فروش اینترنتی نخودچی از شرکت بازرگانی رادین

اگر قصد خرید نخودچی و فرآورده های آن به صورت عمده با تناژ بالا را دارید کافیست انتخاب و خرید خود را از مرکز فروش اینترنتی نخودچی رادین به سرانجام برسانید.

خرید و فروش آرد نخودچی

خرید و فروش آرد نخودچی

در طبقه‌ بندی تغذیه‌ ای، این آرد جزو حبوبات محسوب شده و از نخود تازه یا نخودچی بدون پوست و بی‌نمک تهیه می‌شود. این محصول، از مواد غذایی‌ ای است که مصرف آن به عنوان یک ترکیب با پروتئین بسیار زیاد توصیه می‌ شود. بیشترین مصرف آرد نخودچی در صنعت شیرینی‌ پزی بوده و تفاوت عمده آن با سایر آردها از نظر مواد مغذی، در نوع و میزان نشاسته است.

در آرد تهیه شده از حبوبات، میزان آمیلوز نسبت به آمیلوپکتین بیشتر است و نشاسته موجود در آن وقتی با آب حل می‌شود، حالتی ژله‌ ای پیدا می‌ کند. طی فرآیند تصفیه، میزان ویتامین موجود در آرد غلات کم و در نتیجه خواص تغذیه‌ای آن کاهش می‌یابد اما در این آرد به دلیل این که فرآیند تصفیه روی آن صورت نمی‌گیرد، میزان فیبر مفید محلول در آب تغییر نمی‌کند و مواد مغذی موجود در آن حفظ می‌شود.

 

خرید نخودچی کشمش

خرید نخودچی کشمش

نخود کشمش محصولی ترکیبی است که از نخود گل خام و کشمش سبز تهیه می شود. نخود گل خام نوعی نخودچی است که پوست آن به آسانی جدا می شود. در مقابل این نخود، نخود کور است که پوست آن به آسانی جدا نمی شود. نخود کشمش معمولا در تهیه ی آجیل های سنتی و یا به صورت ترکیب مقادیری از نخود و کشمش با یکدیگر استفاده می شود. نخود کشمش یک ترکیب طلایی از دو محصول پر خاصیت است که هر کدامشان هم به صورت جدا گانه خوشمزگی خودش را دارد.

فروش نخودچی ممقان

فروش نخودچی ممقان

نخودچی از نخود تازه بدست می آید و در فرایند فراوری آن پس از آب پز کردن نخودها، آن ها را آبکش کرده به آسانی پوست شان را گرفته و در آخرین مرحله آن را می پزند و پس از آن بوسیله نمک یا شکر نخودها را تفت داده تا ترد شود و به نخودچی تبدیل می کنند. در ادامه با خواص نخودچی آشنا میشوید.

در ترکیب نشاسته آرد غلات، مقدار آمیلوز و آمیلوپکتین، یکسان است.اگر قصد خردی عمده این محصول را به صورت عمده و آنلاین را دارید برای بهره مندی از فروش اینترنتی نخودچی از شرکت بازرگانی رادین کافیست با مدیریت فروش این گروه بازرگانی تماس حاصل فرمایید.

فروش اینترنتی نخودچی

فروش اینترنتی نخودچی

شرکت بازرکانی رادین به عنوان یک مرکز فروش اینترنتی نخودچی با هدف ترویج تکنولوژی تجارت الکترونیک اقدام به تشکیل یک تیم نرم افزاری قوی در زمینه ارائه خدمات الکترونیکی و مجازی نموده است. این پلتفرم آنلاین که متشکل از وبسایتهای اینترنتی و کانالهای اجتماعی مجازی می باشد این امکان را برای متقاضیان خرید و همچنین اعضای کانال ها و بازدیدکنندگان از وبسایت ها فراهم نموده است که با بررسی ویژگی های محصول و حصول اطمینان از مرغوبیت کالا نسبت به خرید آن اقدام نمایند.

خرید آرد نخودچی عمده

خرید آرد نخودچی عمده

به منظور خرید آرد نخودچی تازه و با کیفیت، این محصول را از فروشگاه اینترنتی رادین تهیه کنید. فروشگاه آنلاین رادین ، فروش آرد نخودچی فله ای را به صورت آنلاین انجام می دهد. شما می توانید پس از بررسی مشخصات و مقایسه قیمت آرد نخودچی، سفارش خود را ثبت نمایید تا محصول سفارش شده را در کمترین زمان درب منزل تحویل بگیرید.

 

 

نخود و کشمش برای لاغری

نخود و کشمش برای لاغری

کشمش از جمله مواد غذایی است که معمولا همراه با نخودچی مصرف می‌شود. قند و کالری کشمش نسبت به انگور بیشتر است. ورزشکاران و بدنسازن می‌توانند بخشی از انرژی مورد نیاز بدن خود را از طریق خوردن کشمش تامین کنند. همچنین کشمش دارای سلنیوم و فسفر است که جذب پروتئین و سایر مواد مغذی در بدن را افزایش می‌دهد. جالب است بدانید که نخودچی و کشمش با توجه به میزان و نحوه مصرف آن می‌تواند باعث کاهش یا افزایش وزن شود!

کلام آخر

کلام آخر در رابطه با خرید نخود چی

در پایان لازم به ذکر است که با توجه به خواص فراوان نخود یا نخودچی، بهتر است که آن را در رژیم غذایی روزانه ی خود قرار داده و از فواید بی نظیر آن بهره مند شویم. یکی از ترکیبات دوست داشتنی که نخود هم در آن جای دارد آجیل و مخصوصا آجیل مشکل گشاست. از قدیم نخود و کشمش یکی از آجیل های محبوب بوده و امروزه با وجود تنقلات سنتی این مخلوط مفید به دست فراموشی سپرده شده است اما بد نیست که آن را به یکی از تنقلات محبوب خود تبدیل کنیم و بدنمان را از خواص آن مستفیض کنیم.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما