مرکز خرید نخودچی همراه با کشمش

گروه بازرگانی رادین همواره سعی بر این موضوع داشته تا به عنوان مرکز خرید نخودچی و سایر فرآورده های آن در تناژ های بالا، محصولی منحصر به فرد را با داشتن قابلیت صادرات به فروش جهانی برساند.

نخودچی چیست؟

نخودچی چیست؟

نخودچی نوعی آجیل است که در ایران، ترکیه و سوریه رایج می باشد. این آجیل خوشمزه از نخود تازه بدست می آید. نخود دانه خوراکی از گیاهی یکساله است. نخود را آب پز کرده و سپس پوست آن را جدا می کنند. در مرحله آخر نخودها را در دیگ های بزرگ همراه با نمک، شکر ادویه جات یا ترشی تفت می دهند.

مرکز خرید نخودچی همراه با کشمش

مرکز خرید نخودچی همراه با کشمش

نخود کشمش محصولی ترکیبی است که از نخود گل خام و کشمش سبز تهیه می شود. نخود گل خام نوعی نخودچی است که پوست آن به آسانی جدا می شود. در مقابل این نخود، نخود کور است که پوست آن به آسانی جدا نمی شود. نخود کشمش معمولا در تهیه ی آجیل های سنتی و یا به صورت ترکیب مقادیری از نخود و کشمش با یکدیگر استفاده می شود. نخود کشمش یک ترکیب طلایی از دو محصول پر خاصیت است که هر کدامشان هم به صورت جدا گانه خوشمزگی خودش را دارد.

مرکز خرید نخودچی به صورت عمده

مرکز خرید نخودچی به صورت عمده

استقبال از فروش بی سابقه توسط تجار و بازرگانان از سراسر کشور و دنیا موجب شده تا این محصول متقاضی خرید بسیاری را به سمت خود جذب نماید و این محصول را در مقادیر انبوه تهیه و تولید نماید. بنا بر این توصیه می شود برای  انجام خرید مطمئن و مستقیم از درب کارخانه با این مرکز بازرگانی در تماس باشید.

 

قیمت نخودچی امروز

قیمت نخودچی امروز

دلیل محبوبیت این گروه بازرگانی و فروش در تناژ های بالای این محصولات ، قیمت گذاری محوصلات در رنج های ارزان و متناسب با کیفیت تولید شده فرآورده های نخودچی می باشد. لازم است این نکته را یادآور شویم که قمیت نخودچی امروز با استعلام از مدیریت فروش و بازرگانی این مرکز بازرگانی می باشد.کارشناسان مالی این گروه بازرگانی تمامی سعی خود را دارند که قیمت هایی کاملا ارزنده و براهی را بر روی محصولات و فرآورده های نخودچی اعمال نمایند تا در صورت خرید این محصول برای اولین بار ، دفعات بعدی خرید شما هم از این مرکز انجام پذیرد.

تبدیل نخود خام به نخودچی

تبدیل نخود خام به نخودچی

نخودچی اگرچه به اندازه پسته و بادام و تخمه محبوب نیست، اما بیشتر از تمام این مغزهای آجیلی، از اصل خود دور مانده است! برای تهیه نخودچی های ترد و خشکی که در آجیل استفاده می شود، نخودهای تازه و ریز را در آب می پزند و بعد آن ها را آبکش می کنند. در این مرحله پوست نخود جدا می شود و آماده است تا آخرین مرحله پخت خود را پشت سر بگذارد؛ باید تفت داده شود و ترد و پفکی شود. بعد از بو دادن نخودها آماده خوردن یا آرد شدن هستند.

 

ارزش غذایی نخودچی

ارزش غذایی نخودچی

نخودچی یک منبع غنی از املاح معدنی ، ویتامین ها و فیبر می‌باشد و باعث بهبود هضم غذا ، کمک به مدیریت وزن و کاهش خطر ابتلا به چاقی می شود. علاوه بر این ، نخودها دارای پروتئین بالایی هستند و جایگزین خوبی برای گوشت در رژیم های گیاهی می باشند

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما