مرکز فروش عمده نخودچی ممقان

شرکت بازرگانی رادین به عنوان مرکز فروش عمده نخودچی ممقان در تلاش است تا با تولید و فراوری انواع محصولات نخودچی و فرآورده های آن، نسبت به تولید انبوه و صادرات این نوع از محصول گامی مثبت و موثر بردارد.

 

فروش اینترنتی نخودچی

 فروش اینترنتی نخودچی

شرکت بازرگانی رادین با هدف ترویج فروش آنلاین نخودچی و فرآورده های آن سعی در تولید و پخش عمده این محصول را دارد.بر این اساس این گروه تولیدی اقدام به تشکیل یک تیم نرم افزاری قوی نموده است که شامل کانال های اجتماعی مجازی (از قبیل تلگرام و اینیستاگرام) و وبسایت های رسمی می باشد. تا بازدیدکنندگان از سایتها و اعضای کانالهای اجتماعی می توانند با عضویت در آنها از ویژگی های محصول آگاهی پیدا کرده و نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایند.

 

مرکز فروش عمده نخودچی ممقان

مرکز فروش عمده نخودچی ممقان

 

نخودچی؛ یک میان وعده  از نخودهای  پخته شده‌است که در ایران ، سوریه  و ترکیه رایج است و گاهی اوقات با نمک، ادویه جات، ترشی‌جات، گل میخک  یا آبنبات پوشش داده می‌شود. در ممقان بیش از ۱۳۰۰ واحد نخودپزی وجود دارند که ۴۰ درصد نخود سفید تولید شده را به نخودچی تبدیل می‌کنند.نخود های  مورد استفاده برای نخودچی، نخودهای تازه و ریز هستند که در آب پخته شده و پس از آبکش شدن پوست آن جدا می‌شود. سپس در مرحله بودادن در دیگ‌های بزرگ با نمک یا شکر تفت داده و ترد و پفکی می‌شود.

خرید و فروش آرد نخودچی

خرید و فروش آرد نخودچی

 

آرد نخودچی آردی است که از نخودچی پوست گرفته و بی نمک تهیه می شود. نخودچی را می کوبند یا آسیاب می‌کنند و آن را با الک بسیار ریز برای نرم و صاف شدن الک می کنند. آرد نخودچی در شیرینی پزی هم مصرف می شود.یکی از آردهایی که در آشپزی ایرانی مورد استفاده قرار می گیرد، آرد نخودچی است.آیا می دانید که این آرد چه تفاوتی با آردهای دیگر دارد و خاصیت منحصر به فرد آن چیست؟در پاسخ به این سوال باید گفت، که نخودچی، از مواد غذایی است که مصرف آن به عنوان یک ترکیب مملو از پروتئین، برای افراد از جمله ورزشکاران بسیار توصیه می شود.در طبقه بندی تغذیه ای، آرد نخودچی جزو حبوبات محسوب می شود.این نوع آرد نخودچی در شیرینی پزی ها مصرف زیادی دارد.اصلی ترین خواستگاه آرد نخودچی شهر ممقان از شهرهای استان آذربایجان شرقی می باشد.

 

صادرات نخودچی ایران

صادرات نخودچی ایران

مجموعه بازرگانی رادین با چند سال سابقه خود و درخشش بی نظیر توانسته است شهرت و آوازه ای درخشان داشته باشد. آشنایی با مرکز خرید نخودچی رادین می تواند شما را با مزایای ویژه ای رو به رو نماید. معمولا در این مجموعه محصولات تنها بر اساس نیاز مشتریان تولید می گردد و شما می توانید با مشورت حساب شده با پشتیبانان فروش مجموعه به بهترین محصولات تولید گشته در این مجموعه دست یابید. در مرکز خرید نخودچی رادین ما شاهد موقعیت های فروش استثنایی هستیم.

 

خرید عمده نخودچی

خرید عمده نخودچی

 

مشکلاتی در زمان خرید حضوری نخودچی یا هر محصولی مشتریان را درگیر می کند. تمام این مشکلات و هزینه های اضافی در خرید های اینترنتی حذف گشته است و در کمترین زمان ممکن به راحتی امکان انتخاب و خرید محصولات وجود دارد . مجموعه بازرگانی رادین از جمله مجموعه های فعال در زمینه فروش اینترنتی نخودچی می باشد. این مجموعه معتبر بزرگ ترین سایت اینترنتی را با معتبر ترین اطلاعات در اختیار خریداران قرار داده است تا مشتریان با اطلاعات جامعی نسبت به خرید عمده نخودچی اقدام نمایند.

 

قیمت نخودچی در بازار

قیمت نخودچی در بازار

ثابت قدم بودن یک مجموعه در عرصه تجارت و ادامه دار بودن فعالیت آن مجموعه بستگی به این موضوع دارد که مجموعه مورد نظر تا چه اندازه به منافع مشتریان توجه نشان می دهد و به این موضوع توجه دارد که در زمان خرید تا چه اندازه مشتریان از مزایای ویژه برخوردار هستند. نخودچی ارزان محصول بی نظیر مجموعه رادین می باشد . این محصول علاوه بر این که قیمت ارزان تری دارد به شکل قابل توجهی از سطح کیفی استانداردی برخوردار است.

مرکز فروش نخودچی

مرکز فروش نخودچی

لازم است این  نکته را یادآور شویم که نخودچی از نخود تازه به دست می آید و در فراوری آن بعد از آب پز کردن نخودها آنها را آبکش می کنند و به راحتی پوستشان را می گیرند و مرحله آخر پخت را انجام می دهند و سپس به وسیله نمک یا شکر نخودها را تفت می دهند و ترد می کنند و به نخودچی تبدیل می کنند. فواید نخود و خواص نخودچی مشابه هم هستند.

قیمت نخودچی ممقان

قیمت نخودچی ممقان

 

شرکت بازرگانی رادین با هدف فروش عمده نخودچی با رعایت اصول بهداشتی و تعیین قیمت انواع فرآورده های نخودچی سعی در رعایت انواع توان های مالی خریداران عمده را دارد و همواره تمامی تلاش خود را بر این نکته متمرکز نموده است تا با ارائه کمترین و مقرون به صرفه ترین قیمت ها میزان فروش خوبی را به خود اختصاص دهد.

ویژگی های نخودچی

ویژگی های نخودچی

روش‌های تولید نخودچی یک سنت ارثی است که با مراحل و تجهیزات مورد استفاده صنعتی متفاوت است. نخودها می‌توانند شکل، اندازه، رنگ و زمان برداشت متفاوتی داشته باشند. به‌طور کلی، برای درست کردن نخودچی دانه‌های بزرگ (۸ تا ۹ میلی‌متر اندازه قطر و وزن هر ۱۰۰ دانه بین ۳۰٫۰ تا ۵۰٫۰ گرم ، رنگ روشن‌تر، گرد و صاف و مانند نخود کابلی ترجیح داده می‌شود.برای بهره مندی از فروش عمده نخودچی ، با قیمتهایی کاملا استثنایی از مجموعه رادین با مدیریت فروش این شرکت بازرگانی در ارتباط باشید.

طرز تهیه نخودچی ممقان

طرز تهیه نخودچی ممقان

پوشش بدنه ضخیم نخود، برای برداشتن آسان آن از روی دانه لازم است. زمان برداشت و فرایند کنترل دما کیفیت نخودچی را تعیین می‌کند. نخودها تمیز و طبقه‌بندی می‌شوند، دانه‌های خام، آسیب دیده، کاهش یافته و نخودهای شکسته دور انداخته می‌شوند. روش تهیه نخودچی معمولاً شامل ابزارهایی برای تمیز کردن، طبقه‌بندی و گرمایش است؛ روش تهیه نخودچی به شرح زیر است:

  1. تمیز کردن و درجه‌بندی نخودها
  2. خیساندن نخودها
  3. مرطوب نگه داشتن نخودها (پیش از جوشاندن و استراحت)
  4. جوشاندن نخود ها
  5. استراحت دادن نخود ها
  6. برشته کردن نخود ها
  7. خشک کردن نخودها

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما