خرید آرد نخودچی به صورت آنلاین

تیم بازرگانی رادین با داشتن قابلیت خرید آرد نخودچی به صورت آنلاین و بدون واسطه و مستقیم از درب کارخانه توانایی این امر را دارد تا با تولید انواع محصولات نخودچی و فرآورده های آن در بازارهای جهانی خوش بدرخشد و محصولاتی با کیفیت و خوش ظاهر و خوش طعم را به بازار جهانی عرضه نماید.

 

خرید و فروش آرد نخودچی

خرید و فروش آرد نخودچی

کاربردهای آرد نخودچی در شیرینی پزی و قنادی ها و صادرات باعث شده است بازار خرید و فروش آرد نخودچی پررونق و سود باشد. آرد نخودچی چه در داخل و چه در خارج متقضایان خاص خود را دارد. کدبانوان ایرانی از آردنخودچی برای تهیه شیرینی های مجالس خود بسیار استفاده می کنند.

خرید آرد نخودچی به صورت آنلاین

خرید آرد نخودچی به صورت آنلاینآمار ها نشان می دهند در شرایط کنونی و مشغله های امروزی خرید اینترنتی افزایش یافته است. مزایای خرید اینترنتی باعث شده است که تنها با یک تماس یا یک ایمیل جهت خرید محصول مورد نیاز خود اقدام کنید.خرید اینترنتی باعث کاهش آلودگی هوا،صرفه جویی در وقت و زمان، تضمین کیفیت، تازه و سالم رسیدن محصول، حمل و نقل راحت محصول تا درب منزل و…می شود.

قیمت خرید آرد نخودچی تازه و درجه یک

قیمت خرید آرد نخودچی تازه و درجه یک

قیمت آردنخودچی تازه را پارامترهای مختلفی تعیین می کند. پارامترهایی مانند نخودچی اولیه، نوع بسته بندی، هزینه حمل و نقل، نوسان نرخ و…. در قیمت نهایی آرد نخودچی تاثیر گذار است. ممقان به عنوان یکی از معروفترین مراکز تولید نخودچی در استان آذربایجان شرقی توانسته توانایی بالایی در تولید و صادرات نخودچی کسب کند. آرد نخودچی اگر از مرغوب ترین نخودچی تهیه شود آردی تازه و درجه یک است.

خرید آرد نخودچی به صورت عمده

خرید آرد نخودچی به صورت عمده

یکی از راهکار های کاهش قیمت،خرید مستقیم از تولید کننده است.فضای مجازی ارتباط بین تولید کننده و مصرف کننده را راحت تر کرده است. متقاضی های زیاد آردنخودچی و کاربردهای متنوع این آرد خرید آردنخودچی به صورت عمده را گسترش داده است. خرید عمده به دلیل قیمت مناسب توجه بسیاری را به سوی خود جلب کرده است. آجیل و خشکبار رادین دو فاکتور مهم کیفیت بالا و قیمت مناسب را دستور کار اصلی خود قرار داده است.

قیمت امروز آرد نخودچی

قیمت امروز آرد نخودچی

در طی این چند سال تولید نخودچی به دلیل مشکلات پیش آمده افزایش اندکی داشته است که طی چند ماهه امسال به ثبات خوبی رسیده است. اما با وجود نوسان نرخ ارز نمی توان برای آن قیمت ثابتی را تعیین کرد. جهت اطلاع از آخرین قیمت آردنخودچی با واحد فروش آجیل و خشکبار رادین تماس حاصل فرمایید.

 

خرید آرد نخودچی برای مصارف درمانی

خرید آرد نخودچی برای مصارف درمانی

کنترل دیابت را هم می‌توانیم از جمله خواص آرد نخودچی بدانیم. مطالعات به این نتیجه رسیده‌اند که مصرف حبوبات، به‌طور ویژه نخود می‌تواند سلامتی افراد مبتلا به دیابت را افزایش دهد. مصرف آرد نخود از ابتلا به دیابت و سایر بیماری‌های مرتبط مانند بیماری‌های قلبی پیشگیری می‌کند. حبوبات شاخص گلیسمی پایینی دارند. بر اساس گزارش‌های انجمن دیابت آمریکا، آرد نخود یک گزینه‌ی عالی برای بیماران دیابتی به شمار می‌رود. شاخص گلیسمی این نوع آرد ۱۰ بوده که به‌طرز قابل‌توجهی پایین است.

آرد نخودچی چیست؟

آرد نخودچی چیست؟

آرد نخودچی مجموعه رادین آردی است که از نخودچی پوست گرفته و بی‌نمک تهیه می‌شود. نخودچی را می‌کوبند یا آسیاب می‌کنند و آن را با الک بسیار ریز برای نرم و صاف شدن الک می‌کنند. آرد نخودچی در شیرینی‌پزی هم مصرف می‌شود.خواص فراوانی برای سلامتی دارد و می‌تواند به روش‌های مختلف سلامتی بدن، پوست و مو را افزایش دهد. معمولا از آرد نخود برای لایه‌برداری پوست استفاده می‌شود. آرد نخود غنی از کربوهیدرات، پروتئین و فیبر است و هیچ گلوتنی ندارد.

 

فواید آرد نخودچی برای پوست

فواید آرد نخودچی برای پوست 

یک چیز مسلم این است که این ماده طبیعی به تنهایی می تواند اعتماد شما را به محصولات زیبایی گران قیمت و مملو از مواد شیمیایی به لطف مزایای پوستی متعدد کاهش دهد. به عنوان پاک کننده، لایه برداری، مرطوب کننده، سفت و روشن کننده پوست شما با حداقل خطر عوارض جانبی شناخته شده است.

ارزش غذایی آرد نخودچی

ارزش غذایی آرد نخودچی

جالب است بدانید ارزش غذایی یک‌سوم لیوان آرد نخودچی، معادل یک واحد نان و غلات یا یک واحد گوشت (البته از نوع بسیار کم چرب) است و مصرف آن در صورتی که بوداده و شور نباشد، به افرادی که در جویدن حبوبات مشکل دارند، توصیه می‌شود. در این موارد آرد نخودچی جایگزین مناسبی برای حبوبات است و فرد می‌تواند با مصرف آن مواد مغذی مورد نیازش را دریافت کند. البته مقادیر مصرف، با توجه به نیازهای فردی و میزان انرژی دریافتی برای هر نفر متفاوت است.

 

موارد مصرف آرد نخودچی

موارد مصرف آرد نخودچی

  • آرد نخودچی را می توان در انواع غذاهای هندی و ایرانی همچون: فلافل، هوموس و… استفاده نمود.
  • در تهیه شیرینی جات قابل استفاده می باشد و یک نوع شیرینی خوشمزه به نام نخود چی را می توان با این آرد درست کرد.
  • افرادی که به گندم آلرژی دارند می توانند از این آرد استفاده کنند و انواع نان ها را با آن آماده سازند.
  • بهترین ماسک های مناسب پوست را می توان با این آرد تهیه و مورد استفاده قرار داد.

نحوه فرآوری آرد نخودچی

نحوه فرآوری آرد نخودچی

آرد نخودچی آردی است که از نخودچی پوست گرفته و بی نمک تهیه می شود. نخودچی را می کوبند یا آسیاب می‌کنند و آن را با الک بسیار ریز برای نرم و صاف شدن الک می کنند. آرد نخودچی جایگزین مناسبی برای آرد گندم در شیرینی پزی است.در ادامه این مطلب می خواهیم  نکاتی در مورد چگونگی خرید آرد نخودچی، خرید آرد نخودچی با قیمت عمده و خرید آنلاین آرد نخودچی بگوییم.با ما همراه باشید.

انواع آرد نخودچی

انواع آرد نخودچی

آرد نخودچی  به دلیل دارا بودن پروتین بالاجایگزین مناسبی است برای کسانی که در هضم حبوبات مشکل دارند. همانطور که نخودچی انواع و طعم های مختلفی دارد آردی که از نخودچی تهیه می شود نیز انواع مختفی دارد. مرغوب ترین نخودچی نخودچی دوآتیشه می باشد که پس از دو مرحله فرآوری بدست می آید. آرد نخودچی که از نخودچی دو آتیشه بدست میاد نیز آرد با کیفیت تر و رنگ تیره تری دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما