خرید برگه زردآلو از شرکت رادین

برای تمامی تجار و بازرگانانی که قصد تجارت و خرید برگه زردآلو را از کارخانه را دارند پیشنهاد می نماییم خرید برگه زردآلو از تولید کننده اصلی و مرکز عرضه کننده آن با نام تجاری رادین را در برنامه اجرایی فعالیتهای تجاری خود داشته باشند.

تولید برگه زردآلو

تولید برگه زردآلو

شزکت بازرگانی رادین به عنوان تولید کننده انواع خشکبار که عمده ترین محصول تولیدی آن برگه زردآلو می باشد در تلاش است تا به عنوان یک مرکز بنام و مشهور که اساس کار آن بر مبنای فروش عمده می باشد در بازار های جهانی فعالیت موثر و مفیدی از خود برجای بگذارد. قیسی حاصل خشک شدن نوع دیگری از زردآلو است که به همین نام شهرت دارد. از برگه می توان در آجیل، برخی غذاهای به خصوص، انواع دسر و غیره استفاده کرد.

 

خرید برگه زردآلو از شرکت رادین

 خرید برگه زردآلو از شرکت رادین

گروه بازرگانی رادین با تشکیل تیم نرم افزاری و گروه اینفورماتیک خود در بخش اجرایی کنسرسیوم مجموعه خود توانایی این امر را دارد تا با دریافت نکته نظرات و سفارشات متقاضیان خرید یک بستر و محیط نرم افزاری قوی را ایجاد نماید تا متقاضیان خرید با بررسی ویژگی های محصول و پی بردن به کیفیت تضمین شده آن اقدام به خرید محصول نمایند و یک خریدی مطمئن و پرسود را در کارنامه تجاری خود به ثبت برسانند.

 

خرید برگه زردآلو مرغوب

خرید برگه زردآلو مرغوب

برگه و قیسی زردآلو جزو معروف ترین خشکبارهای متعلق به استان های آذربایجان شرقی و غربی به حساب می آیند. این محصولات به دو صورت 1- آفتابی 2- دودی ، تهیه و روانه بازار می شوند.نوع آفتابی همانطور که از اسمش مشخص است در مقابل آفتاب فرآوری می شود. به همین دلیل رنگ آن تیره می باشد. در مقابل این نوع محصول طبیعی، قیسی یا برگه زردآلو دودی قرار دارد. در فرآوری نوع دودی برگه زردآلو از گوگرد استفاده می شود. رنگ آن به جهت استفاده از گوگرد طلایی است.

 

صادرات برگه زردآلو

صادرات برگه زردآلو

صادرات برگه زردآلو و ایجاد معاملات بین المللی و تجاری مابین کشورهای مختلف جهان به سبب قیمت بالاتری که دارد می تواند منافع بیشتری را برای تولید کنندگان ایجاد کند.برگه زردآلو هایی که توسط گروه بازرگانی رادین به مرحله عرضه رسیده اند و روانه بازارهای جهانی شده اند در حد بسیار مرغوبی هستند و نوع پر فروش آن نمونه های درجه یک است که در بسته بندی هایی با اوزان مختلف به کشورهای مختلف صادر می گردند.

قیمت خرید برگه زردآلو

قیمت خرید برگه زردآلو

عواملی که در قیمت گذاری برگه زردآلو تاثیر بسزایی دارد و موجب ترغیب خریداران به سمت خرید این محصول می شود و موجب شده که میزان فروش این محصول به طرز شگفت انگیزی بالا رود و سالانه شاهد افزایش تعداد مشتریان از جای جای دنیا باشیم ، به شرح زیر می باشد:

  • کیفیت محصول
  • نوع خشک کردن محصول (آفتابی یا دودی)
  • میزان عرضه و تقاضا موجود در بازار
  • حجم تولید در کشور
  • شیوه بسته بندی محصول

قیمت برگه زردآلو در بازار

قیمت برگه زردآلو در بازار

کشورمان ایران یکی از ده کشور برتر تولید کننده زردآلو در جهان به حساب می آید. این موضوع تولید بسیار بالای برگه و قیسی این میوه را سبب شده است.این دو فرآورده مربوط به میوه زردآلو بیشتر از آنکه در داخل کشور به فروش برسند جهت صادرات به کشورهای خارجی مورد استفاده قرار می گیرند.دو کشور روسیه و ترکیه همه ساله بخش قابل توجهی از تولیدات این محصولات را از ایران و مرکز بازرگانی رادین وارد می کنند.

 

 

تولید برگه زردآلو به روش مکانیزه

تولید برگه زردآلو به روش مکانیزه

در تولید برگه زردآلو همان گونه که از نامش پیداست هیچ گونه دخالت دستی وجود ندارد و با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های و ماشین آلات کارخانه ای صنعتی پروسه تولید به مرحله انجام می رسد.خشک کردن يکي از روش هاي متداول جهت ماندگاري مواد غذايي به شمار مي رود در اين تحقيق اثرات دما در فرآيند خشک‏ کردن به روش جابه جايي، بر روي شاخص‏ هاي کيفي برگه‏ زردآلو شامل شدت قهوه ‏اي‏ شدن، چروکيدگي، جذب مجدد آب، سختي بافت و باقي ‏مانده ‏دي ‏اکسيدگوگرد مورد بررسي قرار گرفته می شود.

 

 

تفاوت قیسی و برگه زردآلو

 تفاوت قیسی و برگه زردآلو

ابتدا باید بدانیم هر کدام از این دو چه چیزهایی هستند. در میان عموم مردم، به برگه ی زردآلوی خشک شده قیسی گفته می شود. اما به طور علمی و درست، قیسی و زردآلو دو نوع متفاوت از میوه ی تابستانی زردآلو هستند که در تابستان برداشت می شوند. زردآلو کمی کوچک تر و گردتر می باشد. در حالی که شکل ظاهری قیسی کمی کشیده تر از زردآلو بوده و طمع آن به طور کلی شیرین تر و آب دارتر است. برگه در واقع همان میوه ی خشک شده ی زردآلو بوده و قیسی همان میوه ی خشک شده ی قیسی.

خواص برگه زردآلو

خواص برگه زردآلو

اگر چه میوه‌های خشک فواید زیادی برای سلامتی دارند، ولی کالری‌شان از میوه‌ی تازه بیش‌تر است؛ تفاوت میان کالری موجود در میوه‌ی خشک و میوه‌ی تازه در زردآلو کاملا مشهود است.زردآلو بازکننده گرفتگی های مجاری عروق و نرم کنندة سفتی ها می باشد. 10 صبح و 5 عصر میل شود. زردآلو خاصیت آرام بخشی و نشاط آوری  دارد؛ در ضمن خوردن آن به آنهایی که ناراحتی های قلبی دارند نیز توصیه می شود. زردآلو به علت داشتن مقدارى اسید سالسیلیک، براى درد مفاصل و رماتیسم مفید است

ارزش غذایی برگه زردآلو

ارزش غذایی برگه زردآلو

تمام میوه‌ها یا محصولات کشاورزی به یک شکل تولید نمی‌شوند، و برخی از آن‌ها نسبت به سایرین ارزش غذایی بالاتری دارند. معمولا بهتر است میوه‌ها را به صورت تازه مصرف کنید؛ ولی ارزش غذایی نوع خشک شده‌ی برخی از میوه‌ها نیز با نوع تازه‌شان برابر است. ولی وقتی به طور کلی صحبت از میوه‌های خشک به میان می‌آید، باید اعتراف کنیم زردآلو با خیلی از میوه‌های دیگر متفاوت است. غالبا گفته می‌شود برگه‌ی زردآلو (یا همان زردآلوی خشک شده) یکی از مغذی‌ترین انواع میوه‌ها‌ی خشک شده به شمار می‌رود.

 

استفاده از برگه زردآلو برای شادابی پوست

استفاده از برگه زردآلو برای شادابی پوست

پوست هایی که خیلی خشک هستند چند برگه خشک زردآلو را در روغن زیتون خیس نموده سپس کوبیده بصورت ماسک روی پوست صورت بگذارید.برای ترک دست و پا از ترکیب برگه زردآلو که در روغن بادام زمینی خیسانده استفاده شود.برای رفع چروک صورت آب زردآلوی تازه را با کمی شیر و عسل مخلوط نموده ابتدا پوست را با صابون گیاهی شسته سپس با این محلول ماساژ دهید.ماسک زردآلو لطیف کنندة پوست صورت و گردن می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما