قیمت نخودچی صادراتی

مجموعه تولید کننده رادین با ارائه قیمت نخودچی صادراتی به مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین شکل ممکن در نظر دارد که بهترین خدمات را برای مشتریان خود ارائه دهد . فعالیت صادراتی مجموعه رادین به کشور های مختلف دنیا از جمله ارمنستان عراق افغانستان و … انجام می پذیرد .

 

کارگاه تولید نخودچی

نخودچی صادراتی

 

نخودچی یکی از میان وعده های مشهور در کشور ایران می باشد که از نخود های پخته شده شرکت نخود مادلین تهیه می شود و برخی از روش های تولیدی آن همراه با موادی نظیر نمک ادویه ها و … پوشش داده می شود . یکی از کارگاه های تولید نخودچی در ایران مجموعه بازرگانی رادین می باشد این مجموعه همواره در روش های تولیدی خود از جدید ترین متد های روز دنیا بهره میگیرد و تلاش این مجموعه همواره تولید مرغوب ترین و درجه یک ترین نخودچی در کشور می باشد تا اعتماد مشتریان را جلب نماید .

 

قیمت نخودچی صادراتی

نخودچی صادراتی

 

اگر می خواهید یکی از پر خاصیت ترین محصولات خشکبار ایرانی را خریداری نمایید و از آن در سفره های غذایی خود نهایت بهره را ببرید نخودچی محصولی ویژه برای شماست مخصوصا نخودچی که توسط تولید کننده معتبری همچون رادین و نخود عادل در کشور تولید شود چون این مراکز همواره جهت تولید از درجه یک ترین نخود ها بهره می گیرند و این موضوع سبب می شود که محصول نهایی تولید شده همواره کیفیت مورد انتظار را داشته باشد .جهت اطلاع از قیمت نخودچی صادراتی مجموعه رادین می توانید با مشاوران مجموعه ما در ارتباط باشید .

 

 

خرید نخودچی خام

خرید نخودچی خام

 

فرایند تهیه و تولید نخودچی بسیار پیچیده می باشد و باید نخود های به کار رفته برای تولید آن به دقت برگزیده شود تا محصولی که تولید می شود از همه نظر مورد رضایت مشتریان واقع شود .خرید نخودچی خام از مجموعه تولید کننده  رادین صرفه اقتصادی بالایی دارد این مجموعه عرضه کننده مستقیم و بدون واسطه نخودچی به مراکز فروش خشکبار در بازار می باشد و تا به امروز توانسته است بیشترین میزان نخودچی را در ایران به کشور های مختلف دنیا صادر نماید .

 

نخودچی صادراتی

نخودچی صادراتی

 

ترکیب قوی نخودچی و کشمش منبع غنی از پروتئین ها و ویتامین های مورد نیاز بدن می باشد بیشمار خواص برای نخودچی و کشمش توسط متخصصان تغذیه برشمرده شده است که به اشاره چند نمونه از آنها می پردازیم .چون نخودچی و کشمش حاوی فیبر و مواد مغذی است در کنترل گرسنگی بسیار مفید است همچنین مصرف هر دوی این محصولات برای کاهش کلسترول خون بسیار موثر می باشد .مصرف نخودچی و کشمش برای حفاظت از سلامتی پوست و مو نیز بسیار موثر می باشد .

 

 

 

 

 

 

فایده ی نخودچی

نخودچی صادراتی

از مهم ترین ویژگی های موثر نخودچی برای سلامتی می توان به استحکام بخشی آن برای استخوان ها اشاره کرد .این روز ها طبق توصیه های متخصصان باید میزان مصرف روزانه گوشت کاهش یابد و از مواد سرشار از پروتئین استفاده کرد .نخودچی از آن جمله محصولات خشکباری است که سرشار از پروتئین می باشد و خوشبختانه تامین کننده نیاز اصلی بدن به پروتئین است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما