فروش نخودچی صادراتی در مجموعه رادین

گروه بازرگانی رادین توانایی این امر را دارد تا با فروش نخودچی صادراتی و آرد نخودچی در تناژ های بالا همواره پیشرفت چشمگیری در زمینه تولید و فروش نخودچی در تناژ های بالا را داشته و محصولی ارزنده را روانه بازار جهانی نماید.

نخودچی چیست؟

نخودچی چیست؟

نخودچی از نخود عمده پخته و بو داده شده تهیه می شود که یک میان وعده مقوی است و به عنوان آجیل استفاده می شود. آرد نخودچی هم برای پخت و پز و در شیرینی ها کاربردهای بسیار دارد . طبیعت نخودچی گرم و خشک می باشد .

 

فروش نخودچی صادراتی در مجموعه رادین

فروش نخودچی صادراتی 

کیفیت و مرغوبیت و طعم خوش و ماندگار نخودچی های تولیدی این گروه بازرگانی زبانزد خاص و عام شده است و همین امر موجب استقبال از فروش بی سابقه محصولات تولیدی این مرکز تولیدی شده است که صادرات و ارسال در تناژ های بالای نخودچی را به همراه داشته است.

 

فروش نخودچی صادراتی به صورت آنلاین

فروش نخودچی به صورت آنلاین

تیم اینفورماتیک گروه بازرگانی رادین توانایی این امر را دارد تا با آسان نمودند روش  های ارتباطی آنلاین نظیر کانالهای اجتماعی مجازی و وبسایتهای اینترنتی همواره راه را برای خرید مستقیم و بدون واسطه مشتریان از درب کارخانه هموار نمایند و خرید نخود معمولی مطمئن و پرسود را برای خریداران رقم بزند.

فروش آرد نخودچی

فروش آرد نخودچی

آرد نخودچی آردی است که از نخودچی پوست گرفته و بی نمک تهیه می شود. نخودچی را می کوبند یا آسیاب می کنند و آن را با الک بسیار ریز برای نرم و صاف شدن الک می کنند. این آرد در شیرینی پزی هم مصرف می شود.بیشترین مصرف این آرد در صنعت شیرینی پزی و تفاوت عمده آن با سایر آردها از نظر مواد مغذی، نوع و اندازه نشاسته است.

در ترکیب نشاسته آرد غلات، مقدار آمیلوز و آمیلوپکتین، در سطح یکسانی است در حالی که در آرد تهیه شده از حبوبات، میزان آمیلوز نسبت به آمیلوپکتین بیشتر است و نشاسته موجود در آن وقتی با آب حل می شود، حالتی ژله ای پیدا می کند.

تولید نخودچی به روش سنتی

مرکز فروش عمده نخودچی در تبریز

این روزها همه از خواص نخود چی در آجیل بی اطلاع هستیم و کمتر کسی آن را مصرف می کند اما باید به این نکته اشاره کرد که خواص نخود چی با مزایای سلامتی نخود برابری می کند و نباید از آن غافل شد . برای تهیه نخود چی ابتدا نخود تازه را خوب شستشو می دهید و سپس آب پز می نمایید آنگاه آب اضافی آن را خارج کرده و پوست آنها را جدا کنید و در مرحله آخر به همراه شکر یا نمک تفت می دهید تا نخود چی خوشمزه آماده گردد.

 

 

فروش نخودچی صادراتی ارزان

فروش نخودچی ارزان

لازم است این نکته را یادآور شویم که اساس کار این گروه بازرگانی بر مبنای عمده فروشی و فروش در تناژ بالا می باشد و همین موضوع سبب شده که قیمت تمام شده آن به مراتب کمتر از فروش در مقادیر پایین باشد.فروش نخودچی ارزان در این گروه بازرگانی همواره از رونق خوبی برخوردار است.نخودچی ارزان را می توان از این گروه تولیدی در کمترین رنج های قیمتی تهیه نمود.

 

فروش آرد نخودچی به صورت عمده

فروش نخودچی به صورت عمده

آرد نخودچی بهترین جایگزین برای حبوبات است و افراد می توانند با خوردن آرد نخودچی مواد مورد نیاز بدن خود را تامین کنند. البته مقدار مصرف آرد نخودچی با توجه به میزان انرژی دریافتی در افراد متفاوت است. در ادامه خواص آرد نخودچی را ذکر کرده تا با اطلاع از آن از ارزش غذایی این ماده ی غذایی ارزشمند آگاه شوید

خواص آرد نخودچی

خواص آرد نخودچی 

یکی از تفاوت های عمده ی آرد نخودچی که آن را از دیگر انواع آرد متمایز می کند، آن است که آردها و غلات طی فرآیند تصفیه مقدار زیادی از ویتامین B  خود را از دست می دهند. اما از آنجا که آرد نخودچی نیاز به تصفیه ندارد، میزان ویتامین و فیبر آرد نخودچی که برای سلامتی مفید است، در آن باقی می ماند و ارزش غذایی و مواد مغذی آرد نخودچی حفظ می شود.

طرز تهیه آرد نخودچی

طرز تهیه آرد نخودچی

طرز تهیه آرد نخودچی بدین صورت است که نخودچی را می کوبند یا آسیاب می کنند، آن را الک کرده و از آرد نخودچی در شیرینی پزی استفاده می کنند. ارزش غذایی آرد نخودچی بسیار بوده و می توان گفت 1/3 لیوان آرد نخودچی برابر با یک واحد نان و غلات یا یک واحد گوشت کم چرب است. لذا مصرف آرد نخودچی به عنوان منبع پروتئین برای تمام افراد توصیه می شود. با توجه به ارزش غذایی آرد نخودچی، یکی از انواع آرد در آشپزی آرد نخودچی است. با توجه به ارزش بالای آرد نخودچی در این مقاله قصد داریم شما را با خواص آرد نخودچی آشنا کنیم.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما