قیمت فروش نخودچی در مجموعه بازرگانی رادین

گروه بازرگانی رادین بر این اصل هدفمند است تا با تعیین قیمت فروش نخودچی در رنج های متوسط و کمتر از عرف بازار محصولی ارزنده و درجه یک را به بازار های جهانی ارائه دهد و در عرصه صادرات هم درخششی بی سابقه داشته باشد.

 

آیا نخودچی همان نخود است؟

آیا نخودچی همان نخود است؟

حدس زدن سرگذشتی که آجیل داشته تا از مزرعه به ظرف های پذیرایی نوروزی برسد، کار سختی نیست. اما در این بین چند پای ثابت ظرف آجیل هستند که مرموزتر از بقیه به نظر می رسند! مثلا این که نخودچی چطور درست می شود که شبیه نخود است اما به سفتی آن نیست؟

تفاوت نخود و نخودچی در این است که نخود پس از یک فرآوری ساده تبدیل به نخودچی می باشد به همین دلیل نخود چی پوک است و در انواع آجیل مورد استفاده قرار می گیرد. نخود به طور معمول در غذاهایی مثل آبگوشت به کار می رود اما از نخودچی در آجیل مورد استفاده قرار می گیرد. پس می توان انتظار داشت که خواص نخود و نخودچی با هم تفاوتی نداشته باشد.همه عوامل فوق الذکر در تعیین قیمت فروش نخودچی تاثیر فراوانی دارد.

 

صادرات عمده نخودچی رادین

صادرات عمده نخودچی رادین

استقبال از فروش عمده و کیفیت و طعم بیاد ماندنی این محصول و قیمت فروش نخودچی در این مجموعه موجب شده که این محصول در بازار های جهانی متقاضیان خرید بسیاری را داشته باشد و محصولات خود را به کشورهای خارجی ارسال نماید .برای بیان کیفیت نخودچی ممقان همین بس که صادرات پرفروشی برای کشورهای آلمان،روسیه،اوکراین،افغانستان،بحرین،قطر،افغانستان و…دارد.

قیمت فروش نخودچی در مجموعه بازرگانی رادین

قیمت فروش نخودچی در مجموعه بازرگانی رادین

قیمت نخودچی به دوعامل اندازه و طعم بستگی دارد. نخود در سایزهای 8-11 وجود دارد.که همانطور که می دانید محصول با کیفیت؛محصولی است که اندازه های آن یکسان و کاملا جدا شده و دارای اندازه بزرگتری  باشد.اندازه 10 و 11 نخود نیز از فرآیند جداسازی برخوردار است.نخودچی علاوه بر اندازه های متفاوت طعم های متفاوتی نیز دارد از جمله می توان به دو آتیشه (دوبار فرآوری شده است)، معمولی،شور،طعم دار،روکش شکلاتی(زعفرانی،وانیلی)،گل اشاره کرد.پرفروش ترین انواع نخودچی نیز گل می باشد که مورد توجه بی نظیر مشتریان گرامی ما می باشد.

 

قیمت فروش نخودچی

قیمت فروش نخودچی

همه ما در تلاشیم که واسطه بین تولیدکننده و مصرف کننده را کاهش دهیم.در راستای این هدف همه در تلاش اند که از تولیدکننده مستقیما خرید کنند.ما نیز به عنوان تولید کننده این فرصت را در اختیار مشتریان گرامی خود گذاشته ایم که با قیمتی مناسب تر بتوانند از خواص بی نظیر نخودچی برخوردار شوند. جهت سفارش کافیست با شماره تماس ذکر شده در سایت تماس حاصل فرمایید. و اگر اکنون وقت کافی را ندارید شماره خود را فرم مشاوره و فروش ثبت کنید به زودی کارشناسان ما با شما تماس می گیرنددر راستای خریدی باکیفیت تر می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان ما استفاده کنید.

قیمت فروش نخودچی مجلسی

قیمت فروش نخودچی مجلسی

اگر در تلاش برای یک مهمانی مجلل هستید توصیه ما به شما نخودچی در طعم گل و سایز11 است و اگر برای مصارف روزانه کارمندان و همکاران خود می خواهید از مواد مغذی استفاده کنید؛ می توانید از فروش محصولات ما بهره مند شوید و خرید اینترتی و آنلاین خود را به سرانجام برسانید. همچنین جهت سفارش با شماره مدیر فروش این مجموعه تماس بگیرید.

نرخ مصوبی برای نخودچی نمی توان اعلام کرد!

نرخ مصوبی برای نخودچی نمی توان اعلام کرد!

در ماه‌های اخیر به واسطه رشد قابل توجه نرخ دلار، محصولات تولیدی بازار ایران جنبه صادراتی قابل توجه پیدا کرد و کار را به جایی رساند که تجار کشور همسایه برای خرید محصولات به صورت حضوری به بازار ایران ورود کردند. این موضوع در کنار کاهش میزان تولیدات داخلی به دلیل کم‌آبی، خشکسالی و سرمازدگی، قیمت محصولاتی همچون آجیل و خشکبار را افزایش داد.

 

 

ممقان،پایتخت نخودچی

 ممقان،پایتخت نخودچی

مرکز اصلی نخود در استان آذربایجان شرقی و در شهر ممقان وجود دارد که صادرات بی نظیری به کشورهای نیجریه، روسیه، بلاروس اوکراین، آلمان، آذربایجان و… دارد. این صادرات خود نشانی بر کیفیت و عملکرد بالا است. تولید نخودچی در این شهر تا جایی پیشرفت داشته که درحال حاضر بیشتر مردم شهر این حرفه را برای کسب درآمد و امرار معاش انتخاب کرده‌اند و باتوجه به صادرات حجم بالای این فرآورده، درآمد خوبی نصیب خود می‌کنند.

 

فرآوری و تهیه نخودچی:

ممقان،پایتخت نخودچی

طرز تهیه نخودچی به این صورت است که در ابتدا نخودهای یک سایز، سالم و مناسب را جدا کرده و درون آب جوش می ریزند تا پخته شود. پس از آبکش کردن پوست آن را جدا می کنند و با استفاده از تجهیزات خاصی آن را با نمک، شکر یا سایر مواد تف می دهند.به دلیل تقاضای بالا گروه ما ازدستگاه های نخود چی زن به روز در جهت فرآوری این محصول استفاده می کند.

 

عوامل موثر در تعیین قیمت نخودچی

عوامل موثر در تعیین قیمت نخودچی

کمبود تولید و افزایش صادرات منجر به نوسان قیمت فروش نخودچی در بازار شده است. نوسان لحظه ای نرخ ارز و کاهش ۵۰ تا ۶۰ درصدی تولید ،دلیل اصلی افزایش قیمت آجیل و خشکبار در بازار به شمار می رود.یکی دیگر از عوامل نوسان قیمت کاهش میزان حمل و نقل بار بوده است.حال برای خرید با قیمت مناسب تر چه کاری باید انجام دهیم؟

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما