قیمت فروش نخودچی عمده ممقان

گروه بازرگانی رادین با تعیین قیمت فروش نخودچی در انواع مختلف بوداده ، شور ، شیرین، و در قالب بسته بندی شده فانتزی و بسیار شیک و مطابق با سلیقه مشتری توانسته است انواع محصولات نخودچی را با قیمت مناسب و پایین تر از عرف بازار، تونسته است در بازار ها ی جهانی درخششی بی سابقه داشته باشد.

 

قیمت فروش نخودچی صادراتی

قیمت فروش نخودچی صادراتی

انحصار تولید و صادرات نخودچی جهان در اختیار ایران است. ممقان شهری است با درآمد بالا از صادرات نخودچی به عنوان مرکز تولید نخودچی ایران شناخته می شود. این آمار باعث رونق اقتصاد می شود. صادرات نخودچی به کشورهای اروپایی و آمریکایی باعث شده است توجه خریداران و تاجران به صادرات نخودچی بیشتر شود.

قیمت فروش نخودچی صادراتی

قیمت فروش نخودچی عمده ممقان

قیمت فروش نخودچی عمده ممقان

نخودچی در بین خشکبار و آجیل ارزان ترین قیمت را دارد.نخودچی محصولی است که ضایعات ندارد و نیاز به شرایط خاصی برای نگهداری ندارد. ممقان به عنوان مرکز تولید نخودچی ایران نخودچی را با قیمتی باور نکردنی به فروش می رساند. فواید و کاربردهای بسیار نخودچی باعث شده است که خرید عمده نخودچی انتخاب بسیاری از خریداران باشد.

قیمت فروش نخودچی عمده ممقان

قیمت فروش انواع نخودچی

قیمت فروش انواع نخودچی

نخودچی در سایز ها و طعم های متفاوتی عرضه می شود.نخودچی طعم هایی مانند دوآتیشه،معمولی، روکش دار در طعم های مختلف و…نخودچی روکش دار بسیار مجلسی و لاکچری می باشد. مناسب برای پذیرایی های مجلل می باشد. طعم های روکش نیز شامل زعفرانی،وانیلی،شکلاتی،گل و…

به دلیل روش های متفاوت در فرآوری نخودچی به طبع قیمت متفاوتی نیز دارد.

نخودچی در سایزهای 8تا 11 موجود است. در سایز 8و9 احتمال 5 الی 7 درصد وجود پوسته نخود وجود دارد. اما سایز 10 و11 نخود جزو نخودچی درجه یک می باشد.انتخاب طعم و سایز نخود به مصرف مورد نظر مشتری بستگی دارد.

 

قیمت فروش انواع نخودچی

فروش نخودچی به صورت آنلاین

فروش نخودچی به صورت آنلاین

مزایای خرید آنلاین باعث شده است تمایل کاربران برای خرید اینترنتی به طور چشمگیری افزایش یابد. خرید آنلاین تنها با چند کلیک ساده صورت می گیرد در صورتی که برای خرید سنتی نیاز به صرف وقت و انرژی و پتانسیل بالایی است. مصرف نخودچی به همراه کشمش طعم به یادماندنی برای هر ایرانی است. جهت کسب اطلاعات در مورد نحوه خرید و چگونگی ارسال و قیمت با واحد فروش آجیل و خشکبار رادین تماس بگیرید.

فروش نخودچی به صورت آنلاین

 

قیمت نخودچی صادراتی

قیمت نخودچی صادراتی

تغییر حجم تولید و تصمیم به فروش یا ذخیره محصول موجود، قیمت های صادراتی را نوسان می دهد. برای رقابت با تامین کنندگان قوی در چهان ، شرکت بازرگانی رادین، آمادگی خود را در پخش مستقیم و توزیع نخودچی صادراتی به سراسر جهان اعلام نموده و قدم های قوی و موثر را در این زمینه را به سرانجام رسانده است. عرضه نخودچی از فعالیت و اهداف ما است برای اطلاعات بیشتر از قیمت نخودچی صادراتی می توانید با مشاوران ما در تماس باشید.

فروش نخودچی دو آتیشه

فروش نخودچی دو آتیشه

شاید با شنیدن نخودچی دوآتیشه با خود گمان کنید که طعم تند و آتشینی دارد! اما در اصل منظور از نخودچی دو آتیشه، این است که نخودچی را پس از دوبار متوالی فرآوری نخودچی دو آتیشه می نامند. دوبار فرآوری بر روی نخودچی باعث خوش طعم شدن و پوک شدن بیشتر نخودچی می شود.

قیمت فروش نخودچی بسته بندی شده

قیمت فروش نخودچی بسته بندی شده

بسته بندی ها مخصوص نخودچی برای ارسال به تمامی نقاط کشور بسته به نیاز مشتری در اوزان مختلف و بسته های مختلف وجود دارد.بسته بندی نخودچی باعث سالم و تازه رسیدن به دست مشتری می شود. اگر بهداشت و کیفیت برایتان اهمیت دارد خرید به صورت آنلاین و بسته بندی شده به شما پیشنهاد می شود.

ویژگی های نخودچی

نخودچی چیست؟

نخودچی در حقیقت نوعی آجیل و البته گونه ای نخود پخته و خشک شده است اما سایر نخودها خام هستند و برای استفاده باید پخته شوند. نخودچی ها که از بهترین انواع نخود صادراتی به دست می آیند برای تهیه آنها نخودهای معمولی را پخته و پوست آنها را جدا کرده و در طعم های مختلفی طعم دار کرده و تفت می دهند تا محصول نهایی به دست آید؛ به همین علت این محصولات بسیار ترد هستند و خوردن آنها دلچسب است. نخودچی ها معمولا یکدست هستند و دانه های آنها معمولا بزرگ هستند در صورتی که سایر نخودها این ویژگی را کمتر دارا می باشند. برای تولید این نخودچی معمولا نخود های سایز بزرگتر را برای این کار انتخاب می کنند و چون فاقد پوست هستند دارای سطحی صاف و رنگی زردتر می باشند.

کاربرد آرد نخودچی

کاربرد آرد نخودچی

در برخی غذاها، از آرد نخودچی دو آتیشه به علت طعمی که به غذا می دهد و خاصیت زیادی دارد استفاده می شود. این آرد همانطور که از نامش پیداست از نخود تهیه می گردد. یکی از مواد اولیه غذاهای هندی، پاکستانی و بنگلادشی این آرد است. همچنین از آن به عنوان ماسک صورت نیز استفاده می شود. مراحل درست کردن آن آسان بوده و به راحتی می توانید آن را درست کرده و در غذاهای خود به کار ببرید.

مزایای نخودچی

مزایای نخودچی

اگر دچار بیماری کم‌خونی هستید، نخودچی می‌توانند به کمک شما بیاید و آن را بهبود دهد. این ماده غذایی سرشار از ویتامین B9  و B1 است که به سوخت و ساز بدن کمک می‌کند و جذب گلوکز را سرعت می‌بخشد. برای بهبود فرآیند یادگیری کودکان می‌توانید از نخودچی استفاده کنید که به دلیل داشتن آهن، باعث افزایش سرعت رسیدن اکسیژن به مغز می‌شود و عمکلرد مغز را بهبود می‌دهد. نخودچی به دلیل داشتن فسفر، عملکرد مغزی وذهنی را بهبود می‌دهد و به استخوان‌ها کمک می‌کند؛ همچنین کربوهیدرات موجود در آن بسیار زیاد است و می‌تواند انرژی مورد نیاز شما را به طور کامل برطرف کند.

 

خواص نخودچی

خواص نخودچی

  • -کنترل گرسنگی
  • -کاهش کلسترول
  • -از بین برنده چین و چروک
  • -تقویت کننده سیتسم ایمنی
  • – تامین املاح بدن از جمله: منگنر،آهن و….

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما