فروش عمده نخودچی کشمش به صورت آنلاین

شرکت بازرگانی رادین به عنوان مرکز فروش عمده نخودچی کشمش با قیمت مناسب و کیفیتی مطلوب توانایی این امر را دارد تا با رعایت استاندارد های بهداشتی محصولی ارزنده و مرغوب  را روانه بازار جهانی نماید.

نخودچی چیست؟

نخودچی چیست؟

یک میان‌وعده از نخودهای پخته شده‌است که در اکثر کشور ها رایج است و گاهی اوقات با نمک، ادویه جات، ترشی‌جات، گل میخک یا آبنبات پوشش داده می‌شود. در ممقان بیش از ۱۳۰۰ واحد نخودپزی وجود دارند که ۴۰ درصد نخود سفید تولید شده را به نخودچی تبدیل می‌کنند.

 

فروش عمده نخودچی کشمش به صورت آنلاین

فروش عمده نخودچی کشمش به صورت آنلاین

با توجه به اینکه امروزه بیشتر مردم تمایل دارند تراکنش های مالی خود را مبتنی بر وب و در فضای آنلاین انجام دهند بر این اساس شرکت بازرگانی رادین تمامی تلاش خود را بر این امر متمرکز نموده است تا با تشکیل وبسایت رسمی این امکان را فراهم سازد تا با بررسی ویژگی های محصول سفارش خود را به ثبت رسانده و خرید خود را به سرانجام برسانند.

شما بازدید کننده محترم میتوانید با بازدید از وبسایت رسمی این شرکت و از طریق ارسال پیام از طریق برنامه کاربردی واتساپ پیامی را به مدیریت فروش این شرکت ارسال نموده و پس از پرداخت وجه مبلغ فاکتور ارسالی محصول دلخواه خود را در کوتاهترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

مرکز فروش عمده نخود کشمش

مرکز فروش عمده نخود کشمش

 

نخود کشمش محصولی ترکیبی است که از نخود گل خام و کشمش سبز تهیه می شود. نخود گل خام نوعی نخودچی است که پوست آن به آسانی جدا می شود. در مقابل این نخود، نخود کور است که پوست آن به آسانی جدا نمی شود. نخود کشمش معمولا در تهیه ی آجیل های سنتی و یا به صورت ترکیب مقادیری از نخود و کشمش با یکدیگر استفاده می شود. نخود کشمش یک ترکیب طلایی از دو محصول پر خاصیت است که هر کدامشان هم به صورت جدا گانه خوشمزگی خودش را دارد.

 

قیمت نخودچی عمده

قیمت نخودچی عمده

با توجه به اینکه شرکت بازرگانی رادین خدمات فروش خود را به صورت عمده و در حجم انبوه انجام می دهد قیمت این محصول هم با توجه به فروش در تناژ بالای آن مقرون به صرفه تر می باشد. آجیل و خشکبار همواره جزء محبوب‌ترین خوراکی‌ها بوده‌اند که در جشن‌ها و اعیاد پرمصرف هستند. این خوراکی‌ها سرشار از مواد مغذی هستند که برای بدن بسیار مفید است و می‌تواند ویتامین‌های مورد نیاز بدن را تامین کند.

فروش عمده نخودچی کشمش سبز

فروش عمده نخودچی کشمش سبز

نخودچی و کشمش سبز رادین از بهترین و با کیفیت ترین کشمش سبز و نخودچی موجود تهیه شده است. از مزایای محصولات رادین  می توان به تازگی محصولات و بسته بندی بهداشتی اشاره کرد. ترکیب نخودچی و کشمش به دلیل وجود نخودچی بدون افزودنی، مقدار زیادی فیبر و پروتئین در خود دارد. این دو عنصر موجود در نخودچی تا مدت زمانی طولانی احساس ضعف و گرسنگی را در بدن شما برطرف می‌کنند و به شما احساس سیری می‌دهند.

فروش عمده نخودچی کشمش

فروش عمده نخودچی کشمش

یکی از تنقلات مفید و سالم که می‌توان به پرپروتئین بودن آن اشاره کرد، «نخودچی‌کشمش» است. نخودچی‌کشمش یکی از تنقلات سالم و کاملاً طبیعی است که می‌توان برای تغذیه کودکان از آن استفاده کرد. کشمش موجود در این آجیل همان انگور خشک‌شده است که در طول خشک شدن میزان پتاسیم و قند آن افزایش می‌یابد. نخودچی هم همان نخود بوداده است که همراه با کشمش و یا به‌صورت جدا مصرف می‌شود.

 

فرآوری نخودچی ممقان

فرآوری نخودچی ممقان

نخودچی از نخود تازه به دست می آید؛ طبیعت نخودچی گرم و خشک است و این مسئله در طب قدیم ایران ثبت شده است؛ در فراوری آن بعد از آب پز کردن نخودها آنها را آبکش می کنند و به راحتی پوست شان را می گیرند و مرحله آخر پخت را انجام می دهند و سپس به وسیله نمک یا شکر نخود ها را تفت می دهند و ترد می کنند و به نخودچی تبدیل می کنند.

خواص نخودچی کشمش

خواص نخودچی کشمش

نخود حاوی فیبر، منگنز، آهن، فولات و مننیزیم می باشد و کشمش  نیز حاوی ویتامین های گروه آ، ب، ای ، آهن، مس، کلسیم، بور و پتاسیم است که ترکیب آن ها را غنی از مواد معدنی، فیبر و ویتامین های مختلف می کند. علاوه بر این نخود کشمش خواص مکملی هم برای هم دارند که به عنوان مثال مصرف نخود باعث نفخ می شود ولی مصرف کشمش باعث برطرف شدن نفخ می شود. با توجه به مواد موجود در نخود چی کشمش این محصول برای کنترل گرسنگی، کاهش کلسترول خون، تقویت سیستم ایمنی بدن، کنترل دیابت و درمان کم خونی بسیار مفید است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما