خرید آنلاین آرد نخودچی در ایران با نازلترین قیمت

شرکت بازرگانی رادین که فعالیت خود را بر امر خرید آنلاین آرد نخودچی متمرکز نموده است توانسته است به عنوان یکی از واحد های ممتاز تولید خشکبار و آجیل و میوه خشک در  تبریز شناخته شود.

خرید آرد نخودچی عمده

خرید آرد نخودچی عمده

مسلما قیمت خرید آنلاین آرد نخودچی به کیفیت , اندازه و مزه آن بستگی دارد. شما میتوانید در بازار انواع نخودچی شور و شیرین و دوآتیشه را تهیه کنید. اگر از فروشنده های خشکبار بپرسید که نخودچی کدام شهر بهتر است؟ در جواب نام شهر ممقان را می شنوید که کیفیت نخودچی این شهر معروف است و این شرکت بازرگانی اقدام به فروش عمده این محصول نموده است.

خرید آنلاین آرد نخودچی در ایران با نازلترین قیمت

خرید آنلاین آرد نخودچی در ایران با نازلترین قیمت

شرکت بازرگانی رادین با تعیین قیمت خرید آنلاین آرد نخودچی اقدام به عرضه آرد نخودچی به صورت خام و دو آتشه نموده است. آرد دوآتشه، تیره است اما آرد نخودچی خام، رنگ زرد ملایمی دارد. آرد نخودچی خوب، یکدست و کاملاً نرم است و هیچ ذره درشتی در آن نیست. هنگام تهیه آرد به تازگی آن توجه کنید و این‌که در کنار مواد خوراکی معطر قرار نگرفته باشد تا کیفیت شیرینی حفظ شود.

خرید نخودچی ارزان

خرید نخودچی ارزان

نخود انواع مختلفی دارد. اول اینکه گیاه آن به دو صورت است، یا کاشته می شود و یا به صورت بیابانی و خودرو می باشد.نخود به رنگهای گوناگون دیده می شود .نخود سفید، سرخ، سیاه و گاودانه رنگ که هر کدام از انواع آن خواص گوناگونی دارند اما طبع همه آنها گرم و خشک است که نخود سیاه از انواع دیگر آن قوی تر است. 

قیمت آرد نخودچی فله

قیمت آرد نخودچی فله

یکی از بهترین و محبوب ترین آرد های فاقد گلوتن و جایگزین اصلی آرد گندم است که از نخودچی پوست کنده شده و بدون نمک به دست می آید.

آرد نخودچی گلوتن ندارد و سرشار از مواد مغذی است به همین دلیل یکی از بهترین منابع غذایی برای افراد مبتلا به بیماری سلیاک و افراد مبتلا به عدم تحمل گلوتن یا آلرژی به گندم محسوب می شود.

مرکز فروش نخودچی

مرکز فروش نخودچی

شرکت بازرگانی رادین به عنوان فروشنده عمده انواع آجیل و خشکبار و میوه خشک با تولید و فرآوری نخودچی در کیفیت های مطلوب و متفاوت در صدد آن است تا با تولید و فروش عمده این محصول به یکی از قطب های تولید کننده این محصول در خاورمیانه تبدیل شود و میزان تولیدات خود را با تناژ بالاتری روانه بازار جهانی نماید

 

فروش عمده نخودچی ممقان

فروش عمده نخودچی ممقان

صنعت نخودپزی كه در ممقان قدمتی ۶۰ ساله دارد، به بركت ذهن خلاق و مبتكر و دستان توانمند مردمانش و از كارگاه های كوچك خانگی پا گرفته و امروز در بازارهای جهانی وصف بی مثالی برای خود دست و پا كرده است كه اگر با حمایت های دولتی همراه باشد و از این صنعت بسیار سودآور پشتیبانی های تسهیلاتی و معنوی لازم انجام شود، بدون تردید به یكی از مهمترین بخش های ارزآور كشور تبدیل خواهد شد.

دستگاه‏های لازم برای تولید نخودچی دستگاه نخودپاک کن، سورتینگ اولیه، دستگاه آتش، دستگاه پوست کن و دستگاه سورتینگ نهایی بوده و تمامی این دستگاه‏ها توسط متخصصان بومی منطقه طراحی و ساخته می ‏شود و هر سال بر تنوع و توسعه دستگاه‏ها از نظر نوع و بهینه سازی افزوده می‏ شود.

طرز تهیه نخودچی

طرز تهیه نخودچی 

روش‌های تولید نخودچی یک سنت ارثی است که با مراحل و تجهیزات مورد استفاده صنعتی متفاوت است. نخودها می‌توانند شکل، اندازه، رنگ و زمان برداشت متفاوتی داشته باشند.پوشش بدنه ضخیم نخود، برای برداشتن آسان آن از روی دانه لازم است. زمان برداشت و فرایند کنترل دما کیفیت نخودچی را تعیین می‌کند. نخودها تمیز و طبقه‌بندی می‌شوند، دانه‌های خام، آسیب دیده، کاهش یافته و نخودهای شکسته دور انداخته می‌شوند. روش تهیه نخودچی معمولاً شامل ابزارهایی برای تمیز کردن، طبقه‌بندی و گرمایش است؛ روش تهیه نخودچی به شرح زیر است:

  1. تمیز کردن و درجه‌بندی نخودها
  2. خیساندن
  3. مرطوب نگه داشتن نخودها (پیش از جوشاندن و استراحت)
  4. جوشاندن
  5. استراحت دادن
  6. برشته کردن
  7. خشک کردن

خواص درمانی نخودچی

خواص درمانی نخودچی

امروزه خرید آنلاین آرد نخودچی بسیار رایج شده است. هر کدام از انواع این مواد معدنی دارای خواص بسیاری برای بدن هستند. به عنوان مثال ویتامین های گروه B ضد افسردگی و نشاط آور می باشند و از طرفی به ساخت گلبول های سفید و قرمز خون کمک کرده و نقش مهمی در جلوگیری از کم خونی دارند. همچنین آهن موجود در آن نیز به کم خونی کمک کرده و مشکلاتی مثل خستگی مزمن و بی حالی دیگر مفهومی نخواهد داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما