مرکز خرید اینترنتی آرد نخودچی در دنیا

خرید اینترنتی آرد نخودچی که تهیه شده از آرد نخود خام می باشد در این عصر با توجه به استفاده مردم از تراکنش های مبتنی بر وب بسیار رایج شده است.

قیمت آرد نخودچی کیلویی

قیمت آرد نخودچی کیلویی

تیم رادین با ارائه قیمتهای مقرون به صرفه و ارزان و با لحاظ تخفیفات ویژه بر این اصل هدفمند است تا انواع توان های مالی خریداران را پشتیبانی نماید لازم به توضیح می باشد که کیفیت  و نحوه فرآوری و تولید و سایز این محصول نیز در قیمت آن تاثیر بسزایی دارد .نخودچی آردی است که از نخودچی پوست گرفته و بی‌نمک تهیه می‌شود. نخودچی را می‌کوبند یا آسیاب می‌کنند و آن را با الک بسیار ریز برای نرم و صاف شدن الک می‌کنند. آرد نخودچی در شیرینی‌پزی هم مصرف می‌شود.

 

مرکز خرید اینترنتی آرد نخودچی در دنیا

مرکز خرید اینترنتی آرد نخودچی در دنیا

امروزه بیشتر مردم خواهان خرید اینترنتی آرد نخودچی و خریدی بدون واسطه و مستقیم از درب کارخانه تولیدی هستند از این رو شرکت بازرگانی رادین تمامی تلاش خود را براین امر متمرکز نموده است تا با تشکیل یک تیم نرم افزاری قوی مبتنی بر وب و ایجاد وبسایت های اینترنتی و کانالهای اجتماعی مجازی این امکان را برای بازدیدکنندکان سایت فراهم نماید تا با ارسال پیام بواسطه برنامه کاربردی واتساپ به مدیریت فروش تیم رادین سفارش خود را با تناژ درخواستی به ثبت رسانده و محصول خود را دریافت نمایند.

 

قیمت آرد نخودچی مرغوب

قیمت آرد نخودچی مرغوب

ارزش غذایی یک‌سوم لیوان آرد نخودچی، معادل یک واحد نان و غلات یا یک واحد گوشت (البته از نوع بسیار کم چرب) است و مصرف آن در صورتی که بوداده و شور نباشد، به افرادی که در جویدن حبوبات مشکل دارند، توصیه می‌شود.یکی از آردهایی که در آشپزی ایرانی مورد استفاده قرار می‌گیرد، آرد نخودچی است.

تا به حال با خود فکر کرده‌اید که این آرد چه تفاوتی با آردهای دیگر دارد و خاصیت منحصر به فرد آن چیست؟ در پاسخ به این پرسش باید گفت، نخودچی، از مواد غذایی‌ای است که مصرفش به عنوان یک ترکیب پرپروتئین توصیه می‌شود.

فروش عمده شیرینی نخودچی

فروش عمده شیرینی نخودچی

خرید اینترنتی آرد نخودچی با توجه به اینکه  ماده اصلی تشکیل دهنده شیرینی نخودچی می باشد کمک زیادی به تهیه این محصول نموده است که جزو کیک و شیرینی – شیرینی خشک میباشد زمان آماده سازی مواد اولیه و مایحتاج آن حدودا 20دقیقه و زمان پخت و انتظار آن در حدود 20دقیقه میباشد .شیرینی نخودچی را می توانید در وعده میان وعده – دسر – سرو کنید .

 

تولید آرد نخودچی

تولید آرد نخودچی

طرز تهیه آرد نخودچی بسیار آسان است و به راحتی می توانید در منزل آرد نخودچی درست کنید. مواد لارم برای تهیه آرد نخودچی ، نخودچی یا نخود پخته شده و خشک شده است.  طرز تهیه آرد نخودچی بدین صورت است که ابتدا نخودها را پخته و خشک کرده و در غذاساز یا مخلوط کن بریزید. آن را 2-3 دقیقه خوب خرد کنید تا آرد صاف و یکدستی به دست آید.

سپس آن را از صافی رد کنید تا نخودهای خرد نشده از آرد نخود جدا شوند. سپس آن ها را دوباره آسیاب کنید تا آن ها نیز خرد شوند و دوباره این کار را تکرار کنید. آرد نخودچی آماده را در ظرف شیشه ای بریزید و می توانید آن را به مدت 6-7 هفته در جای خشک و خنک نگهداری کنید.

آرد نخودچی دو آتیشه

تولید آرد نخودچی دو آتیشه

روش دیگر تهیه آرد نخودچی طرز تهیه آرد نخودچی بوداده یا دو آتیشه است. طرز تهیه آرد نخودچی بوداده بدین صورت است که نخودچی های پوست کنده و بی نمک را 10 دقیقه در فر با دمای 175 درجه سانتی گراد برشته کرده تا رنگ آن عوض شود. سپس آن ها را به مدت 2-3 دقیقه با سرعت بالای آسیاب کن پودر کنید. موارد استفاده از آرد نخودچی بو داده بیشتر در دستور انواع خوراکی گیاهی مثل کله گنجیشکی، کوفته، شامی، فلافل، املت، انواع خورشت و غذاهای هندی استفاده می گردد.

کارخانه تولید آرد نخودچی

کارخانه تولید آرد نخودچی

تیم رادین به عنوان تولید کننده برتر آرد نخودچی اقدام به تولید این محصول از نخود پخته شده و خشک شده نموده است که به عنوان یکی از اجزای اصلی در تهیه انواع غذا هندی، پاکستانی و بنگلادشی استفاده می شود. بیشترین مصرف این آرد در صنعت شیرینی پزی بوده و تفاوت آرد نخودچی با سایر آردها از نظر مواد مغذی، نوع و میزان نشاسته است.

در ترکیب نشاسته آرد غلات، مقدار آمیلوز و آمیلوپکتین، در سطح یکسانی است درحالی که در آرد تهیه شده از حبوبات، میزان آمیلوز نسبت به آمیلوپکتین بیشتر است و نشاسته موجود در آن وقتی با آب حل می شود، حالتی ژله ای پیدا می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما