مرکز فروش عمده نخودچی صادراتی با قیمت مناسب

شرکت بازرگانی رادین به عنوان مرکز فروش عمده نخودچی توانایی این امر را دارد تا با تولید و فرآوری این محصول بتواند در عرصه فروش عمده و صادرات نخودچی نامی برتر در سطح جهانی از خود برجای بگذارد.

فروش عمده نخودچی ممقان

فروش عمده نخودچی ممقان

 

نخودچی موجود در آجیل ها که این روزها کمتر مورد استقبال قرار میگیرد خاصیت های فراوانی دارد، همانطور که اطلاع دارید نخودچی فرآورده حاصل نخود خام می باشد که در خاصیت نیز با هم یکسان هستند و می توان گفتید نخودچی همان خواص نخود را دارد

نخودچی، از طرف دیگر نیز یکی از مغذی‌ترین اعضاء خانواده حبوبات است که پس از آب‌پز کردن نخودهای تازه و ریز آن‌ها را آبکش کرده و پوست ور آمده آن را جدا می‌کنند و سپس با نمک یا بدون نمک تفت داده تا تبدیل به نخودچی محبوب ما می شوند.

 فروش عمده نخودچی ممقان

مرکز فروش عمده نخودچی صادراتی با قیمت مناسب

مرکز فروش عمده نخودچی صادراتی با قیمت مناسب

گروه بازرگانی رادین به عنوان مرکز فروش نخودچی با استفاده از دانش روز و علم روبه رشد و داشتن اکیپ و پرسنل توانمند در زمینه فروش و تولید انبوه این محصول توانایی این امر را دارد تا با صادر نمودن مقادیر کثیری از محصول تولیدی خود به کشور های خارجی، در زمینه صادرات هم درخششی بی سابقه داشته باشد.

 فروش عمده نخودچی ممقان

خرید انلاین ارد نخودچی

خرید انلاین ارد نخودچی

شرکت بازرگانی رادین با هدف ترویج تکنولوژی فروش آنلاین و گسترش علم تجارت الکترونیک ، اقدام به تشکیل یک بستر نرم افزاری قوی مبتنی بر وب نموده است که اجزای تشکیل دهنده آن وبسایتهای اینترنتی و کانال های اجتماعی مجازی می باشد. کافیست برای ارسال و ثبت سفارش از طریق برنامه کاربردی واتساپ پیامی را به مدیریت فروش این شرکت بازرگانی ارسال نموده تا پس از بررسی و پرداخت وجه فاکتور ارسالی، محصول دلخواه خود را با تناژ درخواستی تحویل بگیرید.

خرید انلاین ارد نخودچی

خرید نخودچی با فرآوری اصولی

خرید نخودچی با فرآوری اصولی

نخودچی (ترکی استانبولی: leblebi ; عربی: قضامة‎ قدمه، قدمه؛ فارسی: نخودچی؛ سیسیل: کالیا) یک میان وعده از نخودهای پخته شده است که در ایران، سوریه و ترکیه رایج است و گاهی اوقات با نمک، ادویه جات، ترشی جات، گل میخک یا آبنبات پوشش داده می شود. در ممقان بیش از ۱۳۰۰ واحد نخودپزی وجود دارند که ۴۰ درصد نخود سفید تولید شده را به نخودچی تبدیل می کنند. نخودهای مورد استفاده برای نخودچی، نخودهای تازه و ریز هستند که در آب پخته شده و پس از آبکش شدن پوست آن جدا می شود. سپس در مرحله بودادن در دیگ های بزرگ با نمک یا شکر تفت داده و ترد و پفکی می شود.

خرید نخودچی با فرآوری اصولی

مرکز فروش عمده نخودچی باکیفیت

کارگاه تولید نخودچی

شرکت بازرگانی رادین به عنوان مرکز فروش عمده نخودچی و مجموعه فعال در زمینه تولید و فرآوری انواع نخودچی اقدام به تجهیز کارگاه تخصصی نموده که دربردارنده کادر فنی و اجرایی فعال می باشد که به صورت مداوم مشغول به فعالیت می باشند و با رعایت اصول بهداشتی و نکات اجرایی دقیق ، آمادگی تولید انواع نخودچی را با آخرین فناوری های نوین دارا می باشد.

کارگاه تولید نخودچی

خرید آرد نخودچی

خرید آرد نخودچی

امروزه آرد نخودچی به‌طور گسترده‌ای در جنوب آسیا و خاورمیانه به همان صورتی که نسل‌ها استفاده می‌شده مصرف می‌شود. برخی مصارف سنتی این ماده غذایی در آسیا شامل استفاده در کاری (نوعی غذا در هندوستان شامل گوشت یا انواع سبزی‌ همراه با سسی تند)، درست کردن کیک و خوردن آن همراه با فرنی است.

 

فروش عمده نخودچی

 فروش عمده آرد نخودچی

به دلیل استقبال بی نظیر بیشتر مردم از خرید آرد نخودچی از مرکز فروش عمده نخودچی رادین اقدام به فروش این محصول در تناژ بالا و به صورت عمده نموده است. آرد نخودچی از نخود پخته شده و خشک شده تهیه می شود و به عنوان یکی از اجزای اصلی در تهیه انواع غذا استفاده می شود. بیشترین مصرف این آرد در صنعت شیرینی پزی بوده و تفاوت آرد نخودچی با سایر آردها از نظر مواد مغذی، نوع و میزان نشاسته است.

در ترکیب نشاسته آرد غلات، مقدار آمیلوز و آمیلوپکتین، در سطح یکسانی است درحالی که در آرد تهیه شده از حبوبات، میزان آمیلوز نسبت به آمیلوپکتین بیشتر است و نشاسته موجود در آن وقتی با آب حل می شود، حالتی ژله ای پیدا می کند.

طرز تهیه آرد نخودچی دو آتیشه

طرز تهیه آرد نخودچی دو آتیشه

روش دیگر تهیه آرد نخودچی طرز تهیه آرد نخودچی بوداده یا دو آتیشه است. طرز تهیه آرد نخودچی بوداده بدین صورت است که نخودچی های پوست کنده و بی نمک را 10 دقیقه در فر با دمای 175 درجه سانتی گراد برشته کرده تا رنگ آن عوض شود. سپس آن ها را به مدت 2-3 دقیقه با سرعت بالای آسیاب کن پودر کنید. موارد استفاده از آرد نخودچی بو داده بیشتر در دستور انواع خوراکی گیاهی مثل کله گنجیشکی، کوفته، شامی، فلافل، املت، انواع خورشت و غذاهای هندی استفاده می گردد.

آرد نخودچی چیست ؟

فروش عمده نخودچی

آرد نخودچی نوعی آرد است که از نخود پوست کنده و خشک شده تهیه می شود. این آرد یکی از محبوب ترین آرد هایی است که به خاطر قافد گلوتن بودنش، جایگزین بسیار خوبی برای آرد گندم به خصوص برای افراد مبتلا به سلیاک است. این آرد سرشار از مواد مغذی است و یک راه عالی برای افزایش پروتئین و فیبر شماست. علاوه بر این ها چون فرآیند تصفیه برای این آرد شکل نمی گیرد، آرد نخودچی سرشار از ویتامین B است. در کشورهای خاورمیانه از این آرد برای تهیه غذاها و همچنین صنعت شیرینی پزی بسیار استفاده می شود.

فروش عمده نخودچی

فروش عمده نخودچی

اگر تا به حال برای تهیه غذاها و شیرینی های خانگی تان به این نکته توجه نمی کردید بهتر است از چه آردی استفاده کنید، دقت کنید که میزان و نوع مواد مغذی و نشاسته موجود در آرد ها با هم متفاوت است. برای مثال آرد های تهیه شده از حبوبات چون میزان آمیلوز کم تری نسبت به آمیلوپکتین دارند، وقتی با آب حل می شوند، حالت ژله ای پیدا می کنند و برای صنعت شیرینی پزی مناسب هستند.

خواص آرد نخودچی

 خواص آرد نخودچی

در ایران برای پخت برخی غذاها و شیرینی‌ها از آرد نخودچی استفاده می‌شود. شامی و شیرینی نخودچی از همین دسته‌اند. در آجیل نوروز، آجیل یلدا و آجیل چهارشنبه ‌سوری کمتر از آن استفاده می‌شود ولی در برخی شهرها به‌عنوان جزئی از آجیل مشکل‌گشا به‌حساب می‌آید.این ماده غذایی فاقد چربی‌های اشباع و کلسترول بوده و حاوی مقادیر جزئی ویتامین C، سدیم، کلسیم و آهن است.

 

خواص درمانی نخودچی:

 خواص درمانی نخودچی:

  1. کنترل گرسنگی
  2. از بین برنده چین و چروک
  3. تقویت سیستم ایمنی
  4. پیشگیری از بیماری های قلبی
  5. سرشار از آهن
  6. مقدار مناسب کلسیم
  7. کنترل دیابت
  8. پیشگیری از حمله های قلبی
  9. بهبود فرآیند هضم
  10. درمان کم خونی
  11. جلوگیری از بروز سرطان
  12. کاهش اسیدیته در بدن
  13. درمان فشار خون بالا

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما