مرکز خرید اینترنتی آرد نخودچی در دنیا

خرید اینترنتی آرد نخودچی با توجه به ترویج تکنولوژی تجارت الکترونیک و گرایش مردم به استفاده از خرید و فروش  های اینترنتی و انجام تراکنش های مالی خود به صورت آنلاین، در این بازه زمانی بسیار رایج شده است.

خرید آرد نخودچی عمده

خرید آرد نخودچی عمده

یکی از آردهایی که در آشپزی ایرانی مورد استفاده قرار می‌گیرد، آرد نخودچی است. تا به حال با خود فکر کرده‌اید که این آرد چه تفاوتی با آردهای دیگر دارد و خاصیت منحصر به فرد آن چیست؟ در پاسخ به این پرسش باید گفت، نخودچی، از مواد غذایی‌ای است که مصرفش به عنوان یک ترکیب پرپروتئین توصیه می‌شود.در طبقه‌بندی تغذیه‌ای، آرد نخودچی جزو حبوبات محسوب و از نخود تازه یا نخودچی بدون پوست و بی‌نمک تهیه می‌شود.

 

مرکز خرید اینترنتی آرد نخودچی در دنیا

خرید اینترنتی آرد نخودچی

شرکت بازرگانی رادین به عنوان مرکز خرید اینترنتی آرد نخودچی تمامی تلاش خود را بر این امر متمرکز نموده است تا با تشکیل یک تیم نرم افزاری قوی اقدام به ایجاد کانالهای اجتماعی مجازی و وبسایتهای اینترنتی بنماید تا متقاضیان خرید با بررسی ویژگی های محصول و حصول اطمینان از استاندارد بودن و مرغوبیت آن اقدام به خرید اینترنتی خود نمایند.

 

 

فروش آرد نخودچی

فروش آرد نخودچی

آرد نخودچی از نخود پخته شده و خشک شده تهیه می شود و به عنوان یکی از اجزای اصلی در تهیه انواع غذا هندی، پاکستانی و بنگلادشی استفاده می شود. بیشترین مصرف این آرد در صنعت شیرینی پزی بوده و تفاوت آرد نخودچی با سایر آردها از نظر مواد مغذی، نوع و میزان نشاسته است. در ترکیب نشاسته آرد غلات، مقدار آمیلوز و آمیلوپکتین، در سطح یکسانی است درحالی که در آرد تهیه شده از حبوبات، میزان آمیلوز نسبت به آمیلوپکتین بیشتر است و نشاسته موجود در آن وقتی با آب حل می شود، حالتی ژله ای پیدا می کند.

قیمت آرد نخودچی در بازار

قیمت آرد نخودچی در بازار

شرکت بازرگانی رادین با فراهم نمودن خرید اینترنتی آرد نخودچی و تعیین قیمت  آن در متعادل ترین رنج قیمتی توانسته است بهترین و مرغوب ترین محصول را تقدیم حضور مشتریان نماید. لازم به توضیح می باشد که قیمت آرد نخودچی در بازار با توجه به نوسانات اقتصادی دارای ثبات نیست و دائما در حال تغییر است . ولی باید این نکته را خاطر نشان کرد که قیمت این محصول با توجه به کیفیت محصول فر آوری شده و نحوه تولید آن نیز مشخص می شود.

 

فروش آرد نخود خام

فروش آرد نخود خام

محصولی که می‌بینیم آرد نخودچی بوده  که از این محصول می‌توان در تهیه انواع شیرینی، کوکو، کوفته و شامی استفاده کرد. آرد نخودچی یک جایگزین مناسب و عالی برای حبوبات است. ارزش غذایی در هر 30 گرم آرد نخودچی، برابر با 127.24 کیلوکالری انرژی، 1.74 گرم قند، 2.3 گرم چربی، 0.02 گرم نمک بوده و فاقد اسیدهای چرب ترانس است.

خرید و فروش آرد نخودچی

خرید و فروش آرد نخودچی

آرد نخودچی، آردی است که از آسیاب نخود یا نخودچی به دست می آید و خواص بسیار زیادی برای سلامتی دارد.شرکت بازرکانی رادین مرجع فروش آرد نخودچی تازه و صد در صد خالص است.  ما تازگی و خلوص تمام محصولاتمان را تضمین میکنیم. در صورت داشتن هرگونه سوال و یا تمایل به ثبت سفارش تلفنی با ما تماس بگیرید.

 

طرز تهیه آرد نخودچی دو آتیشه

طرز تهیه آرد نخودچی دو آتیشه

روش دیگر تهیه آرد نخودچی طرز تهیه آرد نخودچی بوداده یا دو آتیشه است. طرز تهیه آرد نخودچی بوداده بدین صورت است که نخودچی های پوست کنده و بی نمک را 10 دقیقه در فر با دمای 175 درجه سانتی گراد برشته کرده تا رنگ آن عوض شود. سپس آن ها را به مدت 2-3 دقیقه با سرعت بالای آسیاب کن پودر کنید. موارد استفاده از آرد نخودچی بو داده بیشتر در دستور انواع خوراکی گیاهی مثل کله گنجیشکی، کوفته، شامی، فلافل، املت، انواع خورشت و غذاهای هندی استفاده می گردد.

 

موارد مصرف آرد نخودچی

موارد مصرف آرد نخودچی

بیشترین مصرف این آرد در صنعت شیرینی‌پزی و تفاوت عمده آن با سایر آردها از نظر مواد مغذی، نوع و اندازه نشاسته است. در ترکیب نشاسته آرد غلات، مقدار آمیلوز و آمیلوپکتین، در سطح یکسانی است درحالی که در آرد تهیه شده از حبوبات، میزان آمیلوز نسبت به آمیلوپکتین بیشتر است و نشاسته موجود در آن وقتی با آب حل می‌شود، حالتی ژله‌ای پیدا می‌کند.

 

فواید آرد نخود خام

فواید آرد نخود خام

جالب است بدانید ارزش غذایی یک سوم لیوان آرد نخودچی، معادل یک واحد نان و غلات یا یک واحد گوشت (البته از نوع بسیار کم چرب) است و مصرف آن در صورتی که بو داده و شور نباشد، به افرادی که در جویدن حبوبات مشکل دارند، توصیه می شود. در این موارد آرد نخودچی جایگزین مناسبی برای حبوبات است و فرد می تواند با مصرف آن مواد مغذی مورد نیازش را دریافت کند. البته مقادیر مصرف، با توجه به نیازهای فردی و میزان انرژی دریافتی برای هر نفر متفاوت است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما