مرکز فروش عمده نخودچی با قیمت ارزان در تبریز

شرکت بازرگانی رادین به عنوان مرکز فروش عمده نخودچی با قیمت ارزان در تبریز فعالیت خود را بر روی فروش عمده و صادرات نخودچی متمرکز نموده است و توانسته است میزان فروش خوبی را به خود اختصاص دهد.

فروش عمده آرد نخودچی

آرد نخودچی آردی است که از نخودچی پوست گرفته و بی نمک تهیه می شود. نخودچی را می کوبند یا آسیاب می‌کنند و آن را با الک بسیار ریز برای نرم و صاف شدن الک می کنند. آرد نخودچی در شیرینی پزی هم مصرف می شود.نخودچی از نخود تازه به دست می آید و در فراوری آن بعد از آب پز کردن نخودها آنها را آبکش می کنند و به راحتی پوستشان را می گیرند و مرحله آخر پخت را انجام می دهند و سپس به وسیله نمک یا شکر نخودها را تفت می دهند و ترد می کنند و به نخودچی تبدیل می کنند. فواید نخود و خواص نخودچی مشابه هم هستند.

فروش عمده آرد نخودچی

مرکز فروش عمده نخودچی با قیمت ارزان در تبریز

مرکز فروش عمده نخودچی با قیمت ارزان در تبریز

شرکت بازرگانی رادین  عرضه کننده مستقیم نخود درجه یک در تبریز می باشد.این مجموعه به صورت تمام وقت با ثبت سفارش مشتریان، همواره به سراسر ایران نخود درجه یک تولید شده را ارسال می کنند. این مجموعه آمادگی خود را جهت ثبت سفارش از تمامی نقاط کشور اعلام می دارد.لذا تمامی خریداران محترم می تواند جهت تهیه این محصول به صورت مستقیم با مدیریت فروش این شرکت در تماس باشند.

مرکز فروش عمده نخودچی با قیمت ارزان در تبریز

فروش نخود صادراتی

فروش نخود صادراتی

نخود صادراتی شرکت رادین بازار گرم و فعالی را به خود اختصاص داده است.این نوع نخود کاملا بوجاری شده و تمیز می باشد و برای صادرات بهترین گزینه است. نخود در کشورهای آسیایی مصرف فراوانی دارد و خوشبختانه ایران از جمله کشورهای عرضه کننده نخود است و به همین دلیل بازار خرید و فروش آن بسیار فعال است.

نخود های عرضه شده شرکت رادین بهترین نوع نخود تولید شده در ایران است که خریداران فراوانی در دیگر کشورها دارد.تاجران عزیز جهت تهیه نخود صادراتی با کیفیت و قیمتی متفاوت می توانند از طریق ارتباط با مدیریت فروش شرکت بازرگانی رادین اقدام به خرید این محصول نمایند.

فروش نخود صادراتی

فروش نخودچی ممقان

فروش نخودچی ممقان

فروش عمده نخودچی درجه یک ممقان توسط این سایت اینترنتی که متعلق به شرکت بازرگانی رادین است در بهترین نحو صورت میگیرد. شما مقاضیان خرید گرامی میتوانید یکی از سفارش دهندگان نخودچی ممقان باشید. لازم است به این نکته اشاره داشته باشیم که این شرکت بازرگانی با نعیین قیمت های باورنکردنی و تضمین کیفیت محصولات بهترین گزینه برای خرید عمده می باشد.

فروش نخودچی ممقان

قیمت نخود در سال  1401

قیمت نخود در سال  1401

شرکت بازرگانی رادین با نعیین قیمت ها در رتج متعادل همواره در صدد آن است تا مقرون به صرفه ترین قیمت هارا حضور خریداران ارائه دهد که نتیجه این امر فروش بیشتر محصولات و استقبال عمومیت مردم از این محصول می باشد.

قیمت نخود در سال  1401

تولید نخودچی ممقان

تولید نخودچی ممقان

تولید و فروش عمده نخودچی ممقان با توجه به دارا بودن کیفیت و مرغوبیت بارز آن هیچ گاه متوقف نمی شود و تاجران و فعالان اقتصادی همواره از فروش و تولید این محصول استقبال بی نظیری داشته اند.همچنین فروش عمده این محصول باعث ایجاد اشتغال زایی در بخش تولید کارخانه نیز شده است .انتظار می رود تا با افزایش فروش عمده این نوع محصول بتوانیم تولیدات خود را با کیفیتی هرچه تمامتر  و عاری از هرگونه عیب و ایراد  حضور خریداران عمده ارائه نماییم.

تولید نخودچی ممقان

صادرات نخود چی به کشورهای خارجی

صادرات نخود چی به کشورهای خارجی

 

صادرات نخودچی به دلیل مرغوبیت و کیفیت منحصر به فرد  این محصول و قیمت هایی که توسط کارشناسان مالی در دفتر فروش این شرکت بر روی این محصول اعمال می شود موجب شده که نخودچی توجه زیادی از سوی تاجران و بازرگانان خارجی را به سمت خود جلب نماید. این محصول به صورت گسترده ای به سر تا سر کشور و خارج از کشور نیز صادر می شود که بیشتر با صورت تناژ می باشد.

از جمله کشور هایی که این محصول برای آن ها صادر شده است موارد ذیل را می توان نام برد:

  • کانادا
  • ایتالیا
  • هلند
  • برزیل
  • اتیوپی
  • کشورهای حوزه خلیج فارس

صادرات نخود چی به کشورهای خارجی

نخودچی چیست؟

نخودچی چیست؟

خرید نخودچی : نخودچی در حقیقت همان نخود های تازه و ریزی هستند که در آب پخته میشوند که در آب پخته می شوند و پوستشان را جدا می کنند و طی فرآیندی به مرحله فروش میرساند. یکی از انواع روش های آماده سازی آنها، بو دادن است. نخودچی جزو دسته آجیل میباشد که طرفدار خاص خود را دارد. اکثر ما نخودچی را همراه با کشمش می شناسیم و اگر صحبتی از نخود به میان آید در ذهن ما نخودچی و کشمش نقش می بندد.

نحوه خرید نخودچی

نحوه خرید نخودچی

اما این دانه آجیلی به تنهایی اگر خوب برشته شود یکی از خوشمزه ترین انواع آجیل می باشد. نخودچی، در واقع یکی از قدیمی ترین انواع حبوبات می باشد؛ در حقیقت همان نخود است که پوست آن گرفته شده است و در دمای بالا همراه با افزودنی های دیگر برشته میشود. شما می توانید برای خرید نخوچی اعلا با مشاورین فروش ما در مجموعه رادین در ارتباط باشید.

فواید و مزایای نخودچی

فواید و مزایای نخودچی 

نخوچی (Chickpeas)، منبعی سرشار از فیبر است و به کاهش وزن کمک می کند. همچنین یک منبع سرشار از پروتئین است. به طور مثال ترکیب نخودچی شور با سایر مغزها می تواند یک منبع پرانرژی برای یک روز باشد. اجیل و خشکبار همواره یکی از محبوب ترین خوراکی ها می باشند که در جشن ها و اعیاد مختلف استفاده میشوند.

مصرف نخودچی برای کاهش وزن

فواید و مزایای نخودچی 

اینگونه تنقلات رژیمی، سرشار از مواد مغذی می باشند که برای بدن مفید می باشند و می توانند ویتامین های مورد نیاز بدن را تامین کنند. برای خرید نخودچی شور می توانید به فروشگاه اینترنتی رادین مراجعه کنید.این خوراکی یکی از انواع تنقلات سالم است که می توان آن را به میان وعده های غذایی اضافه کرد. این آجیل فیبر بالایی دارد و باعث کاهش اشتها میشود و به کنترل وزن کمک می کند. البته باید در نظر داشته باشید که زیاده روی در مصرف آن نیز باعث اضافه وزن میشود.

 

 

 

 

خواص آرد نخودچی

خواص آرد نخودچی

 

جالب است بدانید ارزش غذایی یک سوم لیوان آرد نخودچی، معادل یک واحد نان و غلات یا یک واحد گوشت (البته از نوع بسیار کم چرب) است و مصرف آن در صورتی که بو داده و شور نباشد، به افرادی که در جویدن حبوبات مشکل دارند، توصیه می شود. در این موارد آرد نخودچی جایگزین مناسبی برای حبوبات است و فرد می تواند با مصرف آن مواد مغذی مورد نیازش را دریافت کند. البته مقادیر مصرف، با توجه به نیازهای فردی و میزان انرژی دریافتی برای هر نفر متفاوت است.

موارد مصرف آرد نخودچی

موارد مصرف آرد نخودچی

آرد نخودچی را می توان به عنوان جایگزین آرد سفید و آرد گندم برای تهیه انواع نان، کیک، شیرینی (شیرینی آرد نخودچی)، کلوچه، پنکیک و حلوا استفاده کرد.از آرد نخودچی برای تهیه انواع ماسک مناسب پوست صورت استفاده می کنند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما