قطب تولید نخودچی اعلا با طعمی بینظیر 

شرکت بازرگانی رادین به عنوان قطب تولید نخودچی اعلا با طعمی بینظیر این توانمندی را دارد که با تولید و فرآوری انواع محصولات نخودچی در عرصه تجارت و صادرات این محصول، نامی درخشان و ماندگار از خود به ثبت رساند.

فروش عمده نخودچی ممقان

فروش عمده نخودچی ممقان

شهرستان ممقان مرکز فرآوری نخود در کشور است. ممقان، به زبان محلی ‘ماماغان’، یكی از شهرهای آذربایجان شرقی است كه به دلیل اشتغال اغلب مردم آن به شغل نخودپزی و تامین 99 درصدی این محصول فرآوری شده كشور و صادرات بخش عمده محصول تولیدی به ‘شهر جهانی نخودچی’ شهرت دارد. فرآوری محصول نخود فقط در ممقان انجام می شود كه 40 درصد آن مصرف داخلی و 60 درصد محصول فرآوری شده نیز به كشورهای اروپایی، خاورمیانه و آمریكای لاتین صادر می شود.
فروش عمده نخودچی ممقان

قطب تولید نخودچی اعلا با طعمی بینظیر

قطب تولید نخودچی اعلا با طعمی بینظیر

شرکت بازرگانی رادین به عنوان قطب تولید نخودچی از نخود ممقان این قابلیت را دارد تا با تولید انواع فرآورده های نخودچی و استفاده از آن در موارد مختلف از قبیل شیرینی پزی و … اقدام به تولید انبوه و در تناژ های بالای این محصول نماید. همچنین این شرکت بازرگانی این توانمندی را دارد تا با صادرات انواع محصولات و فرآورده های نخودچی به کشور های همسایه و نقاط  مختلف جغرافیایی، در عرصه صادرات نیز نامی ماندگار از خود به ثبت رساند.

 

 قطب تولید نخودچی اعلا با طعمی بینظیر

خرید و فروش آرد نخودچی

خرید و فروش آرد نخودچی

این یک ماده اساسی در غذاهای شبه قاره هند ،از جمله غذاهای هند ،بنگلادش ،برمه ،نپالی ، پاکستان و سریلانکا است. آرد نخود را می توان از دانه های خام یا بو داده نخود به دست آورد. نخود بو داده بیشتر طعم دار است، در حالی که نخود خام طعم کمی تلخ دارد.آرد نخود حاوی مقدار زیادی کربوهیدرات است ،فیبر بالاتری نسبت به سایر آرد ها دارد، بدون گلوتن است و نسبت پروتئین آن نسبت به سایر آرد ها بیشتر است.

خرید و فروش آرد نخودچی

قیمت آرد نخودچی کیلویی

قیمت آرد نخودچی کیلویی

قیمت نخودچی و فرآورده های آن از قبیل آرد نخودچی و نخود طبیعی همواره با توجه به اندازه و ریز و درشت بودن و نحوه تولید و فرآوری این محصول تعیین می شود. شرکت بازرگانی رادین به عنوان قطب تولید نخودچی با قیمت گذاری در رنج ارزان و متوسط بر روی این محصول این توانمندی را دارد تا با تامین نیاز مصرف کنندکان که اکثراً خریداران عمده و  تاجران و بازرگانان ایرانی و خارجی می باشند تمامی تلاش خود را بر این امر متمرکز نموده است تا محصولی درجه یک و مرغوب را با بالاترین سطح کیفی و با طعمی بی نظیر و منحصر به فرد تقدیم حضور مشتریان نماید.

قیمت آرد نخودچی کیلویی

مرکز تولید نخودچی

مرکز تولید نخودچی

آرد نخودچی با استفاده از نخود پخته شده و خشک شده تهیه می شود و به عنوان یکی از اجزای اصلی در تهیه انواع غذا های هندی، پاکستانی و بنگلادشی استفاده می شود.برای تهیه آرد نخودچی با بالاترین سطح کیفی و حصول اطمینان از بهداشتی بودن محصول و داشتن طعمی بسیار عالی ، کافیست یک تماس با مدیریت فروش این شرکت بازرگانی برقرار نموده و از آخرین لیست و تغییرات قیمت آنها باخبر و مطلع شوید.

مرکز تولید نخودچی

مراحل تولید نخودچی

مراحل تولید نخودچی

روش‌های تولید نخودچی یک سنت ارثی است که با مراحل و تجهیزات مورد استفاده صنعتی متفاوت است. نخودها می‌توانند شکل، اندازه، رنگ و زمان برداشت متفاوتی داشته باشند. به‌طور کلی، برای درست کردن نخودچی دانه‌های بزرگ، رنگ روشن‌تر، گرد و صاف و مانند نخود کابلی ترجیح داده می‌شود؛ پوشش بدنه ضخیم نخود، برای برداشتن آسان آن از روی دانه لازم است. زمان برداشت و فرایند کنترل دما کیفیت نخودچی را تعیین می‌کند. نخودها تمیز و طبقه‌بندی می‌شوند، دانه‌های خام، آسیب دیده، کاهش یافته و نخودهای شکسته دور انداخته می‌شوند. روش تهیه نخودچی معمولاً شامل ابزارهایی برای تمیز کردن، طبقه‌بندی و گرمایش است؛ روش تهیه نخودچی به شرح زیر است:

  1. تمیز کردن و درجه‌بندی نخودها
  2. خیساندن
  3. مرطوب نگه داشتن نخودها (پیش از جوشاندن و استراحت)
  4. جوشاندن
  5. استراحت دادن
  6. برشته کردن
  7. خشک کردن

مراحل تولید نخودچی

کاربرد آرد نخودچی در شیرینی پزی

کاربرد آرد نخودچی در شیرینی پزی

این آرد از نخود بدون نمک خشک و بدون پوست تولید می شود. این آرد در ایران برای آشپزی و شیرینی پزی استفاده می شود. دلیل استفاده آن در شیرینی پزی وجود مواد مغزی موجود در آن ها است که برای پخت انواعی از شیرینی ها به دلیل وجود نشاسته موجود در آن و پیدا کردن حالت ژله ای بعد از مخلوط شدن با آب استفاده های فراوانی از آن می شود.

یک سوم لیوان آرد نخودچی از نظر غذایی برابر است با یک واحد نان و یک وعده گوشت کم چرب. استفاده از آن برای افرادی که دچار مشکل در هضم حبوبات دارند بسیار توصیه می شود.

 

کاربرد آرد نخودچی در شیرینی پزی

آرد نخودچی چگونه تهیه میشود ؟

آرد نخودچی چگونه تهیه میشود ؟

طرز تهیه آرد نخودچی بسیار آسان است و به راحتی می توانید در منزل آرد نخودچی درست کنید. مواد لارم برای تهیه آرد نخودچی ، نخودچی یا نخود پخته شده و خشک شده است.  طرز تهیه آرد نخودچی بدین صورت است که ابتدا نخودها را پخته و خشک کرده و در غذاساز یا مخلوط کن بریزید. آن را 2-3 دقیقه خوب خرد کنید تا آرد صاف و یکدستی به دست آید. سپس آن را از صافی رد کنید تا نخودهای خرد نشده از آرد نخود جدا شوند. سپس آن ها را دوباره آسیاب کنید تا آن ها نیز خرد شوند و دوباره این کار را تکرار کنید. آرد نخودچی آماده را در ظرف شیشه ای بریزید و می توانید آن را به مدت 6-7 هفته در جای خشک و خنک نگهداری کنید.

آرد نخودچی چگونه تهیه میشود ؟

خواص نخودچی

خواص نخودچی

نخودچی حاوی کربوهیدرات‌هایی است که در بدن به آرامی جذب می‌شود. این ماده غذایی مقدار زیادی فیبر دارد باعث می‌شود افراد احساس سیری کنند. نخودچی دارای اسید فولیک است که برای بهبود گردش خون و سلامت قلب باید مصرف شود. علاوه بر این، نخودچی حاوی بسیاری از ویتامین‌های دیگر کمپلکس B (به جزء B12) است که سیستم عصبی را تغذیه می‌کند. یکی از بزرگترین خواص نخودچی، غنی بودن آن از نظر مواد معدنی مانند پتاسیم، فسفر، منیزیم و کلسیم، آهن و روی است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما