مرکز فروش عمده نخودچی و آرد نخودچی

شرکت بازرگانی رادین به عنوان مرکز فروش عمده نخودچی و آرد نخودچی آمادگی خود را جهت عقد قرارداد فروش با تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی اعلامی می دارد. امید است همکاری های لازمه در این زمینه انجام پذیرد.

خرید نخودچی ارزان

خرید نخودچی ارزان

نخودچی به دلیل خواص بی نظیرش، جایگاه ویژه ای در طب سنتی دارد. زیرا درباره ی هیچ چیز به اندازه ی نخودچی در طب سنتی تاکید نشده است. از قدیم نخودچی را یک غذای مقوی و مغذی برای بیماران می دانستند و این نشان از فواید و اهمیت آن از قدیم تا به امروز دارد . گرچه امروزه با توجه به داروهای شیمیایی کمتر سراغ حبوباتی مثل نخودچی برای بهبود و تقویت بیماران می رویم ولی باز هم نمی توان از خواص نخود غافل شد.

 

مرکز فروش عمده نخودچی و آرد نخودچی

مرکز فروش عمده نخودچی و آرد نخودچی

نخودچی (نخود بوداده) فقط در دونقطه ی جهان تولید می شودکه شامل ممقان (شهری در آذربایجان شرقی-ایران)و چروم(شهری در استان چروم-ترکیه)تولید می شود.البته نخودچی ممقان در رتبه بهتری از لحاظ کیفیت قرار دارد نخود نیز مانند سایر حبوبات، فیبر بالایی دارد. فیبر محلول مانند یک برس زبر، سیستم گوارشی را پاک می‌کند. این نوع فیبر، گلوکز«قند) و کلسترول خون را کاهش می‌دهد

فروش عمده نخودچی ممقان

فروش عمده نخودچی ممقان

مرکز تولید نخودچی، شهرستان ممقان در آذربایجان شرقی می باشد که به شهر جهانی نخودپزی شهرت دارد. نخودچی کشمش، خوراکی ای نوستالژی است که می تواند جایگزین مناسبی برای چیپس و پفک باشد. از آرد نخودچی نیز در انواع غذاها از جمله کتلت و حلوا و شیرینی نخودچی که طرفدار زیاد دارد هم استفاده می شود.با مصرف این دانه خوشمزه به صورت خام و یا بوداده، سبد خانواده ها پر از تغذیه سالم می شود.

قیمت نخودچی ممقان
قیمت نخودچی ممقان

 

قیمت نخودجی ممقان با توجه به تقاضای بازار و فروش به صورت عمده آن در رنج پایین تر نسبت به فروش در تناژ کمتر می باشد. نخودچی (نخود بوداده) فقط در دونقطه ی جهان تولید می شود که شامل ممقان (شهری در آذربایجان شرقی-ایران)و چروم(شهری در استان چروم-ترکیه)تولید می شود.البته نخودچی ممقان در رتبه بهتری از لحاظ کیفیت قرار دارد نخود نیز مانند سایر حبوبات، فیبر بالایی دارد. فیبر محلول مانند یک برس زبر، سیستم گوارشی را پاک می‌کند. این نوع فیبر، گلوکز«قند) و کلسترول خون را کاهش می‌دهد عمده نخودچی

فروش عمده نخودچی بو داده

فروش عمده نخودچی بو داده

نخود بو داده یا نخود برشته یکی از بهترین تنقلاتی است که در منزل می توان تهیه کرد نخود از حبوبات بسیار مفید و پر ویتامین است نخود برای پوست و مو مفید است و  حاوی بسیار یاز ویتامین ها و املاح ضروری برای بدن است. نخود در برخی غذاهای ایرانی استفاده می شود ولی فقط در برخی غذاها کاربرد دارد و به مقدار کمی در ماه مورد استفاده هر فرد قرار می گیرد.

نخود به شکل فرآوری شده و بوداده شده عرضه می شود و به آن نخودچی می گویند نخودچی را بیشتر با انواع ادویه و نمک مزه دار می کنند و مورد استفاده قرار می دهند اما تهیه نخود برشته در منزل با نخودچی متفاوت است . نخود برشته طعم و مزه ای متفاوت با نخودچی دارد.

مرکز فروش آرد نخودچی

آرد نخودچی آردی است که از نخودچی پوست گرفته و بی‌نمک تهیه می‌شود. نخودچی را می‌کوبند یا آسیاب می‌کنند و آن را با الک بسیار ریز برای نرم و صاف شدن الک می‌کنند. نخودچی، از مواد غذایی‌ای است که مصرفش به عنوان یک ترکیب پرپروتئین توصیه می‌شود. بیشترین مصرف این آرد در صنعت شیرینی‌پزی و تفاوت عمده آن با سایر آردها از نظر مواد مغذی، نوع و اندازه نشاسته است. در ترکیب نشاسته آرد غلات، مقدار آمیلوز و آمیلوپکتین، در سطح یکسانی است درحالی که در آرد تهیه شده از حبوبات، میزان آمیلوز نسبت به آمیلوپکتین بیشتر است و نشاسته موجود در آن وقتی با آب حل می‌شود، حالتی ژله‌ای پیدا می‌کند.

خواص آرد نخودچی

خواص آرد نخودچی

ارزش غذایی یک‌سوم لیوان آرد نخودچی، معادل یک واحد نان و غلات یا یک واحد گوشت (البته از نوع بسیار کم چرب) است طی فرآیند تصفیه، میزان ویتامین B موجود در آرد غلات کم و در نتیجه خواص تغذیه‌ای آن کاهش می‌یابد اما در آرد نخودچی به دلیل این که عمل فرآیند تصفیه روی آن صورت نمی‌گیرد، میزان فیبر که نوعی فیبر محلول در آب و برای حفظ سلامت مفید است، تغییر نمی‌کند و مواد مغذی موجود در آن حفظ می‌شود.

 

خواص نخودچی از نظر طب سنتی

خواص نخودچی از نظر طب سنتی

  • طبیعت آن گرم و خشک است
  • خواص آن با نخود برابری می کند
  • سرشار از فیبر و پروتئین می باشد.
  •  ارزش غذایی بالایی دارد و باعث کنترل گرسنگی می شود.
  • در رژیم لاغری و دیابتی بسیار حائز اهمیت است.
  • کلسیم موجود در آن به استحکام استخوان ها کمک می کند.
  • منگنز آن باعث از بین رفتن چین و چروک صورت می شود
  • تقویت کننده ریشه مو می باشد
  • آهن آن باعث اکسیژن رسانی بهتر و بهبود سیستم ایمنی بدن می شود.
  • درمان تب
  • مفید برای سلامت چشم و دندان ها
  • افزایش حافظه
  • کمک به سلامت قلب و عروق

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما