خرید اینترنتی آرد نخودچی از مجموعه رادین

شرکت بازرگانی رادین با فراهم نمودن امکان خرید اینترنتی آرد نخودچی با استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی و وبسایتهای اینترنتی تمامی تلاش خود را بر این امر متمرکز نموده است تا با تولید و فروش آرد نخودچی در مجموعه خود به صورت عمده نامی آشنا و ماندگار در عرصه تجارت جهانی از خود برجای بگذارد.

معرفی محصول : آرد نخودچی چیست؟

معرفی محصول : آرد نخودچی چیست؟

تا به حال با خود فکر کرده‌اید که آرد نخودچی چه تفاوتی با آردهای دیگر دارد و خاصیت منحصر به فرد آن چیست؟ در طبقه‌ بندی تغذیه‌ ای، این آرد جزو حبوبات محسوب شده و از نخود تازه یا نخودچی بدون پوست و بی‌نمک تهیه می‌شود. این محصول، از مواد غذایی‌ ای است که مصرف آن به عنوان یک ترکیب با پروتئین بسیار زیاد توصیه می‌ شود. بیشترین مصرف آرد نخودچی در صنعت شیرینی‌ پزی بوده و تفاوت عمده آن با سایر آردها از نظر مواد مغذی، در نوع و میزان نشاسته است.

خرید اینترنتی آرد نخودچی از مجموعه رادین

خرید اینترنتی آرد نخودچی از مجموعه رادین

لازم است این نکته را یادآور شویم که در این مجموعه خرید اینترنتی آرد نخودچی با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا و رسانه های ارتباطی مجازی انجام می گیرد.  و این امر در جهت کاهش آلودگی هوا،صرفه جویی در وقت،رفاه بیشتر صورت می گیرد.گروه تولیدی رادین با جلب اعتماد مشتریان در طی چند دهه اخیر، توانسته محصولات خود را به صورت غیر حضوری در اختیار مشتریان خود قرار دهد.جهت سفارش خود می توانید با شماره کارشناس فروش ما که در سایت درج شده است؛تماس حاصل فرمایید و تجربه خرید آنلاین خود را با مجموعه رادین داشته باشید.

خرید عمده آرد نخود چی از تولید کننده

خرید عمده آرد نخود چی از تولید کننده

علت این تفاوت قیمت به دلیل واسطه های بین تولید کننده و مصرف کننده به وجود می آید.افغانستان،سوریه،ترکیه،اوکراین و…جزو کشورهای پرمتقاضی این محصول هستند.مفتخریم که در این حوزه خود را عنوان تولید کننده مرغوب آرد نخودچی معرفی کنیم.

قیمت آرد نخودچی مرغوب

قیمت آرد نخودچی مرغوب

اگر در تکاپو برای شیرینی نخود چی درجه یک هستید یا در تلاشید که از مهمانان خود به صورت ویژه پذیرایی کنید؛ اما از قیمت آرد نخودچی اطلاعی ندارید،می توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و از پیشنهاد هایشان برای خریدی به یاد ماندنی استفاده کنید.

چگونگی تهیه آرد نخودچی

چگونگی تهیه آرد نخودچی

اما سوالی که اغلب پرسیده می شود این که نخودچی یا آرد آن را چگونه تهیه می کنند؟ آیا شیرینی نخودچی در مقایسه با دیگر شیرینی های خشک ارزش تغذیه ای بیشتری دارد ؟

آردی است که از نخودچی پوست گرفته و بی‌نمک تهیه می‌ شود. برای تهیه آرد نخودچی، آن را می‌کوبند یا آسیاب می‌کنند و با الک بسیار ریز برای نرم و صاف شدن الک می‌ کنند.این آرد؛آردی است که جزو محصولاتی است که در طی مراحل فرآوری این نه تنها از ارزش غذایی آن کاسته نمی شود بلکه تا حددوی به ارزش آن افزوده می شود.

انواع آرد نخودچی

انواع آرد نخودچی

آرد نخودچی به صورت خام و دو آتشه عرضه می‌شود. آرد دوآتشه، تیره است اما آرد نخودچی خام، رنگ زرد ملایمی دارد. آرد نخودچی خوب، یکدست و کاملاً نرم است و هیچ ذره درشتی در آن نیست. انتخاب این دو آرد بسته به نظر و نیاز مشتری دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما