فروش نخودچی صادراتی به صورت عمده

شرکت بازرگانی رادین به عنوان مرکز فروش نخودچی صادراتی توانایی این امر را دارد تا با استفاده از تجهیزات پیشرفته کارگاهی و با رعایت اصول بهداشتی، محصولی ارزنده را با طعمی بینظیر و ظاهری کاملا سالم را در تناژ های بالا، به کشورهای خارجی صادر نماید.

 

نخودچی چیست؟

نخودچی چیست؟

 

نخودچی موجود در آجیل ها که این روزها کمتر مورد استقبال قرار میگیرد خاصیت های فراوانی دارد، همانطور که اطلاع دارید نخودچی فرآورده حاصل نخود خام می باشد که در خاصیت نیز با هم یکسان هستند و می توان گفت ، نخودچی همان خواص نخود را دارد. با این حال قصد داریم در این مطلب به معرفی این محصول صادراتی اقدام نماییم.

نخودچی چیست؟

فروش نخودچی کشمش صادراتی

فروش نخودچی کشمش صادراتی

 

یکی از تنقلات مفید و سالم که می‌توان به پرپروتئین بودن آن اشاره کرد، «نخودچی‌کشمش» است. نخودچی‌کشمش یکی از تنقلات سالم و کاملاً طبیعی است که می‌توان برای تغذیه کودکان از آن استفاده کرد. کشمش موجود در این آجیل همان انگور خشک‌شده است که در طول خشک شدن میزان پتاسیم و قند آن افزایش می‌یابد. نخودچی هم همان نخود بوداده است که همراه با کشمش و یا به‌صورت جدا مصرف می‌شود. برند معتبر «رادین» این آجیل خوشمزه را به‌صورت تمیز و دست‌چین در یک بسته بندی کاملا بهداشتی در اختیار مشتریانش قرار داده است.

 

فروش نخودچی کشمش صادراتی

فروش نخودچی صادراتی به صورت عمده

فروش نخودچی صادراتی به صورت عمده

نخودچی و کشمش سبز رادین  از بهترین و با کیفیت ترین کشمش سبز و نخودچی موجود تهیه شده است. از مزایای محصولات رادین می توان به تازگی محصولات و بسته بندی بهداشتی اشاره کرد. ترکیب نخودچی و کشمش به دلیل وجود نخودچی بدون افزودنی، مقدار زیادی فیبر و پروتئین در خود دارد. این دو عنصر موجود در نخودچی تا مدت زمانی طولانی احساس ضعف و گرسنگی را در بدن شما برطرف می‌کنند و به شما احساس سیری می‌دهند.

همچنین محققان با کشف این دو عنصر در نخودچی، آن را به افرادی که به دنبال روشی برای کنترل و کاهش وزن هستند، توصیه می‌کنند.

فروش نخودچی صادراتی به صورت عمده

مرکز فروش نخودچی با قیمتهایی مقرون به صرفه

مرکز فروش نخودچی با قیمتهایی مقرون به صرفه

شرکت بازرگانی رادین به عنوان مرکز فعال فروش در زمینه تولید انواع نخودچی اعم از نخودچی دوآتیشه، نخودچی شور، نخودچی خام ، نخودچی گل، سعی بر این موضوع دارد تا با قیمت های مقرون به صرفه و متناسب با اندازه و کیفیت آنها یک محصولی ارزنده را با خواص درمانی بسیار و طعمی بیاد ماندنی را روانه بازار جهانی نماید.

 

مرکز فروش نخودچی با قیمتهایی مقرون به صرفه

مرکز فروش نخودچی صادراتی

مرکز فروش نخودچی صادراتی

نخودچی همان نخود‌ بو‌داده است که معمولاً آن را با کشمش می‌خورند. طبیعت نخودچی گرم و خشک می باشد و سرشار ار املاح معدنی و ویتامین است.انحصار تولید و صادرات نخودچی جهان در اختیار ایران و متعلق به شهر ممقان در استان آذربایجان شرقی است. نخودچی ایران به دلیل ارگانیک بودن در جهان رتبه نخست را دارد. کشور ایران به ۶۵ کشور جهان نخودچی صادر می‌کند.

 

 

تولید و فروش نخودچی صادراتی

تولید و فروش نخودچی صادراتی

شرکت بازرگانی رادین به عنوان یکی از مراکز فعال تولید و فروش انواع آجیل و خشکبار و میوه خشک توانایی این امر را دارد تا تمامی مراحل تولید و فرآوری محصول را در مجموعه خود با سرانجام برساند و با توجه به کیفیت برتر محصولات تولیدی خود از جمله نخودچی صادراتی نامی ماندکار و درخشان در سطح دنیا به ثبت برساند.این مجموعه توانسته است تا تمامی محصولات خود را به کشور های خارجی از جمله : عراق ، روسیه، کانادا، بلاروس و اوکراین، جمهوری آذربایجان و … ارسال نماید.

تولید و فروش نخودچی صادراتی

فروش عمده نخودچی

فروش عمده نخودچی

در مجموعه رادین که به راحتی امکان سفارش انواع نخودچی وجود دارد شما می توانید محصولات مورد نیاز خود را در حجم بالا و با قیمت تخفیف خورده ای سفارش  دهید . در واقع یکی از مهم ترین عوامل موفقیت مجموعه رادین در کشور همین پاسخگویی سریع و ثبت سفارشات در کمترین زمان ممکن می باشد که توانسته است رضایت اغلب خریداران را جلب نماید چون امروزه تمام خریداران به زمان صرف شده برای خرید اهمیت زیادی قائل هستند .

 

مرکز تولید نخودچی

مرکز تولید نخودچی

مجموعه رادین که کاملا قدرتمند در ارائه خدمات ظاهر گشته است امروزه مورد توجه مخاطبان بسیاری قرار گرفته است . در .واقع فضای ایده آلی برای مشتریان مجموعه رادین ایجاد گشته است که تمام خریداران از طریق رویارویی با چنین فضایی می توانند نسبت به سفارش و خرید عمده نخودچی اقدام نمایند . تمام کارکنان توجه کاملی به مراحل تولید نخودچی نشان می دهند و سرعت عمل کارکنان رادین نیز زبانزد خاص و عام می باشد .

 

ویژگی نخودچی کشمش

ویژگی نخودچی کشمش

نخود کشمش محصولی ترکیبی است که از نخود گل خام و کشمش سبز تهیه می شود. نخود گل خام نوعی نخودچی است که پوست آن به آسانی جدا می شود. در مقابل این نخود، نخود کور است که پوست آن به آسانی جدا نمی شود. نخود کشمش معمولا در تهیه ی آجیل های سنتی و یا به صورت ترکیب مقادیری از نخود و کشمش با یکدیگر استفاده می شود. نخود کشمش یک ترکیب طلایی از دو محصول پر خاصیت است که هر کدامشان هم به صورت جدا گانه خوشمزگی خودش را دارد.

 

خواص نخودچی شرکت رادین

خواص نخودچی شرکت رادین

  • نخودچی سرشار از فیبر است. وجود فیبر های محلول در نخودچی سبب سلامت صفرا و فیبرهای نامحلول به هضم غذا کمک می کند.
  • خوردن نخودچی و کشمش باعث می شود که شما مدت بیشتری را احساس سیری داشته باشید و این مسئله در کاهش وزن موثر است.
  • استفاده از نخودچی کشمش که یک خوراکی سنتی به شمار می آید و یک تنقلات خوشمزه برای میان وعده های روزانه است که باعث می شود احساس گرسنگی از بین رفته  و برای ادامه ی روز انرژی قابل توجهی رو دریافت کنید. از این محصول ترکیبی در از آجیل مشکل گشا نیز استفاده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما