قیمت نخودچی صادراتی

قیمت نخودچی صادراتی که توسط مجموعه بازرگانی رادین تعیین گشته است با استقبال بالای مشتریان خارجی رو به رو گشته است .قیمت های ارزان محصولات ایرانی همواره موجبات خرید عمده و حجم بالایی از درجه یک ترین و مرغوب ترین محصولات خشکبار را برای مشتریان خارجی از کشور های مختلف دنیا فراهم می کند .

 

تولید نخودچی ممقان

تولید نخودچی ممقان

یکی از مراکز نام آشنا که به تولید نخودچی ممقان می پردازد و با عرضه مستقیم و عمده این محصول به سراسر کشور مشتریان متعددی را از این محصول مرغوب و درجه یک بهره مند گردانیده است مجموعه بازرگانی رادین می باشد .کارخانجات این تولیدی بزرگ در کشور مجهز به دستگاه ها و ابزار آلاتی مطابق با دانش روز دنیا می باشند و امکان تولید حجم چند تنی نخودچی ممقان در سریع ترین زمان ممکن در این مجموعه معتبر ایجاد گشته است .

 

قیمت نخودچی صادراتی

 قیمت نخودچی صادراتی

همواره حجم عظیمی از تولید نخودچی در کارخانجات مجموعه بازرگانی رادین به صادرات اختصاص داده می شود و این موضوع حاکی از حجم بالای صادرات این مجموعه شناخته شده در کشور می باشد .مشتریان از کشور های مختلفی سابقه خرید از این مجموعه معتبر را داشته اند و هیچ گونه نارضایتی از جانب آنها مشاهده نشده است چون مجموعه تولیدی رادین همواره زمینه اعتماد را برای مشتریان داخلی و خارجی هموار می کند و با تعیین قیمت نخودچی صادراتی به بهترین شیوه ممکن تمام خریداران با هر میزان بودجه ای را از این محصولات بهره مند می گرداند .

 

 

نخودچی برای صادرات

نخودچی برای صادرات

محصولاتی که در مجموعه بازرگانی رادین اختصاصا برای صادرات به کشور های مختلف دنیا تولید می گردند بسیار متنوع می باشند و در شمار این محصولات می توان نخودچی کشمش و انواع آلو های خشک شده را نام برد .سفارشات تمام مشتریان خارجی در مجموعه بازرگانی رادین تنها به صورت اینترنتی و از طریق تماس تلفنی ثبت می شوند البته مشتریان دائمی مجموعه رادین و آن دسته از مشتریانی که قصد تعاملات طولانی مدت با این مجموعه بزرگ را دارند می توانند نسبت به عقد قرارداد با این مجموعه اقدام نمایند .

 

ارزش غذایی نخودچی

ارزش غذایی نخودچی

نخودچی که از نخود خشک شده و با شیوه ای استاندارد تولید می گردد توانسته است جایگاه خاصی در سفره های تمام ایرانیان داشته باشد و در سبد غذایی آنها به عنوان یک محصول مغذی با ارزش غذایی بالا شناخته شود . مصرف نخودچی در جهت استحکام استخوان ها بسیار موثر عمل کرده است و افرادی که در معرض پوکی استخوان قرار دارند می توانند نسبت به خوردن نخودچی اقدام نمایند .نخودچی و کشمش در شب نشینی ها به عنوان یک محصول سالم و مغذی شناخته شده است .

 

نخودچی طعم دار

نخودچی طعم دار

نخودچی طعم دار توانسته است نظر هر مصرف کننده ای  را با  ذائقه غذایی متفاوت به سوی خود جلب نماید . یکی از مراکز اصلی که به تولید انواع نخودچی های طعم دار با مرغوبیت بالا می پردازد مجموعه بازرگانی رادین می باشد .این مجموعه همواره عملکرد خود را متناسب با خواست مشتریان  به پیش می برد و این موجب می شود که همواره محصولاتی متناسب با نظر مشتریان تولید گردد .

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما