مرکز صادرات نخودچی ایران

امروزه قدرت و توان مجموعه بازرگانی رادین در زمینه صادرات نخودچی ایران و هر گونه محصول خشکباری برای همگان ثابت شده می باشد .تمام شیوه های فروش و صادرات در این مجموعه متناسب با صلاح مشتریان تغییر می یابد و به روز می گردد .

 

خرید نخودچی عمده

خرید نخودچی عمده

مشتریانی که تجربه چندین بار خرید از مجموعه بازرگانی رادین را داشته اند امروزه دیگر با شیوه ها و سازو کار عملکرد این مجموعه آگاه هستند و تقریبا تمام این مشتریان به عنوان دائمی ترین خریدار به جمع مخاطبان مجموعه رادین پیوسته اند .ما به تمام مشتریان جدید مجموعه بازرگانی رادین توصیه می کنیم که جهت ارتباط بهتر و آشنایی با مرکز تولید خشکبار رادین نسبت به ارتباط مستقیم با مدیر فروش مجموعه و پشتیبانان فروش مجموعه اقدام نمایند .این افراد مطمئن باشند که فرایند خرید نخودچی عمده و سایر محصولات خشکبار از مجموعه رادین ادامه دار خواهد شد .

 

 

مرکز صادرات نخودچی ایران

مرکز صادرات نخودچی ایران

امروزه با لطف پروردگار و میزان توجهی که از جانب مشتریان داخلی و خارجی شامل حال مجموعه بازرگانی رادین شده است ما شاهد افزایش میزان فروش و صادرات نخودچی ایران توسط این مجموعه هستیم . طرف قرار داد مجموعه بازرگانی رادین با مشتریانی از کشور های عراق ارمنستان پاکستان ترکیه روسیه و … می باشد و تمام مشتریانی که از این کشور ها چندین بار نسبت به خرید نخودچی رادین اقدام نموده اند همواره اعلام می کنند که محصولی با چنین کیفیت و طعم در هیچ نقطه جهان تولید نمی گردد .

 

کارگاه تولید نخودچی

کارگاه تولید نخودچی

مجموعه تولید کننده رادین که نسبت به منافع مشتریان خود توجه ویژه ای نشان می دهد تنها عامل دسترسی آسان تر مشتریان به انواع نخودچی های مرغوب و خوش طعم را شیوه های تولیدی به روز و سازمان یافته می داند .چون اکثر سفارشات در این مجموعه در حجم های چند تنی ثبت می گردد .بسته بندی های کوچک برای محصولات معنایی ندارد و تمام سفارشات با بهداشتی ترین شیوه ها و با نظارت کارشناسان حرفه ای در کارتن های بزرگ بسته بندی گشته و از درب کارخانه روانه بازار می گردند .

 

 

 

 

 

 

 

نخودچی بو داده

نخودچی بو داده

امروزه اکثر خانواده های ایرانی نسبت به تولید نخودچی بو داده اقدام می نمایند چون تنها با چند مرحله و بهره گیری از مواد اولیه ساده می توان نخودچی بو داده ایده آل را تولید نمود .مجموعه بازرگانی رادین که متناسب با سلیقه و ذائقه غذایی مشتریان خود انواع محصولات خشکبار را تولید می نماید امروزه با تولید نخودچی بو داده و عرضه مستقیم آن خدمت مشتریان بیشترین میزان فروش را به ثبت رسانده است .نخودچی بو داده با بهره گیری از نخود خشک شده و با بهره گیری از فلفل و نمک تولید می گردد .

 

نخودچی و کشمش

نخودچی و کشمش

اگر قصد دارید که در زمان خرید نخودچی، کشمش را هم به صورت عمده و با حجم بالایی خریداری نمایید می توانید یک تولید کننده معتبر و شناخته شده را برای خرید انتخاب نمایید . مجموعه بازرگانی رادین که به عنوان یکی از تخصصی ترین مجموعه های تولیدی در زمینه تولید نخودچی و کشمش می باشد انتخاب هوشمندانه ای برای شما است .

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما