فروش عمده نخودچی با قیمت هایی استثنایی

شرکت بازرگانی رادین به عنوان مرکز فروش محصولات آجیل و خشکبار با فروش عمده نخودچی با کیفیت تولید بسیار بالا در صدد آن است تا بهترین محصول فرآوری و تولید شده در کارگاه خود را با قیمت هایی کاملا مقرون به صرفه روانه بازار جهانی نماید.

فروش عمده نخودچی ممقان

فروش عمده نخودچی ممقان

ممقان، به زبان محلی ‘ماماغان’، یكی از شهرهای آذربایجان شرقی است كه به دلیل اشتغال اغلب مردم آن به شغل نخودپزی و تامین 99 درصدی این محصول فرآوری شده كشور و صادرات بخش عمده محصول تولیدی به ‘شهر جهانی نخودچی’ شهرت دارد.

فروش عمده نخودچی ممقان

خرید و فروش آرد نخودچی

خرید و فروش آرد نخودچی

در طبقه‌ بندی تغذیه‌ ای، این آرد جزو حبوبات محسوب شده و از نخود تازه تولیذی شرکت نخود مادلین یا نخودچی بدون پوست و بی‌نمک تهیه می‌شود. این محصول، از مواد غذایی‌ ای است که مصرف آن به عنوان یک ترکیب با پروتئین بسیار زیاد توصیه می‌ شود. بیشترین مصرف آرد نخودچی در صنعت شیرینی‌ پزی بوده و تفاوت عمده آن با سایر آردها از نظر مواد مغذی، در نوع و میزان نشاسته است.

آرد نخودچی از کجا بخرم

آرد نخودچی از کجا بخرم

اگر به دنبال مرکز خریدی هستید که تولید کننده آرد نخودچی می باشد که برای تهیه شیرینی نخودچی و یا سایر مواد مغذی که در ترکیبات آن از آرد نخود چی استفاده شده،باید به شما بابت انتخاب این مرکز به عنوان یک شرکت تجاری که عمده فعالیت آن تهیه آجیل و خشکبار با فناوری های نوین می باشد، تبریک گفت.

این شرکت  با فروش عمده نخودچی و تولید آرد نخود چی با قیمتهایی کاملا استثنایی نسبت به سایر مراکز فروش خشکبار در تلاش است تا با ارائه خدمات در زمینه تولید و فروش محصولات نخودچی به سراسر دنیا نامی برتر در میان سایر تولید کنندگان نامدار کشور به ثبت رساند.

خرید نخودچی ممقان

خرید نخودچی ممقان

نخود به شکل فرآوری شده و بوداده شده عرضه می شود و به آن نخودچی می گویند نخودچی را بیشتر با انواع ادویه و نمک مزه دار می کنند و مورد استفاده قرار می دهند اما تهیه نخود برشته در منزل با نخودچی متفاوت است . نخود برشته طعم و مزه ای متفاوت با نخودچی دارد هر چند که ساختار آنها یکی است اما بهتر است به عنوان میان وعده برای خانواده خصوصا کودکان نخود برشته را به روش خانگی تهیه کنید.

ابتدا صنعت نخودچی در تبریز به صورت سنتی و دستی كار می شد و قبل از اینكه این صنعت در شهر ممقان بومی شود، نخودپزهای تبریزی پس از توسعه شهرشان، این حرفه را به دلیل سختی كار، رها كرده و به كارهای دیگر مشغول شدند.

خرید نخودچی ممقان

خرید اینترنتی نخودچی

خرید اینترنتی نخودچی

امروزه با توجه به گسترش تکنولوژی و استفاده مردم از ابزار های و رسانه های نوین و بهره گیری از علم تجارت الکترونیک این شرکت تجاری در نظر دارد تا با مهیا نمودن روش  های دسترسی به خرید آنلاین و ایجاد و راه اندازی کانال های اجتماعی مجازی و وبسایت رسمی خود که به نام تجاری رادین ثبت شده است، یک خریدی اسان را با حذف واسطه ها و به طور مستقیم برای خریداران عمده فراهم نماید.

 

صادرات نخودچی ممقان

صادرات نخودچی ممقان

فروش عمده نخودچی تولید ممقان علاوه بر رفع نیاز بازار مصرف بازار داخلی به كشورهای خاورمیانه مثل عراق، افغانستان، پاكستان، امارات و تركیه نیز صادر می شود.

قیمت آرد نخودچی در بازار

قیمت آرد نخودچی در بازار

در این قسمت باید این نکته را متذکر شد که قیمت آرد نخودچی در این مرکز باتوجه به فروش عمده آن از تخفیفات ویژه ای برخوردار است و نسبت به سایر مراکز فروش عمده محصولات آجیل و خشکبار، قیمت های مقرون به صرفه تری را شامل می شوند.

 

 

دستگاه تولید نخودچی

دستگاه تولید نخودچی

تولید انواع نخودچی توسط تولیدی رادین با استفاده از ماشین آلات و دستگاه های پیشرفته با کیفیت عالی صورت می گیرد. برند رادین انواع محصولات تولیدی خود را با قیمت ارزان و مناسب از طریق فروشگاه اینترنتی خود به فروش می رساند. با سفارش نخودچی در هر شهری که هستید خرید سودمند و لذت بخشی را تجربه خواهید کرد. زیرا محصولات برند رادین به صورت دست اول و با قیمت درب کارخانه به فروش می رسند و برای خریداران بسیار مقرون به صرفه می باشند.

 

مرکز تولید نخودچی

مرکز تولید نخودچی

بین برند های که در زمینه تولید انواع نخودچی فعالیت می کنند برند رادین به عنوان اصلی ترین و بهترین تولید کننده انواع نخودچی دارای مشتریان و خریداران زیادی می باشد و محصولاتش از فروش بالایی برخوردار می باشند. مرکز تولید رادین با ارائه نخودچی با سطح کیفی عالی پاسخگوی نیاز مشتریان و مصرف کنندگان در سراسر کشور و همچنین سایر کشور ها می باشد و محصولات تولیدی خود را با بهترین بسته بندی به بسیاری از کشور های جهان صادر می کند.

 

خرید نخودچی عمده

خرید نخودچی عمده

فروش عمده نخودچی را جهت خرید تمامی مغازه داران و صاحبان فروشگاه ها در سراسر کشور فراهم آورده ایم تا بتوانند با قیمت مناسب آن را در حجم گسترده و تعداد زیاد تهیه کنند. خرید به صورت عمده موجب کاهش قیمت محصولات می شود و خریداران می توانند با این روش خرید از تخفیفات بیشتری بهره مند شوند.  ما از کیفیت نخودچی هایی که عرضه می کنیم اطمینان کامل داریم و شما می توانید با خیالی راحت و آسوده خرید خویش را انجام دهید و از قیمت عمده نخودچی های شرکت رادین برای سود آوری بهره ببرید.

 

خواص و طبع نخودچی

خواص و طبع نخودچی

نخودچی دارای طبع گرم و خشک می باشد و خاصیت زیادی برای بدن دارد. از نخودچی می توان به عنوان یک میان وعده سالم و مفید استفاده نمود. نخودچی دارای مقدار زیادی فیبر می باشد و فیبر زیاد آن موجب کم شدن اشتها و احساس سیری می شود و برای کسانی که تمایل به کم کردن وزن خود دارند بسیار مناسب می باشد. همچنین نخودچی سرشار از آهن می باشد که باعث حفظ قدرت سیستم ایمنی بدن می شود و منجر به بیشتر شدن انرژی افراد می شود.

طرز تهیه نخودچی ممقان

قیمت آرد نخودچی در بازار

نخود بو داده یا نخود برشته یکی از بهترین تنقلاتی است که این شرکت اقدام به تولید آن نموده است. نخود از حبوبات بسیار مفید و پر ویتامین است نخود برای پوست و مو مفید است و  حاوی بسیار یاز ویتامین ها و املاح ضروری برای بدن است.

کاربرد های آرد نخودچی

کاربرد های آرد نخودچی

بیشترین کاربرد آرد نخودچی در شیرینی پزی است. همچنین از آرد نخودچی در تهیه کتلت، شامی و برخی غذاهای دیگر نیز استفاده می شود. آرد نخودچی شیرینی پزی را می توانید از فروشگاه اینترنتی رادین تهیه نمایید.

پروتئین موجود در آرد نخودچی سبب تقویت مو ها شده و از ریزش مو جلوگیری می کند. آرد نخودچی برای پوست نیز خواص بسیار دارد و  آن را می توان به عنوان پاک کننده پوست صورت و بدن به کار برد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما