خرید آرد نخودچی به صورت عمده

استفاده آرد نخودچی در قنادی و شیرینی پزی و  طبخ غذاها و خواص بی نظیر آن سبب خرید و فروش بسیار آن در بازار شده است. علاوه بر آرد گندم و برنج، خرید آرد نخودچی به دلیل وجود مقدار پروتین بالا از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

خرید آرد نخودچی ممقان

ممقان به عنوان تولید کننده برتر نخودچی، به عنوان پایتخت تولید نخودچی شناخته می شود. سابقه و تجربه چندین ساله شهروندان در تولید نخودچی و آرد آن سبب شده است تاجران و خریداران بسیاری برای خرید و فروش این محصول برنامه ریزی کنند. در راستای حمایت های مسئولین پیشرفت های چشمگیری در این عرصه رخ داده است.

خرید آرد نخودچی به صورت عمده

خرید آرد نخودچی به صورت عمده

دو فاکتور قیمت مناسب و کیفیت بالا از طریق خرید عمده به راحتی قابل دست یافتن است. خرید مستقیم از تولید کننده و نبود واسطه باعث کاهش چشمگیر قیمت می شود. مصرف بالای آرد نخودچی در صنعت باعث خرید در تیراژ بالا می شود. خرید عمده آرد نخودچی از سایت های معتبر به راحتی قابل انجام است.

خرید آرد نخودچی به صورت آنلاین

خرید آرد نخودچی به صورت آنلاین

مشغله های روزمره، ترافیک، آلودگی هوا و…سبب می شوند اکثر کارها به صورت غیر حضوری انجام شود. حمل و نقل راحت تر در خرید آنلاین و تحویل آن درب منزل یا محل کار از عواملی هستند که سالیانه باعث افزایش درصد خریدهای آنلاین نسبت به خرید سنتی می شود. در خرید آنلاین شما با چند کلیک ساده می توانید از بین تمام اقلام موجود انتخابی راحت تر داشته باشید. خرید سنتی نیاز به صرف انرژی و وقت بیشتری است.

صادرات آرد نخودچی

صادرات آرد نخودچی

انحصار تولید و صادرات نخودچی جهان در اختیار ایران و متعلق به شهر ممقان در استان آذربایجان شرقی است. نخودچی ایران به دلیل ارگانیک بودن در جهان باعث شده است ؛ کشورهای دیگر نیز تقاضای واردات این محصول را به کشور خود داشته باشند. صادرات آردنخودچی به کشورهای افغانستان، پاکستان، نیجریه، امارات و…. اقتصاد خوبی را برای ایران به ارمغان می آورد.خرید آرد نخودچی در مجموعه رادین با توجه به ویژگی های مثبت و خواص بینظیر آن و کاربرد فراوان آن در موارد گوناگون در تمامی بازه های زمانی برای تمامی خریداران عمده فراهم و امکان پذیر شده است.

تهیه آرد نخودچی

تهیه آرد نخودچی

آردنخودچی از نخودچی بدون نمک و خشک تهیه می شود. پس از آسیاب و الک کردن آرد هیچ ذره درشتی در آن وجود نخواهد داشت و کاملا یکدست خواهد شد. در طی مراحل فرآوری آرد نخودچی هیچ کدام از مواد غذایی با ارزش موجود در نخودچی کم نمی شود و مقدار پروتیین موجود در آرد نخودچی با نخودچی برابر است. بنابراین آردنخودچی جایگزین مناسبی برای آرد گندم است.

انواع آردنخودچی

انواع آردنخودچی

انواع مختلف نخودچی، آردهای مختلفی را نیز به دنبال دارد. آرد نخودچی اگر از نخودچی دو آتیشه تهیه شود رنگی تیره تر خواهد داشت ولی اگر آرد نخودچی از نخودچی معمولی تهیه شود رنگی زرد به دنبال دارد. انتخاب نوع آردنخودچی به نظر و مصرف مشتریان گرامی بستگی دارد

آجیل وخشکبار رادین با سابقه و تجربه چندین ساله خود آماده پاسخگویی به پرسش ها و تقاضاهای شما در جهت خریدی بهتر و باکیفیت تر است. کافیست با چند کلیک ساده با مشاوران تیم رادین در ارتباط باشید و برای ثبت سفارش از طریق برنامه کاربردی واتساپ پیامی را به مدیریت فروش این مرکز ارسال نموده و پس از پرداخت مبلغ فاکتور ارسالی محصول خود را با تناژ درخواستی، دریافت نمایید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما