تولید نخودچی صادراتی ممقان

تولید نخودچی صادراتی در کارخانجات مجهز و پیشرفته مجموعه بزرگ رادین با تکیه بر دانش روز دنیا انجام می پذیرد تمام مراحل تولید ، بسته بندی و فروش نخودچی در مجموعه رادین مطابق با استاندارد های بهداشتی انجام می پذیرد و هیچ گونه کمکاری توسط همکاران ما در بخش تولید و فروش مشاهده نمی شود .

 

قیمت نخودچی خام

قیمت نخودچی خام

قیمت نخودچی خام عرضه شده توسط تولید کننده رادین همواره پایین تر از بازار می باشد این محصول فوق العاده پر کاربرد و پر خاصیت با قیمتی استثنایی به صورت عمده قابل سفارش و خرید از مجموعه رادین می باشد. تولید نخودچی صادراتی با قیمت مناسب و مقرون به صرفه خدمت مشتریان موجود در کشور های مختلف همسایه همچون عراق روسیه ارمنستان آذربایجان و … نیز انجام می پذیرد و همواره بسته بندی ویژه محصولات خشکبار مجموعه رادین و ارسال فوری از جمله عوامل جالب توجه برای مشتریان می باشد .

 

تولید نخودچی صادراتی ممقان

تولید نخودچی صادراتی ممقان

تولید نخودچی ممقان به صورت عمده و فله ای بر پایه اصول بهداشتی در مجموعه رادین انجام می پذیرد تمام اصول به کار رفته در فرایند تولید این مجموعه هر سال مطابق با متد های روز دنیا به روز رسانی می شود و بیشتر فعالیت مجموعه رادین معطوف به جلب اعتماد و رضایت خاطر مشتریان عزیز می باشد و خوشبختانه با تلاش شبانه روزی خود توانسته است نظر بسیاری از متقاضیان موجود در بخش های مختلف کشور را به سوی خود جلب نماید .

 

 

 

 

فروش عمده نخودچی

فروش عمده نخودچی

فروش عمده نخودچی با قیمتی پایین تر از بازار در مجموعه بزرگ رادین که خود تولید کننده معتبر خشکبار می باشد انجام می پذیرد .تمام مراحل فروش محصولات از طریق سایت اینترنتی انجام می پذیرد اما همشهری های تبریزی می توانند با مراجعه حضوری به دفتر فروش نیز سفارشات خود را ثبت کنند .تنها فعالیت مجموعه رادین به فروش نخودچی به بازار داخلی خلاصه نمی شود و این مجموعه در زمینه صادرات نخودچی به کشور های همسایه نیز به پیشرفت های گسترده ای دست یافته است .

 

خواص نخودچی رادین

خواص نخودچی رادین

خواص نخودچی تنها به چند مورد اندک محدود نمی شود این ماده مغذی و خوش طعم برای استحکام بخشی استخوان ها سلامتی پوست و بیشتر جهت جلوگیری از پوکی استخوان از نخودچی استفاده می شود مصرف نخودچی فواید ویژه ای برای افرادی که دچار بیماری دیابت هستند نیز دارد برای تنظیم فشار خون در افراد بزرگسال نیز خوردن نخودچی توصیه می شود  و قلب که عضو اصلی بدن است و سلامتی این عضو مهم با مصرف نخودچی تضمین می شود .

 

 

 

 

 

 

 

تفاوت نخود با نخودچی

تفاوت نخود با نخودچی

نخود چی از نخود تازه به دست می اید. نخود هارا ابپز کرده سپس پوست ان هارا جدا میکنند و بعد با اب و مواد دیگر ان را تفت میدهند .نخود بعد از یک فرایند آسان تبدیل به نخود چی میشود و نخودچی نوع خاصی از نخود هست که کوچکتر و زردتر است و میتوان در اجیل از ان استفاده کرد فروش عمده نخودچی با داشتن خواص های زیاد باعث تامین برخی ار ویتامین های بدن میشود و ضد افسردگی و شادی اور است و نقش بسیار چشم گیری در تامین کم خونی دارد .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما