مرکز فروش نخودچی ممقان به صورت آنلاین

ورود شما کاربر گرامی را به مرکز فروش نخودچی ممقان از شرکت بازرگانی رادین گرامی می داریم. این شرکت بازرگانی با تولید انواع محصولات آجیل و خشکبار و میوه خشک این توانمندی را دارد تا با تلاش کادر فنی و تولید محصول درجه یک، در رسته پیشتازان مراکز صادرکننده این محصول قرار گیرد.

 

مرکز فروش نخودچی ممقان

مرکز فروش نخودچی ممقان

نخودچی نخودی است که توسط دست تلاشگران با ابزار مخصوص پخته می شود و به کشور های آسیایی و اروپایی صادر می شود.نخودچی یک میان وعده از نخود های پخته شده است که در ایران ، سوریه و ترکیه رایج است و گاهی اوقات با نمک، ادویه جات، ترشی جات، گل میخک و یا آبنبات پوشش داده می شود.در تونس این اصطلاح به یک سوپ صبحانه ای که بسیار پرطرفدار از نخود است و همچنین شامل تخم مرغ و نان خشک است اشاره دارد .

مرکز فروش نخودچی ممقان

مرکز فروش نخودچی ممقان به صورت آنلاین

مرکز فروش نخودچی ممقان به صورت آنلاین

 

استقبال گرم از فروش نخودچی ممقان ، این شرکت بازرگانی را بر آن داشت تا با تشکیل تیم اینفورماتیک در مجموعه خود اقدام به ایجاد وبسایت های اینترنتی و کانالهای اجتماعی مجازی نماید تا متقاضیان خرید با بررسی ویژگی های محصول سفارش خود را ثبت نموده و خرید اینترنتی خود را به سرانجام برسانند. کافیست برای اطلاع از ویژگی ها و قیمت محصول با مدیریت فروش این شرکت بازرگانی تماس حاصل فرمائید.

فروش نخودچی صادراتی

فروش نخودچی صادراتی

با توجه به کیفیت برتر محصولات شرکت بازرگانی رادین و ترویج فروش نخودچی ممقان و طعم لذیذ و به یاد ماندنی این محصول و همچنین سایز محصولات این مجموعه اعم از آجیل و خشکبار  میوه خشک و با پی بردن به کیفیت برتر نخودچی، این گروه تولیدی توانسته است با فرآوری و رعایت اصول بهداشتی در تولید این محصول درخششی بی سابقه در امر صادرات داشته باشد و محصولات خود را به کشورهای خارجی نیز صادر نماید.

فروش نخودچی صادراتی

 

تولید کننده نخودچی درجه یک

تولید کننده نخودچی درجه یک

نخود های مورد استفاده برای نخودچی می توانند شکل، اندازه، رنگ و زمان برداشت متفاوتی داشته باشند.به طور کلی، برای درست کردن نخودچی دانه های بزرگ (8 تا 9 میلی متر اندازه قطر و وزن هر 100 دانه بین 30.0 تا 50.0 گرم [نیازمند شفاف‌سازی] )،رنگ روشن تر ، گرد و صاف و مانند نخود کابلی ترجیح داده می شود؛ پوشش بدنه ضخیم نخود،ب رای برداشتن آسان آن از روی دانه لازم است.زمان برداشت و فرایند کنترل دما کیفیت نخودچی را تعیین می کند؛ نخود ها تمیز و طبقه بندی می شوند ، دانه های خام، آسیب دیده، کاهش یافته و نخودهای شکسته دور انداخته می شوند.

تولید کننده نخودچی درجه یک

فروش نخودچی کشمش

فروش نخودچی کشمش

نخودچی یکی از تنقلات سالم است که می‌توان آن را به میان وعده‌های غذایی اضافه کرد. این آجیل فیبر بالایی دارد و با کاهش اشتها می‌تواند به کاهش وزن نیز کمک کند، با این وجود زیاده روی در مصرف آن به دلیل کالری بالایی که دارد باعث اضافه وزن می‌شود. در صورتی‌که می‌خواهید از کالری نخودچی شور، نخودچی شیرین، نخودچی و کشمش، آرد نخودچی و روش مصرف آن‌ها برای کاهش یا افزایش وزن آگاه شوید با ما همراه باشید.

فروش نخودچی کشمش

ویژگی های نخودچی ممقان

ویژگی های نخودچی ممقان

نخودچی سرشار از فیبر است. وجود فیبر های محلول در نخودچی سبب سلامت صفرا و فیبرهای نامحلول به هضم غذا کمک می کند.خوردن نخودچی و کشمش باعث می شود که شما مدت بیشتری را احساس سیری داشته باشید و این مسئله در کاهش وزن موثر است.

نخودچی یک منبع بسیار خوب از پروتئین برای گیاهخواران است. منگنز یک ماده معدنی مهم و کمیاب است که در بدن باعث تولید انرژی و دفاع از آنتی اکسیدان ها می شود و این ماده در نخودچی به وفور یافت می شود. شما با خوردن یک تا دو کاسه نخودچی در طول هفته همیشه پر انرژی هستید.

ویژگی های نخودچی ممقان

مراحل تهیه نخودچی

مراحل تهیه نخودچی

روش تهیه نخودچی معمولا شامل ابزارهایی برای تمیز کردن، طبقه بندی و گرمایش است؛ روش تهیه نخودچی به شرح زیر است:

  • تمیز کردن و درجه بندی نخود ها
  • خیساندن
  • مرطوب نگه داشتن نخود ها (پیش از جوشاندن و استراحت)
  • جوشاندن
  • استراحت دادن
  • برشته کردن
  • خشک کردن

 خواص نخودچی

 خواص نخودچی

نخودچی موجود در آجیل ها که این روزها کمتر مورد استقبال قرار میگیرد خاصیت های فراوانی دارد، همانطور که اطلاع دارید نخودچی فرآورده حاصل نخود خام می باشد که در خاصیت نیز با هم یکسان هستند.و می توان گفت نخودچی همان خواص نخود را دارد. با این حال قصد داریم در این مطلب به معرفی انواع خواص نخودچی بپردازیم و شما عزیزان را با فواید نخودچی آشنا نماییم.

نخودچی ضد سرطان است

نخودچی ضد سرطان است

سلنیوم ماده است که تقریبا در هیچ میوه و سبزیجاتی یافت نمی شود، اما در نخودچی موجود است. این ماده معدنی به عملکرد صحیح کبد کمک می کند و باعث می شود که برخی از ترکیبات ایجاد کننده سرطان در بدن سم زدایی شوند. سلنیوم همچنین از رشد تومور جلوگیری می کند.

فولات موجود در نخودچی نیز نقش مهمی در ترمیم DNA دارد. به همین دلیل از ایجاد جهش سلولهای سرطانی در DNA جلوگیری می کند. همچنین نخودچی حاوی ماده ای به نام ساپونین است که از تکثیر سلول های سرطانی جلوگیری می کند.

فیبر موجود در نخود به کاهش خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ کمک می کند. ویتامین C نیز به عنوان آنتی اکسیدانی عمل می کند که با رادیکال های آزاد به مبارزه پرداخته و از بروز سرطان جلوگیری می کند.

 

نخودچی ضد سرطان است

 

نخودچی سرشار از پروتئین

نخودچی سرشار از پروتئین

نخودچی از بزرگترین منابع تامین پروتئین گیاهی برای انسان است. یک فنجان نخود حاوی 15 گرم پروتئین است. پروتئین موجود در نخودچی برای تمامی عملکردهای بدن از جمله بهبود سلامت اندام های حیاتی، عضلات و بافت ها تا کند شدن روند پیری موثر است. این پروتئین همچنین سطح قند خون را کنترل کرده و هموگلوبین و آنتی بادی های مهمی را تولید می کند. نخودچی برای ترمیم صدمات و زخم ها نیز موثر است.

نکته مهم این است که پروتئین نخودچی باید با منابع پروتئینی حیوانی ترکیب شود تا اسیدهای آمینه موردنیاز بدن را تامین کند. البته پروتئین موجود در نخودچی نسبت به سایر آجیل ها بسیار کامل تر است.

نخودچی منبع مواد مغذی مهم

نخودچی منبع مواد مغذی مهم

نخودچی منبع مناسبی برای منیزیم، منگنز، روی، آهن و ویتامین های گروه B و ویتامین A است.

آهن موجود در نخودچی از کم خونی جلوگیری کرده، کیفیت خون را بهبود می بخشد و از خستگی و همچنین ریزش مو جلوگیری می کند. ویتامین A  نیز به سلامت پوست و خصوصا چشم کمک می کند .

نخودچی با چین و چروک ها مبارزه می کند

نخودچی با چین و چروک ها مبارزه می کند

یکی از خواص و فواید نخودچی ناشی از منگنز موجود در آن است که با رادیکالهای آزادی که منجر به چین و چروک پوست می شود مبارزه میکند.

هچنین از نخودچی بعنوان ماسک صورت نیز می توانید استفاده کنید. نخود را خمیر کرده و بهمراه زردچوبه روی پوست خود بمالید. سپس بعد از 15 دقیقه صورت خود را بشوئید. این ماسک پوست را درخشان تر می کند و لکه های پوستی را از بین می برد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما