

دانه های سویا یک میان وعده سبک و خوشمزه هستند که از سویای رسیده و کامل تهیه می شوند. برای تهیه آجیل سویا ، دانه های سویا را در آب خیسانده، سپس آب آن را تخلیه می کنند. سپس این دانه ها، پخته و یا کباب می شوند. آجیل سویا طعمی مانند سایر محصولات تهیه شده از سویا دارد. اما دارای بافتی نرم تر هستند و حتی می توان از آنها در کره گردو نیز استفاده کرد. آجیل سویا سرشار از فیبر، پروتئین گیاهی، ایزوفلاون ها و چندین ماده مغذی دیگر است. این مزایای سویا ممکن است باعث کاهش وزن و تقویت سلامت قلب و استخوان شوند

 

نحوه برشته کردن دانه سویا

نحوه برشته کردن دانه سویا

در اين مرحله دانه هاي سويا بطور يكنواخت بر روي صفحه و تسمه ROASTER  توزيع ميشوند در اين دستگاه يك تسمه ساكن دومي بر روي تسمه ROASTER  قرار دارد كه موجب غوطه وري كامل دانه هاي سويا در روغن سويا جهت فرايند برشته كردن ميشود  (Oil- roasted)  در اين مرحله دانه هاي سويا از ميان Roaster  براساس سايز دانه ، سطح رطوبت و دما در يك پريود زماني مشخص عبور ميكنند.

 

شرائط نگهداري آجيل سويا :

شرائط نگهداري آجيل سويا :

با توجه به اينكه در برخي از فرايندها در مرحله برشته كردن مقداري روغن سويا يا روغنهاي گياهي ديگر مورد استفاده قرار ميگيرد، لذا جهت جلوگيري از فاسد شدن يا ترشيده شدن آجيل سويا آنها را در جاي خشك و خنك و يا در ظرفهاي دربسته (غيرقابل نفوذ هوا) نگهداري ميكنند. زمان نگهداري آجيل سويا در محيط خشك و خنك حداقل 6 ماه مي باشد

خواص سویا آجیلی

خواص سویا آجیلی

سویا آجیلی حاوی مقادیر بالایی مواد معدنی مفید از جمله کلسیم است و به همین جهت یکی از مشخص ترین فویاد سویا آجیلی برای همه گروه های سنی به ویژه کودکان و سالخوردگان، حفظ سلامت استخوان‌هاست.مصرف روزانه این دانه‌های پرخاصیت به پیشگیری از پوکی استخوان و آرتروز کمک شایانی میکند.متخصصان تغذیه، مصرف آجیل سویا را به افراد دیابتی به دلیل آن که میزان انسولین خون آنها را تنظیم کرده و تحت کنترل نگه می دارد، توصیه می‌کنند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما