فروش نقل رنگی با مغز نخودچی

شرکت بازرگانی رادین به عنوان مرکز تامین و فروش نقل رنگی با مغز نخودچی، که یکی از فرآورده های نخودچی ممقان می باشد توانسته است در عرصه صادرات و فروش به کشور های خارجی، درخششی بی سابقه داشته باشد.با ماه همراه باشید تا شما را با مباحث مرتبط با نخودچی و آرد نخودچی و نقل رنگی آشنا سازیم.

فروش نخودچی صادراتی

فروش نخودچی صادراتی

شرکت بازرگانی رادین با دارابودن امکانات و تجهیزات پیشرفته کارگاهی و استفاده از پرسنل توانمند و ماهر در بخش اجرایی تیم خود، اقدام به صادرات انواع فراورده های نخودچی و نخود زنجان نموده است که (می توان فروش نقل رنگی ،را که دارای مغز نخودچی بوده و در رنگهای مختلف به بازار عمده فروشان عرضه می شود و همچنین آرد نخودچی که در پخت و پز انواع شیرینی جات کاربرد دارد) را ازجمله محصولات تولیدی این مجموعه نام برد.

فروش نقل رنگی با مغز نخودچی

فروش نقل رنگی با مغز نخودچی

نُقل نوعی شیرینی را گویند که از شیره شکر و چیزهای نظیر دانه‌های معطر و خوشمزه پخته می شود.نقل ها در اندازه های کوچک و با طعم های متفاوتی تولید می شوند و معمولا به جای قند مورد استفاده قرار می گیرند، زیرا علاوه بر دارا بودن طعم و عطر فوق العاده، بخصوص در نقل نخودچی ، نسبت به قند نرم تر می باشد. در ایران، از زمان های خیلی دور نقل به عنوان نماد شادی وخوشی می باشد.

فروش آرد نخودچی دو آتیشه

فروش آرد نخودچی دو آتیشه

آرد نخودچی آردی است که از نخودچی پوست گرفته و بی نمک تهیه می شود. نخودچی را می کوبند یا آسیاب می‌کنند و آن را با الک بسیار ریز برای نرم و صاف شدن الک می کنند. آرد نخودچی در شیرینی پزی هم مصرف می شود. نخودچی، از مواد غذایی است که مصرف آن به عنوان یک ترکیب پرپروتئین توصیه می شود.در طبقه بندی تغذیه ای، آرد نخودچی جزو حبوبات محسوب و از نخود تازه یا نخودچی بدون پوست و بی نمک تهیه می شود.

فروش عمده آرد نخودچی

فروش عمده آرد نخودچی

امروزه آرد نخودچی به‌طور گسترده‌ای در جنوب آسیا و خاورمیانه به همان صورتی که نسل‌ها استفاده می‌شده مصرف می‌شود. برخی مصارف سنتی این ماده غذایی در آسیا شامل استفاده در کاری (نوعی غذا در هندوستان شامل گوشت یا انواع سبزی‌ همراه با سسی تند)، درست کردن کیک و خوردن آن همراه با فرنی است. چیلا، پنکیکی (Pancake) پخته‌شده با آرد نخودچی و کره یک غذای محبوب خیابانی در هند است.

قیمت نخودچی خام

قیمت نخودچی خام

قیمت نخودچی خام و نخود طبیعی با توجه به فروش عمده آن در حدود متناسبی عرضه می شود و انواع توان های مالی را پشتیبانی می  نماید. در ایران برای پخت برخی غذاها و شیرینی‌ها از آرد نخودچی استفاده می‌شود. شامی و شیرینی نخودچی از همین دسته‌اند. در آجیل نوروز، آجیل یلدا و آجیل چهارشنبه‌سوری کمتر از آن استفاده می‌شود ولی در برخی شهرها به‌عنوان جزئی از آجیل مشکل‌گشا به‌حساب می‌آید.

فروش اینترنتی نقل رنگی با مغز نخودچی

فرو ش اینترنتی نقل رنگی با مغز نخودچی

شرکت بازرگانی رادین با دارا بودن قابلیت فروش نقل رنگی به صورت اینترنتی و به منظور ترویج و گسترش تکنولوژی تجارت آنلاین تمامی تلاش خود را بر این امر متمرکز نموده است تا با تشکیل یک تیم نرم افزاری قوی که متشکل از وبسایت اینترنتی و کانالهای اجتماعی مجازی از قبیل تلگرام و اینیستاگرام می باشد، روش های دسترسی و خرید آنلاین را برای خریداران فراهم نماید تا مشتریان و بازدیدکنندگان با بررسی ویژگی های محصول اقدام به خرید و سفارش خود از طریق برنامه کاربردی واتساپ نمایند.

 

موارد مصرف آرد نخودچی

موارد مصرف آرد نخودچی

بیشترین مصرف این آرد در صنعت شیرینی پزی و تفاوت عمده آن با سایر آردها از نظر مواد مغذی، نوع و اندازه نشاسته است. در ترکیب نشاسته آرد غلات، مقدار آمیلوز و آمیلوپکتین، در سطح یکسانی است درحالی که در آرد تهیه شده از حبوبات، میزان آمیلوز نسبت به آمیلوپکتین بیشتر است و نشاسته موجود در آن وقتی با آب حل می شود، حالتی ژله ای پیدا می کند.

خواص آرد نخودچی

خواص آرد نخودچی

جالب است بدانید که طی فرآیند تصفیه، میزان ویتامین B موجود در آرد غلات کم و در نتیجه خواص تغذیه ای آن کاهش می یابد اما در آرد نخودچی به دلیل این که عمل فرآیند تصفیه روی آن صورت نمی گیرد، میزان فیبر که نوعی فیبر محلول در آب و برای حفظ سلامت مفید است، تغییر نمی کند و مواد مغذی موجود در آن حفظ می شود.آرد نخودچی جایگزین مناسبی برای حبوبات است و فرد می تواند با مصرف آن مواد مغذی مورد نیازش را دریافت کند.

2

  1. سلام در مورد خرید محصولات ارائه شده بخصوص نقل نخودچی رنگی چه اقدامی نیاز است؟ سبدی برای خرید آنلاین ندارید

    • سلام وقت بخیر ، لطفا جهت هماهنگی و استعلام قیمت و خرید عمده با شماره 09144136560 در تماس باشید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما