تولید نخودچی ممقان جهت صادرات

تغذیه سالم سبب می شود که سلامتی فرد در سراسر عمر تضمین شود امروزه نخودچی جایگاه ویژه ای در رده خشکبار بین خانواده های ایرانی پیدا کرده است. شرکت رادین با تولید نخودچی ممقان به روش مکانیزه و با رعایت اصول بهداشتی توانسته است رضایت مشتری را به خود جلب کند.

 

تولید نخودچی ممقان در تبریز

تولید نخودچی ممقان در تبریز

همواره انتخاب یک مرکز معتبر تولید نخودچی ممقان و خرید مرغوب ترین نوع آن دغدغه اصلی خریداران می باشد چون معمولا خشکبار جز محصولاتی می باشد که به کیفیت آن باید بسیار توجه نشان داد و طبعا پیدا کردن یک تولیدی با سابقه در این زمینه مشکل می باشد شرکت رادین در چندین سال فعالیت درخشان خود تلاش کرده است که نخودچی با تمام ویژگی های مرغوب از جمله طعم بی نظیر و تازه و یک دست بودن را تولید کند و به صورت عمده و کیلویی به فروش رساند شرکت نخود مادلین نیز از همین روش استفاده کرده است.

 

تولید نخودچی ممقان جهت صادرات

تولید نخودچی ممقان جهت صادرات

تولید و صادرات نخودچی مختص ایران به خصوص استان آذربایجان شرقی می باشد که سالانه مقدار زیادی نخود چی را با همکاری شرکت هایی مانند نخود عادل تولید و روانه بازار جهانی می کنند.

بسیاری از شرکت های معتبر از جمله رادین در این زمینه فعالیت دارند و با تولید و فروش محصولات با کیفیت، باعث می شوند که کشور های خارجی رغبت بسیار زیادی برای خرید عمده از این تولیدی ها پیدا کنند.

کارخانه تولید نخودچی

کارخانه تولید نخودچی

تولید انواع نخودچی و سایر محصولات خشکبار و آجیل در کشور ایران در زمره ی اموری قرار دارد که جهت تامین نیاز اکثر مشتریان داخلی و خارجی بسیار حائز اهمیت به حساب می آید . هر کدام از محصولات جایگاه خاصی برای مصرف کنندگان دارند و از میزان خرید و فروش بالایی برخوردارند . شرکت بازرگانی رادین تمام سفارشات  مشتریان داخلی و خارجی را در سریع ترین زمان ممکن و با شیوه ای مدرن و بروز تولید نموده و نسبت به فروش داخلی و صادرات آنها با شیوه های حمل و نقلی نوین اقدام می نماید .

قیمت نخودچی نمکی

قیمت نخودچی نمکی

بسیاری از عوامل هر چند کم اما تاثیر چشم گیری بر قیمت نهایی محصولات دارند و امروزه این عوامل بیش از پیش قیمت محصولات را دچار تغییرات می نمایند . مواد اولیه ای که با قیمتی نوسانی و در برخی مواقع با قیمتی نجومی خریداری می شوند قیمت نهایی نخودچی نمکی را افزایش می دهند . توجه داشته باشید که مجموعه بازرگانی رادین در تبریز با قیمت های پایین خود موجب ثبات نسبی قیمت نخودچی در بازار گشته است .

خرید نخودچی عمده

خرید نخودچی عمده

یکی از قابل توجه ترین موضوعات در محصولات مجموعه بازرگانی رادین قیمت های مناسب و ارزان آنها می باشد . موضوعی که در شرایط امروز در کمتر مجموعه معتبر کشور مشاهده می شود . نخودچی درجه یک و اعلا  در مجموعه رادین با قیمتی باور نکردنی به فروش می رسد . دلیل درج نشدن قیمت دقیق انواع نخودچی در سایت مجموعه نوسانات دائمی قیمت ها می باشد که به جای آن  شیوه ای آسان تر و معتبر تر برای استعلام قیمت ها در نظر گرفته شده است.

قیمت نخودچی با کیفیت در ایران

قیمت نخودچی با کیفیت در ایران

از عواملی که بر قیمت نخودچی تاثیر می گذارد اندازه و طعم آن ها می باشد هرچقدر این محصولات اندازه یکسان و دارای اندازه های بزرگتر باشد از کیفیت بالایی برخوردار است. علاوه بر آن به دلیل افزایش صادرات نخودچی به کشور های دیگر قیمت این محصولات افزایش یافته است اما با خرید این محصولات از شرکت رادین به صورت عمده می توانید نخودچی را با قیمت بسیار پایین تر از بازار تهیه کنید زیرا این شرکت علاوه بر این که محصول با کیفیتی تولید می کند قدرت خرید تمام افراد جامعه را درنظر دارد.

نخودچی ساده مرغوب

نخودچی ساده مرغوب

نخودچی یک نوع خشکبار می باشد که در رده اول از نخود ساده و تازه فرآوری می شود فرایند تهیه نخودچی چندان مشکل نیست ابتدا نخود های تازه را آبپز می کنند سپس آنها آبکش شده تا بتوان پوستشان را به آسانی جدا کرد و پس از پختن با شکر یا نمک تفت داده می شود اینها مراحل تهیه نخودچی می باشد که ممکن است آسان به نظر برسد اما شرکت بازرگانی رادین با رعایت تمام نکات بهداشتی و تکیه بر توانایی کارکنان فعال خود سعی دارد مرغوب ترین نخودچی موجود در سراسر کشور را تولید و عرضه کند.

نخودچی چه خاصیتی دارد؟

نخودچی چه خاصیتی دارد؟

اگر چه ممکن است نخودچی امروزه به اندازه گذشته مورد توجه افراد قرار نگیرد و جایگاه خاصی در بشقاب آجیل مردم نداشته باشد ولی اگر از خاصیت نخودچی آشنایی داشته باشید مطمئنا به عنوان تغذیه همیشگی از آن استفاده می کنید فیبر موجود در نخودچی کمک به هضم غذا می نماید و منبع غنی پروتئین برای افرادی می باشد که  تمایل زیادی به استفاده از خوراکی های طبیعی دارند. نخودچی سرشار از منگنز و آهن می باشد که به عنوان یک میان وعده و یک عضوی از تنقلات سالم خواص درمانی زیادی دارد.

 

نخودچی طعم دار

نخودچی طعم دار

نخودچی، یکی از مغذی‌ترین خوراکی های ما ایرانیان است که در کارخانه پس از آب‌ پز کردن نخودهای تازه و ریز آن‌ها را آبکش کرده و پوست آن را جدا می‌کنند و سپس با نمک یا بدون نمک تفت داده تا تبدیل به نخودچی محبوب ما می شوند . برای تهیه مرغوب ترین و خوشمزه ترین نخودچی می توان به مجموعه بازرگانی رادین مراجعه نمود و خرید خود را با بهترین شرایط خریداری نمایید . محصولات رادین علاوه برکیفیت بالا و طعم عالی دارای بسته بندی های زیبا و‌ متنوع بوده و به صورت بهداشتی ارائه می شوند .

 

خواص نخودچی شور

خواص نخودچی شور

نخودچی تمام املاح و مواد مغذی موجود در نخود تازه را در خود جای داده است. در طب سنتی پزشکان پی برده اند که می توان با مصرف روزانه نخودچی هم از ابتلا به برخی بیماری ها جلوگیری کرد و هم در صورت ابتلا به راحتی آنها را درمان نمود. نخودچی نوعی تنقلات است که در خانواده آجیل ها دیده و شناخته می شود و همواره می توان آن را به صورت تنها و یا به همراه کشمش سبز مصرف نمود و خواص آن را دو چندان کرد . برای تهیه نخودچی با بسته بندی های مخصوص به مجموعه رادین مراجعه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما