مرکز خرید نخودچی ممقان به صورت عمده در تبریز

نخودچی با طعم های مختلف و مزه دلنشینی که دارد طرفداران بسیاری از سراسر جهان کشف کرده است. نخودچی به نسبت بقیه آجیل و خشکبار از قیمت مناسب تری برخوردار است. خرید نخودچی ممقان از دیرباز یکی از عضو های ثابت در ظرف آجیل، نخودچی بوده است.

 

خرید نخودچی ممقان درجه یک

خرید نخودچی ممقان درجه یک
ممقان با سابقه چندین دهه تولید نخودچی، رتبه برتری در تولید نخودچی درجه یک را به خود اختصاص داده است. آوازه کیفیت نخودچی ممقان به کشورهای اروپایی هم رسیده است. تجربه شهروندان ممقان در طی این چند سال و دستگاه های به روز نخودچی زن باعث تولید نخودچی درجه یک و مرغوب در تیراژ بالا می شود.

مرکز خرید نخودچی ممقان به صورت عمده در تبریز

مرکز خرید نخودچی ممقان به صورت عمده در تبریز

شغل اکثر افراد ساکن در شهر ممقان(شهری در استان آذربایجان شرقی) تولید نخودچی می باشد. تولید نخودچی مرغوب ممقان زبانزد افراد مختلف چه در داخل کشور و چه در خارج کشور شده است. شهروندان ممقان در آمد پرسودی از طریق خرید و فروش نخودچی بدست می آورند. خرید نخودچی ممقان از قیمت مناسب تری برخوردار است.

 

قیمت خرید نخودچی ممقانقیمت خرید نخودچی ممقان

خرید مستقیم از تولید کننده به دلیل نبود واسطه قیمت مناسب تری را به دنبال دارد. ممقان نیز به عنوان تولید کننده نخودچی را با قیمتی مناسب عرضه می کند. قیمت نخودچی ممقان به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله نوسان قیمت دستگاه نخودچی زن،نوسان نرخ ارز، نوسان قیمت نخود و…
این عوامل باعث شده است از بیان قیمت ثابت نخودچی ناتوان باشیم. جهت اطلاع از آخرین قیمت نخودچی با کارشناس فروش تماس بگیرید.

خرید نخودچی ممقان به صورت عمده

خرید نخودچی ممقان به صورت عمده

بازار گرم خرید وفروش نخودچی در ایران وسایر کشورها باعث شده است خرید و فروش روزانه سهم ویژه ای از معاملات را به خود اختصاص دهد. دو فاکتور مهم قیمت مناسب و کیفیت بالا جز مهم ترین فاکتور های یک خرید خوب است. خرید مستقیم از ممقان و به صورت عمده عملی شدن این دوفاکتور را برای شما رقم می زند.

نخودچی صادراتی ممقان

نخودچی صادراتی ممقان
صادرات نخودچی به کشورهای نیجریه، عراق، افغانسان،پاکستان و… سود خوبی برای تاجران و خریداران به همراه دارد. به همین دلیل طرفداران و تاجران بسیاری در تلاش برای صادرات عمده نخودچی به کشورهای مختلف هستند.

خرید نخودچی ممقان در انواع طعم ها

خرید نخودچی ممقان در انواع طعم ها

نخودچی در طعم های مختلفی عرضه می گردد. طعم هایی مانند روکش دار،دو آتیشه، معمولی و… روکش های نخودچی نیز طعم های شکلاتی،وانیلی، زعفرانی و.. دارا می باشد. طعم های متنوع نخودچی سبب شده است کودکان زیادی استفاده از نخودچی را جایگزین تنقلات غیرسالم خود به عنوان میان وعده کنند.

 

سایز های نخودچی

سایز های نخودچی
نخودچی طی یک فرآوری توسط دستگاه های مدرن نخودچی زن بدست می آید. نخود را پس از پوست گیری، و انجام سورتینگ بر روی آن در دستگاه های نخودچی زن قرار می دهند.گرید سورتینگ باعث ایجاد سایزهای مختلف نخودچی از سایز 8 تا 11 می شود. در سایز های 8 و 9 احتمال پوست نخود وجود دارد. سایز های 10 و11 از سورتینگ بالایی برخوردار هستند. انتخاب سایز نخودچی بسته به مصرف مشتری دارد.
شما می توانید از پیشنهاد های کارشنارس فروش ما برای خریدی بهتر استفاده کنید. هم چنین می توانید از آخرین قیمت نخودچی مطلع شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما